Heb ik een ovulatie gehad? Wie o wie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bella2019, 10 jan 2025.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bella2019

Bella2019 Lid

9 mei 2021
    43
    21
    8
    Vrouw
    Hallo lieve meiden,

Op 27 november heb ik een miskraam moeten opwekken met cytotec. Ik heb toen nog bijna een maand positief getest en op 28 december kreeg ik een onttrekkingsbloeding/menstruatie. Ik heb toen tot 3 januari gebloed. Op 7 januari deed ik een ovulatie test van action, die gaf een heeeeel licht streepje. Op 8 januari werd hij al wat donkerder, maar gister op 9 januari was hij even donker als de controle streep. Ik dacht yes! Ook die test van clear blue gekocht en die gaf ook een smiley aan. Pakweg 12 uur na deze gebeurtenis begon ik enorm te bloeden, kwamen hele stolsels uit. Dat bleef nog een halve dag zo. Voor de grap een ovulatie test weer gedaan toen dit gebeurde van de action, bijna Omo wit die 2e streep. Ik vraag me sterk af of ik überhaupt wel een eisprong heb gehad, want ze hebben nog geen 24 uur positief aangegeven en daarna meteen ook die bloeding. Normaal blijven ze 48 uur wel positief en bloed verlies heb ik ook nooit eerder gehad. Wat denken jullie? Nog een hormornale disbalans? Zal hij gesprongen zijn of is hij terug getrokken en zal hij misschien later alsnog proberen te komen/of een ander ei proberen te springen? Ik heb even expertise nodig op dit gebied. Dankjulliewel!

Deel Deze Pagina