hoi heb even een vraagje mijn hele cyclus is volgens mij in de war. ik dacht mijn eiersprong duidelijk te voelen echt pijn aan de rechter eierstok daarna kreeg ik een lichte bloeding was weer even weg en nu een dag later ben ik ongesteld geworden een week eerder. het gekke is als ik ongesteld wordt dan ben ik ongelooflijk moe en heb een raar gevoel in mijn hoofd net een soort verkoudheid en heb dat elke keer wil dan alleen maar slapen en heb nergens zin in. maar ik maak me nu wel zorgen omdat vorige maand dacht ik zwanger te zijn en bleek een cyste te wezen die nu weer weg is. en mijn cyclus klop niet echt meer een beetje rommelig. ook voel ik me al een hele tijd erg down niet goed in mijn vel zeg maar. en dit heb ik ook als ik niet ongi ben. ik wil graag een tweede kindje . volgens de huisarts was het misschien beter om de pil weer te gaan slikken voor 3maanden en dan weer stoppen en kijken of het weer regelmatig wordt. zijn er meer vrouwen of meiden die dit hebben. en wat was bij jullie de oplossing zijn er middelen voor om dit een beetje te verhelpen. groetjes jojo
Hoi Jojo, ik herken alleen het ziekzijn heel erg. Ik voel me ook heel beroerd tijdens me menstruatie erg moe en ik eet dan weinig en hoofdpijn en duizelig. Wat je kan doen tegen je moodswings buiten je menstruatie om is teunisbloem olie capsules slikken. Toen ik net was gestopt met de pil had ik ook last van downzijn en dan vrolijk enzo maar die teunisbloem olie helpt wel hoor moet ik zeggen! Verder heb je bij de drogist speciale pilletjes voor tijdens de menstruatie die verhelpen pijn en alle irritandheden die bij de menstruatie horen. Wel vervelend dat je cyclus zo in de war is. Ik heb ook een rare cyclus zoals je kan zien na het stoppen met de pil. Maar ik vertrouw erop dat het vanzelf allemaal weer goed komt. Groetjes
het ziek zijn heb ik dus ook flink buikkrampen ik moet ook altijd overgeven heb veel hoofdpijn en ben ook vaak verkouden het is best wel minder maar ja het is niet anders dit heb ik dus iedere maand als ik ongi moet worden
Dat ik mij niet goed voel heb ik ook altijd soms begint het al twee weken voor mijn ongie misselijk hooftpijn chagerijnig geen honger ik weet wat je bedoelt ik slik ook teunisbloem capsules, weet niet of ze wel helpen
hoi ja het gekke is dat die verkoudheid alleen komt als ik ongi wordt. vreemd hoe kan verkoudheid nou met ongi te maken hebben. maar toch is het zo ik heb vandaag voor die teunisbloemolie gekeken maar heb ik toch die pillen genomen voor als je zwanger wilt worden van etos die moeten ook helpen om een goede cyclus te krijgen afwachten maar weer. en anders ga ik toch maar naar de dokter. de eerste 2 maanden had ik weinig bloedverlies en nu weer meer. kan er niet wijzer van worden. groetjes jolanda
je kan eigenlijk de klok gelijk zetten op mijn ziek zijn..altijd als ik ongie ben...en nooit hetzelfde ik denk soms dat mijn weer stand daalt....en werk op een kdv...kan het ook van komen...