wat heb je m toch weer goed gevonden maar denk dat logopedie voor jezelf niet vergoed wordt en logopedie voor je kind wel (zonder eigenrisico dan.. je krijgt wel logopedie vergoed waarschijnlijk maar dan weel eerst je eigen risico)
Er staat bij dat het 100% vergoed wordt uit de basisverzekering, maar er geldt wel een eigen risico. Ik vat m niet? Bij Haptonomie staat dat het eigen risico niet van toepassing is.
ik vind het ook onterecht je kan er dan wel hebben gezeten het is A een intake en dus risico van het vak B als hij hapthonoom is dan boekt hij het ook daar ook onder weg en niet onder logopedie zeer kansloos eigenlijk
Als hij daadwerkelijk haptonomie aanbied, en geeft, dan is het idd. krom dat hij als logopedie declareert, en jou dit dus geld kost, terwijl hij zijn papieren niet op orde heeft (en hij zou dus officieel ook geen haptonomie mogen aanbieden lijkt mij???)
Ja dat weet ik dus niet. Misschien moet hij aan bepaalde voorwaarden voldoen of kost het geld om ook zo geregistreerd te staan bij de verzekering?
Nou ik heb bericht op mijn email en hij wil het niet terugdraaien. Hij zegt dat het jammer is van het misverstand, maar dat het gebruikelijk is om een intake in rekening te brengen. Hij heeft zelfs minder gedeclareerd omdat ik zo kort geweest ben. Hij heeft rapportage gedaan naar de HA en mij advies gegeven (eh welk advies? was meer de klacht in kaart brengen). Tja wat nu? Ik heb dus helemaal geen zin om me hier zo druk om te maken. Het gaat om 28 euro. Wat zouden jullie doen?
gewoon betalen.. Of het nou om logopedie, hamptomie or what ever gaat, je hebt gebruik van de dokter gemaakt, of het nou een intake is of niet ik vind gewoon dat je het moet betalen..
Juridisch loket bellen? De man een (dreig)brief sturen dat je niet betaald om die en die reden en dat je anders stappen gaat ondernemen? Wie weet laat hij het er dan bij zitten. Of gewoon betalen als je echt geen zin in gezeur hebt. Daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen.
Ik zal er eens even over denken. Aan de ene kant heb ik geen zin in gezeur en aan de andere kant is het wel mijn 28!!