Nightfall modellen worden niet meer gemaakt, en bestonden alleen in de kleur chestnut ( de echte Uggs dan hè )
HE HE!! Ik heb ze net binnen! We waren naar vrienden gegaan in een andere stad. Ik zeg: Ik wil nu naar huis want ik verwacht een pakket Komen we thuis aan, zit ik net binnen....gaat de bel! JAAAAA mijn UGG's! Wat een timing Een groot pakket, hoor. 3 UGG dozen erin. Ik ben er helemaal blij mee. Ze zijn wellicht niet zo warm als mijn classic chestnut, maar ik wil ze in het voorjaar dragen! Ze zijn echt supermooi. Was vooral verrast over die rode Cardy UGG. Dacht dat het een laag model was, maar het is zo een omslag model die je ook hoog kan dragen. Super!!!
ik heb ze al 2 dagen binnen kreeg ze dinsdag al binnen ! 1 dag na bestelling, helemaal blij mee natuurlijk, maar indd niet zo warm.... heb de classic en die zitten zo lekker warm, maarja geeft niet, ze zijn onwijs mooi,zeker voor het geld enne... de rode.... ik ben er ook nogal verrast over... had niet gedacht dat ze in het echt nog mooier waren die zitten met blote voeten erin trouwens niet zo lekker vind ik zelf, dus daar doe ik sokken bij aan. en die beige...ehmm agyle ofzoiets ??? die zitten wel super lekker met blote voeten
Ja haha, ik ben volgens de enige hier die zo lang heeft moeten wachten. De meesten hadden ze de dag na de bestelling al binnen, maar die van mij moest weer vertraging oplopen. Maar al met al is het nog best snel! Ben allang blij dat ik net op tijd thuis was toen TNT aan kwam rijden! Poehhh... Ik heb de UGG's niet met blote voeten geprobeerd. Vind sokken sowieso een fijner idee. Ben blij dat de zolen bedekt zijn met schapenwol. De rode Cardy's vind ik echt ook super in werkelijkheid. ik dacht dat het gewoon korte versies waren met drie knopen aan de zijkant (voor de sier), maar deze zijn natuurlijk geweldig. Ze zijn heel erg mooi. Ik heb de Argyle in het Lila, ook onwijs gaaf! En ik heb de gestreepte versie. Blauw wit. Daar hield ik mijn hart het meest voor vast, maar ze zijn echt supergaaf! Ze gaan weer lekker netjes de dozen in. Ik vind het niet voor nu. Kan niet wachten tot het voorjaar
ja ik zag op de foto al wel dat het een hoger model was, maar had niet gedacht dat het nog tot bijna de knieen zou komen.... tenminste bij mij haha ( misschien heb ik wel gewoon zulke korte pootjes ) ach ze zitten iig echt heeeeerlijk..... 2 maand geleden vond ik uggs nog spuuglelijk...!!! toen kreeg ik een paar classics van mijn moeder.....en oehhhh wat zaten ze heerlijk en wat waren ze warm !!! heb sinds dien op geen enkele andere schoen gelopen haha dus ik ben blij met 2 extra paar uggs ooh ook lekker in het voorjaar....zeker met zo'n dikke buik (ik neem aan dat in het voorjaar je buik wel "dik" is ) is het heerlijk dat je op goeie schoenen loopt dus dan zijn de uggs ook een uitkomst mijn schoonzus loopt nu op het eind..... en die heeft uggs van mijn moeder geleent omdat ze dezelfde maat hebben,,,, maar die kon door haar buik bijna niet meer lopen... maar nu ze de uggs aan heeft.. ze vind het heerlijk
Ja hahaha, inderdaad! Ik moet in juni bevallen dus in het voorjaar zul je mijn buik zeker wel al duidelijk zien..en ik zal het ook wel voelen. Voel het nu al mijn rug En ik loop sinds ik de UGG classic Chestnut heb gekregen van vriendlief ook niet meer op andere schoenen.. Totaaaal geen behoefte aan! De UGG's zijn één van Oprah's favoriete dingen. Toen ik de UGG's voor het eerst op TV aan haar voeten zag, dacht ik: 'Daar ga je toch niet op lopen!!!!Het lijken net pantoffels!' Ze had toen de gebreide versie aan die wij nu hebben. Haha, moet je nagaan hoe je mening kan veranderen. Ben nog steeds zo happy met mijn 3 nieuwe paar UGG's. en als ik dan de originele prijs zie staan op de doos, denk ik: Heb ik ff mazzel gehad! En trouwens, die Cardy's vind ik helemaal niet oranje, terwijl dat wel op de doos staat. Het is hartstikke mooi zacht rood. Niet eens echt rood..Supermakkelijk te combineren met alles en alle kleuren kleding, hoor. Want ik las hier in het begin van het topic dat veel meiden niet wisten hoe het te combineren.
haha ik dacht bij de classics altijd : pff wat een pantoffels....en bij de gebreide dacht ik echt : zijn ja net sokken en tja... nu loop ik er zelf in en vind ze nog mooi ook nog en indd ... voor het geld !!!! heb mezelf toch ff ruim 200 euro bespaard met deze 2 paar uggs.... (ohja en uggs voor mijn moeder....omdat ze zoveel oppast en zij kan geen andere schoenen meer dragen, doet te zeer...en bij uggs heeft ze niet eens het idee dat ze schoenen aan heeft ) maar daar heb ik me al 150 euro op bespaart zo heerlijk en indd.... ik vind het niet oranje.... vind het ook meer rood.... er zit wel iets van oranje door de stikels ofzoiets heen.... maar de algemene kleur vind ik toch echt rood !
Ik heb die rode Cardy net aan gehad met boodschappen doen. Lopen superlekker en omdat hier alle sneeuw en ijs al gedooit is en het niet zo koud is, kan het makkelijk! Ik ga ff kijken of mijn mams maat 38 past... dan geef ik haar de lila UGG's. Ik wilde al voor haar bestellen in maat 39, maar ze waren op. Ze past ook veel op en heeft ook nog eens snel last van het lopen, dus UGG''s zijn ideaal, ja!!!