is deze positief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamabenn, 31 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zoals de titel t zegt

Bijgevoegde bestanden:

2. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Kun je pas over 9 dagen testen, lees ik dat goed op je banner?

Ik denk dat je te vroeg bent, rond dag 20 zit je net rond de innesteling. Dan kun je nog geen positieve test hebben.

3. Hophop

Hophop Actief lid

3 sep 2013
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry, ik zie geen tweede streepje. Maar gezien je onderschrift misschien ook nog wel erg vroeg...!succes!

4. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben eigenlijk al 3 weken overtijd hier had ik een topic over ergens anders. Heb 2 x wat oud bloed gehad de eerste dag daarna niets

5. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    Deze is miss duidelijker

Bijgevoegde bestanden:

6. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hhhmmm krijg m niet echt duidelijk zie ik .

7. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    In t negatief miss

Bijgevoegde bestanden:

8. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    heb de banner gemaakt zodat ik weet wanneer mn evt volgend menstruatie was .

9. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Ik zie niks, sorry.

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Als je al 3 weken overtijd bent had je test al veel duidelijker moeten zijn mocht je zwanger zijn. Ik zie niks.Sorry.

Wanneer ben je gestopt met de pil en ben je sindsdien al regelmatig ongesteld geweest?

11. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    volgens mij zie ik wel wat... maar ik zou een clear blue er tegenaan gooien zo'n digitale...

12. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    krijg morgen een test bij de ha .
    heb ook nog steeds buikpijn koppijn en dat soort dingen .
    ze test ook gelijk ff op blaasontsteking aangezien de buikpijn

13. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Als je zwanger bent is de streep even donker als de controle streep, helemaal als je 3 weken overtijd zou zijn... sorry

14. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Zie ik nou goed dat je 12 maart met de pil gestopt bent?
    Dan is het niet zo vreemd dat je nog niet je echte menstruatie gehad hebt. Je bent gewoon nog aan het ontpillen.
    Zou als ik jou was voorlopig ook niet meer testen, maar eerst wachten tot je je menstruatie krijgt.

15. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat dus.

Ook al heb je de pil maar kort geslikt, het zijn wel hormonen die je hebt geslikt en die je natuurlijke cyclus in de war schoppen. Vrijwel de meeste vrouwen hebben niet direct weer een keurige cyclus van 28 dagen na pilstop sorry. Dus overtijd ben je helemaal nog niet. Simpelweg omdat je je natuurlijke cyclus nog niet weet.

Het kan helaas lang duren voordat je eerste echte natuurlijke menstruatie doorbreekt na pilstop.
    Ik denk dan ook dat je nog niet zwanger bent. Sorry. Je lichaam ligt nog overhoop door de pilhormonen en moet weer op gang komen.

Wat niet is, kan nog komen natuurlijk. Gewoon door blijven klussen. Want je hoeft maar een eisprong te hebben en dan liggen er in elk geval zaadjes klaar.

Overigens is er bij het inzoomen op mijn tablet wel een srreepje zichtbaar op je test. En die is wit, sorry. Negatief dus.

Succes bij de huisarts morgen, maar ik vrees dat die test ook negatief zal zijn. Al zal ik flink voor je duimen dat ik het helemaal mis heb!

16. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    is ook zo we zien t wel , hier thuis zie ik de streep iig duidelijkr en roze.
    toen ik voor de eerste zwangerschap stopte met de pil was ik gelijk zwanger dus t kan wel inprincipe
    maar we zullen zien

17. nub2014

nub2014 Lid

31 mrt 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zie niets sorry

18. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ik zie niks, sorry.

Wat is de reden dat sommige dames die testen uit elkaar slopen?
    Als je een streepje of beter 2 ziet dan hoef je zon test toch niet uit elkaar te halen?

19. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    TS dan zou je al zwanger zijn geworden tijdens het pilgebruik bedoel je? Want als je net 3 weken bent gestopt met de pil en je hebt je onttrekkingsbloeding nog niet gehad, dan denk ik dat je nog steeds aan het wachten bent op uberhaupt een eisprong... misschien is het anders handig ovulatietesten te gebruiken?

20. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    Is een ander verhaal heb daar een ander topic over was de pil in de 1e week vergeten . Maar goed we wachten morgen vroeg even af

Deel Deze Pagina