Ik heb net ook twee paar besteld! Degene waar de eerste link naar verwijst in dit topic en de rode met de drie knoopjes. Er staat alleen nu bij mijn bestelling oranje! Ben dus erg benieuwd wat de kleur nu echt is. Ik had ook die blauwe hoge besteld die er ook in het rood zijn. Mislukt mijn betaling en komt er daarna te staan dat deze niet meer leverbaar zijn in mijn maat, baal baal baal!! Maar ik ben nu al super blij met mijn uggs!! Bedankt voor het tippen! Conijn
Wow bedankt voor de tip, ik heb ook de Classic Argyle Taupe besteld, een half uurtje terug. Volgens mij is nu alles uitverkocht! Zou het door dit topic komen
gelikkug heb ik er 3 besteld vanochtend, maar wilde zo gtraag ook 1 voor mijn moeder bestellen net. had het alk in mijn winkelwagen liggen, maar kon niet afrekenen omdat het al uit de voorraad is! ik hou de site in de gaten, maybe vullen ze het aan?!?!?
Denk niet dat ze gaan aanvullen, de outlet in Rotterdam gaat zijn laatste week in deze week en daar zijn deze artikelen van. Denk op = op
Maar als de outlet ook elke dag wordt aangevuld, misschien de website dan ook? Hoop doet leven Echt té erg, ik heb er vanochtend gelukkig 3 paar kunnen scoren op de site. Ben ik zo blij mee, maar ik wil er wel nog 3 paar, hoor Welke hebben jullie allemaal besteld? Sommige waren echt snel uitverkocht. Anderen weer niet.
Zal ff de pics uploaden van de UGG's die ik heb besteld. Dit is nm.1.. Vond het vet stoer, die strepen. Zie je niet vaak op straat.
Maar meis, heb je uiteindelijk zelf ook wat kunnen scoren? Ennee.... bij deze wil ik je natuurlijk ff heel erg bedanken voor het openen van je vraag!
Oke, top! Dat was in eerste instantie ook mijn keus, maar daarna zag ik dat er meer kleuren waren. Ik vond trouwens die gebreide blauwe ook onwijs mooi, maarja, heb te lang getwijfeld en dan is het te laat Morgenochtend meteen weer checken of er iets op staat. En verder met smart wachten op TNT post