volgende week afscheid stage kinderdagverblijf.

Discussie in 'De lounge' gestart door paars, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    Jaja

Ik heb het gered om mijn examens voor 1 juni af te ronden:D nu moet het nog goedgekeurd worden maar ach het is in ieder geval af!!

deze week had ik voor het laatst dus stage. die is nu helemaal goed afgerond dus daar ben ik sowieso al voor geslaagd.
    nu ga ik volgende week nog even een ochtend heen om afscheid te nemen.

Ik wil graag met de kindjes cakejes versieren. en wil ze een kleinigheidje mee geven voor naar huis.
    Maar wat zou ik als versiering kunnen doen? heeft iemand tips?

en dat kleinigheidje zouden jullie dat alleen voor je eigen groep doen of ook voor de andere groep? ik kom in principe nooit op de groep we spelen wel eens samen buiten ken de kindjes wel maar niet heel goed.

en zouden jullie de leidsters ook wat geven of niet? of een gebakje mee nemen ofzo?

alvast bedankt voor de tips!!!

2. tulip

tulip Niet meer actief

slagroom en smarties is altijd populair. Ik zou van de kindjes alleen mn eigen groep doen. Bij de action heb je van die mega stoepkrijten ( echt mega), dan kun je er 1 per kind in een cellofaantje doen ofzo, hartstikke leuk. Voor de leidsters misschien een reep chocolade in een papiertje met een persoonlijke tekst erop? Wat je van ieder afzonderlijk geleerd hebt, in een korte zin??

3. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Je kan ook een leuk boekje kopen voor op de groep als kadootje!

cake versieren met slagroom en hagelslag, altijd leuk!
    Of bellenblaas erbij doen, bij zeeman goedkoop

Deel Deze Pagina