moeilijk inderdaad. zou ook twijfelen. ik zie wel iets, het is in iedergeval niet spierwit. is het met ochtend urine?
Idd wel apart, lijkt alsof t wit is waar de 2e streep zou horen te staan met gekleurde pennestreepjes eromheen gekke test zo...
en dat witte is nu juist net het plekje waar de streep moet komen te staan volgens mij. Ik denk dat dit een indroger is. Het gele van opgedroogde urine lijkt voor de streepjes te zorgen
Ik heb er twee gedaan en toen ik de urine erin deed kwam het andere streepje al voor de controle streep kwam.. ik heb testen in huis morgen ochtend zal ik er nog 1 proberen
Dat wordt dan vast een tweeling Nee hoor, flauw grapje. Hij lijkt positief, maar drie streepjes is wel een beetje vreemd. Kruidvat heeft meestal wel goede testen, al zit er ook wel eens een foute tussen. Morgen ochtend idd opnieuw proberen. En dan verder niet met deze vergelijken, ook niet als hij lichter lijkt, omdat deze test gewoon ongeldig is.
Doe er eens 4 druppels water in. Hij is al geel uitgeslagen en wellicht trekken met water de valse lijnen weg. Ben benieuwd naar een nieuwe foto na het water druppelen.
Goede tip van RogiJuli. Helaas is daarmee het streepje voor mij niet meer te zien... Was een rare test inderdaad, maar denk dat hij nu niet positief is. Zie jij zelf wel iets?
Kijk dat is beter. Ik zie nu nog iets heeeeeel vaags staan (lijkt grijs). Maar dat staat te dicht op de controlestreep .
Zelf zie ik licht nog wel wat staan lichter dan voorheen. . Maar nog wel te zien, iets beter dan op de foto.. achjaa ik heb er nog een voor morgenochtend.. hoop dat die test geen rare mankementen toont haha
Hallo meiden. Vanmorgen nog een test gedaan maar was spier wit. Denk dat de andere testen niet goed waren. Nu maar wachten tot eind van deze maand 😄 Kijken of we dan serieus positief testen.