Hi lieve allemaal, Ik heb zaterdag een test gedaan, de 2v5 van de Kruidvat. Deze was licht positief.. zie foto. Vanochtend weer getest, met een actiontest, negatief.. Mijn NOD is morgen. Was de Kruidvat test vals of...?
Ik zou eerder vertrouwen op de action dan de Kruidvat. De Kruidvat test is ook wel erg licht, niet? Ik lees vaker over vals positieve lijnen, maar heb deze nog nooit gebruikt. De actions wel. En die klopten altijd. Morgen nog eens proberen?
Ik lees overal dat die Kruidvat dus we betrouwbaar zijn. Ik wacht morgen mijn menstruatie af.. als het niet komt opdagen doe ik donderdag nog een test.. word gek van die onzekerheid!
Kruidvat 2v5 sla ik ook over. Toen ik zwanger was van mn dochter in 2016 was het dé test. Maar ik weet niet wát ze hebben veranderd maar ik heb al zo veel vals positief, voordruk lijntjes etc gehoord. Die van zwanger en kind schijnen volgens mij ook erg goed te zijn als goedkoper alternatief. Als je je wild staart op een "is t nou wel of niet" streepje dan de predictor de grote vriend. Waar de ene een vage blur geeft, komt die met een prachtige streep hadden we gezien (draadje van de testen rond afgelopen november/december).
ik vind de kv test er een beetje gek uitzien. Hele roze waas over een groot gedeelte van de strip. Als ik inzoom lijk ik op de plek van waar het streepje hoort te komen ook een witte streep te zien. En dan is dan een indroogstreep. Ik zou voor nu helaas uitgaan van negatief