Ik vermoed dat je daar precies de reden te pakken hebt dat ze niet meer in de webshop zijn. Ik denk dat je niet de enige bent die meerdere paren heeft besteld.
Ugg Roxy Boots,Ugg Boots,Ugg Sale,Sheepskin Boots : Cheap UGG Boots Sale-Women UGG Boots Outlet Store, Free Shipping&Fast Delivery|WomenUggOutlet.com hier ook..
woei, zie nu net op track en trace dat de chauffeur onderweg is Hopelijk komt hij vandaag op tijd en niet zoals altijd aan het einde van de dag ,want moet zoonlief van het kdv halen.
100% nep Er hangen zelfs kaartjes aan de Uggs op die website lol Ook verkopen ze modellen die niet eens bestaan Vrijwel 99% van alle UGG sites verkopen nep. Als je een goedkope winkel zoekt moet je kijken op shor-store.net ( komen vanuit Amerika altijd nog kosten aan de deur bij zoals btw, douane kosten etc)
Ugg Nightfall,Cheap Ugg Boots Sale,Up To 51%Off,Free Shipping Deze worden nogineens meer geproduceerd, en ze zijn alleen maar uitgekomen in de kleur chestnut ipv allerlei kleuren Goede tip om een neppe site te herkennen: hebben ze de nightfalls in meerdere kleuren dan chestnut dan is de site nep ( zijn dis alleen in chestnut gemaakt) Hangen er kaartjes aan dan is de site nep Verkopen ze de classic mini's in het grijs dan is de site ook nep want die bestaan niet in het grijs
Waarom de een zo snel en wij zo traag? Hoop echt dat ze deze week nog komen. Ik las hier dat je tussen 18 en 19 uur meestal een bericht krijgt dat je bestelling gesorteerd is door tnt? Komen ze in de echte UGG dozen?
@Assi: mail krijg je tussen 18.55-19.05 eerder of later niet. Daarbij krijg je rond dezelfde tijd ook een mail met de factuur wat tevens als garantiebewijs dient ( al weet ik niet of de garantie geld op outlet artikelen) Je krijgt dan een mail ( tussen 18.55-19.05) met track and trace code en daar kun je het pakketje volgen En ja ze komen in echte UGG dozen.
En het is zo mega druk bij ikwilschoenen en vd assem dat uitleveren nu eenmaal wat langer kan duren en niet iedereen tegelijk zijn bestelling krijgt. Ik heb al meer dan 15 paar schoenen daar besteld en nog nooit langer dan 2 dagen moeten wachten.( verwacht dat dit nu langer kan duren ivm de immense bestellingen die gister gedaan zijn) En las hier ook iets over TNT stakingen, de pakketpost heeft nog nooit mee gestaakt, dus daar hoef je geen problemen mee te verwachten.
Ps: als je de mail met track and trace code hebt gekregen tussen 18.55/19.05 kun je er bijna zeker van zijn dat je ze de volgende dag in huis hebt