Ik zit even met een vraag. Mijn laatste twee cyclus zijn 43 dagen geweest, daarvoor rond 37 dagen en paar keer korter. Het gemiddelde heb ik uitgerekend is ongeveer 37 dagen. Via sensitest moest ik ovulatietesten (bij 37 dagen) op 21 juni en piekdag zou ongeveer 26 juni zijn. Deze maand wilde ik er iets minder mee bezig zijn (althans dat probeerde ik ) en geen ovulatie testen te gebruiken. Ik had er nog paar liggen en dacht ga gewoon is kijken op 23 en 24 juni. Tot mijn verbazing was 24 juni al twee zichtbare aanwezige strepen te zien, duidelijk.. De ovulatie testen waren op, toch nieuwe besteld en dinsdag gelijk weer test gedaan, tweede streep aanzienlijk lichter.. Vandaag 27 juni weer ovulatietest gedaan en was iets lichter als zondag maar toch echt duidelijker dan gister.. Wat moet ik hier nou van denken?? De 24ste, zondag dus was ik echt droog en maandag ook, daarentegen zaterdag niet. Dinsdag kan ik ook niet echt zeggen dat ik nou veel slijm had.. Iemand enig idee? Geen pijl aan vast te knopen Groetjes
Een vrouwenlichaam is geen robot dus grote kans dat je ei dit keer eerder is gekomen dan je verwacht had en je hierdoor je piek hebt gemist