ik heb op pagina 1 de rode classic cardy op pagina 3 de beige en op weet ik veel welke pagina de delaine blauw (de delaine is voor mijn moeder) ik heb zelf dus 2 paar uggs gekocht net ( aan de zijkant ben ik naar merk selecteren gegaan, daar selecteer je uggs, dan boven in naar laagste prijs selectie en dan zie je dus de pagina's die ik bedoel... )
Ik geloof dat ik net de rode heb gekocht. In maat 38. haha, laat het alsjeblieft echte zijn.. Een goede vriendin van me vertrouwt het niet en ik heb het tegen haar raad in toch gedaan. Sta ik even voor paal als het toch nepperds zijn.
kijk eens op Schoenen, Laarzen en tassen online - Van den Assem Schoenen Ik wil schoenen - De Leukste online schoenenwinkel van Nederland is het dochterbedrijf van vd assem, dus ECHT ze zijn nu zo goedkoop vanwege de UGG OUTLET van vd ASSEM schoenen in rotterdam die deze week zijn laatste week ingaat en de prijzen op de website van vd assem en ikwilschoenen daarop zijn aangepast. als je kijkt op de officiele ugg australia site en dan onder betrouwbare dealers zie je hun er ook tussen staan dus mensen, vrees niet, ze zijn 100% echt, ik bestel er al jaren
Damesschoenen UGG Australia Dakota Lila - Van den Assem Schoenen ik heb deze besteld.. scheelt nu mooi zo'n 90 euro.. lekker warme sloffen..
Oke, ik hoop ook dat het echt is want heb 3 paar UGG's besteld 1. Tall Stripe blauw (gebreid met strepen, vond die strepen wel apart) 2. Classic argyle Lila (de gebreide in Lila) 3. Classic Cardy Oranje (leek meer rood, de gebreide met 3 knopen aan de zijkant) Ik heb via Ideal betaald. 117,47 euro... vind ik niks voor 3 paar, hoor!!!! We verdienen het! (please, let it be real! ) Meteen commentaar van vriendlief whahaha. Die zei: Als er geen UGG op stond vond je ze vast oerlelijk.
Ik zit op mn handen, mn creditcard ligt beneden en ik moet langs mn man om er te komen. Ben bang dat ik toch echt pech pech pech heb, en ik heb 4 paar gezien die ik wil hebben.
Ik heb al 9 paar 1 paar is al afgevallen (classic tall sky) want die is er niet meer in mijn maat. Even overlegd, en ik mag misschien de regenlaarzen bestellen voor bij de paarden (Damesschoen UGG Australia Wallingford Rose \\ Ik Wil Schoenen \\) maar voor de rest isset een beetje zonde, zeker omdat we straks in Florida wonen
Hmmm nu zie ik dit dan weer op de site van ugg australia zelf staan.. had ik dan toch maat 6 moeten bestellen?? This style tends to run a size large. We recommend ordering a size smaller from your typical shoe size. If you are in-between sizes, we recommend ordering one-half size down.
Oefffff wat is de pagina TRAAAAAG! Zeker druk druk druk op de site.. @ Fiene, inderdaad, 9 paar is best veel Ik heb er nog maar 1, vandaar dat ik er nu 3 bij besteld heb. @ Vlinderbloem, ik heb in oktober UGG's gehaald en gewoon in mijn eigen maat. Zit gewoon goed, hoor.
Ik vind deze ook echt gaaf alleen Damesschoen UGG Australia Classic tall w Sky \\ Ik Wil Schoenen \\ niet meer in mijn maat
ik heb 3 gebreide ugg's besteld, maarik wil ze in het voorjaar/zomer dragen. daarvoor zijn ze toch ook bedoeld? ik ben nu weer aan het kijken... even een gebreid paar voor mijn mams kopen