Haha, nou dat is wel heel duidelijk De plus verscheen nog eerder dan de controlestreep. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
hahaha, dat heb ik hier nog niet eerder gezien, dat we "live" meekijken met het verrichten van een test. Leuk om te zien!
wannaBmum, ik heb het weleens gezien en vond het zelf ook superleuk toen, vandaar. Als je nog nooit een posi test hebt gehad wil je weleens weten oe snel het streepje nou moet aankleuren. Heb ook nog wel een filmpje van een kv test maar die is minder duidelijk (paar dgn terug). allemaal: dankjewel!
wow wat supergaaf om te zien en wat duidelijk zeg! wat hoorde ik op de achtegrond?? was je aan het springen of niet? gefeliciteerd!!!!!!!!!!
Marieke, hahaha nee want ik wist het al. Alleen had de test nog liggen en wilde een dikke knaller zien. Op de achtergrond hoor je mijn dochtertje spelen.
mee eens wat een leuk idee. En de plus was al heel duidelijk voor de controlestreep er was. dan hoef je echt niet meer te twijfelen had je voor deze test al een andere test gedaan?
Ellen, ja een hele bak haha. Vanaf 9 dpo al. Zat aardig in de stress omdat 't een ongelukje was zegmaar, en ik grote kans heb op een moeilijke zwangerschap (zie onderschrift).