Hallo allemaal! Ik ben nieuw op deze site. In februari was ik voor het eerst zwanger. Helaas kwam ik er toen met 10 weken achter dat ik een gemiste miskraam had. Ik voel mijn eisprong altijd heel duidelijk. Deze keer ook en precies op het juiste moment geklust (ook een positieve ovulatietest). Ik zit vandaag op 10. Ik zie hele lichte streepjes ik weet alleen niet wat en of het überhaupt iets betekend. Wat denken jullie? Alvast bedankt voor je mening!
Ik denk bij de tweede iets te zien, maar ben niet zeker.. Misschien met ochtend urine nog eentje doen? (KVK 2 voor 5)
Ik zou je, als je morgen ochtend nog eens test gaan feliciteren! Dit ziet er super goed uit Spannend!!
Dank jullie voor jullie reacties! Vind het erg spannend! Heb even wat betere foto's gemaakt. Zijn die 2v5 van de kruidvat? Die heb ik toevallig net gekocht. Staat alleen niet op dat ze zoveel dagen van te voren al gebruikt kunnen worden?
kruidvat 2 voor 5 euro is denk ik de gevoeligste test die in de winkel te krijgen is en een beetje betaalbaar. De nieuwe predictor early is tegenwoordig ook heel goed! Maar deze is erg duur vind ik. Die je nu hebt zijn van de etos of niet? OJA enneh voor 10 dpo vind ik de streepjes hoopgevend!
Ik zie het streepje zonder te turen! Over 2 dagen weer testen met ochtendurine en dan hopen voor een duidelijke streep
Hihi! Of ik nu zwanger ben of niet, ik voel me Door jullie reacties nu wel een stuk beter. Bedankt, ik hou jullie op de hoogte. Stokstaartje dit was een zwanger en kids
Op de zwanger en kids wil nog wel eens een vals streepje komen.Ik zou even de kv2v5 doen,als je die toch in huis hebt.Die is ook een stuk gevoeliger als deze.Na 5 min even kijken of er een streepje staat,zo ja,is hij positief.Hij wordt Hoe langer hij ligt en opdroogt steeds duidelijker bij een positief resultaat. Succes!
Ik zie ook het 2e streepje op elke foto. Spannend meis, ik had ook in februari een gemiste miskraam en nu ook weer raak!😍