Ik heb ook al een mail gekregen dat ze zijn verzonden! Zijn nu net gesorteerd in het sorteercentrum, dus ik verwacht ze vandaag nog in huis. Misschien dat ze op de site pas aanvullen om 10u? Omdat dan de echte winkel open gaat?
Ik hoop dat de webshop eerder wordt aangevuld. Bijv. NU Om 9 uur krijg ik hier thuis een inspectie i.v.m. woningruil. En daarna moet ik om 10.30 uur bij de andere woninginspectie aanwezig zijn. Waar ik nu dus wel van baal, hahahaha
Hey gezellige boel hierzo. Maar ze moeten het bijna wel aanvullen tot de 31 ste, toch?? Aangezien het gisteren ook nog vol stond op de site met UGG's...dan hadden die ook allang op moeten zijn.
@Assi, Het lijkt mij wel dat ze de site moeten bijvullen. Net wat jij zegt, de sale is tot en met de 31e. Dan neem ik aan toch ook op de site? Gister rond deze tijd, stond het toen al vol met uggs op de site? (grrr heb er nog steeds de balen in dat ik het gister te laat zag haha)
Ik hoop het ook. Ik wil eigenlijk terug naar bed ,omdat ik ziek ben ,maar wil ook hele graag nog een paar uggs
Wat goed dat je gebeld hebt! Jammer dat ze niet meer aanvullen, heb spijt dat ik maar 1 paar heb besteld haha.