Hoi meiden. Ik wil graag eens polsen hoe jullie denken over deze tattoo of wat jullie zouden doen. Mijn oma is bijna 3 jaar geleden overleden, ze was een moeder voor me (die mijn moeder niet was). Nu denk ik al die jaren al over een tattoo voor haar. Al die tijd had ik een streepjescode met haar overlijdens datum in mijn hoofd. Maar nu ik de shop moet gaan bellen voor een afspraak ga ik ineens weer twijfelen.. Is een streepjescode niet te maf? kunnen dan de cijfers wel duidelijk gezet worden? Of zal ik alleen de datum in sierletters laten zetten? Ps het is voor de onderkant van mijn pols, zodat mijn horloge er nog deels overheen komt. Wat kan ik nu doen? Ik ben al jaren zeker over die streepjescode en nu ineens niet meer.... Maar wil wel super graag iets van mijn oma. Wat zouden jullie doen of hebben jullie nog een leuke tip voor een tattoo als aandenken aan mijn oma? Thanks voor het antwoorden alvast meiden
ik zou denk ik zelf niet voor de streepjescode gaan.. maar idd wat je zegt , de datum in sierletters/cijfers laten zetten. Wel heel gaaf idee!!!!!
ik vind het idee van haar overlijdens datum zo raar.. is er niet iets anders waar je heel vaak aan terug denkt? dat je een bepaalde dag als tattoo kan laten verwerken.. of een moment.. haar favo liedje? mooiste bloem? iets in die richting
Een streepjescode is niet haalbaar denk ik. Veel tattoo artiesten wagen zich daar niet aan en ze vervagen na verloop van tijd, waardoor je het niet meer ziet. Had je oma niet een favoriete bloem of wat anders? Mijn oma is ook overleden en ik heb zitten denken aan een vlinder, als symbool voor haar. Je kan natuurlijk ook een ander symbool nemen, waardoor zeg maar alleen jij de betekenis weet... Vind het wel mooi dat je dit voor je oma doet.
Ik heb wel momenten met haar maar weet geen data meer, en haar favo liedjes was van corry konings mooi was die tijd... Brr dat is nu echt voor mij een kippevel nr. Wil een niet te grote tattoo daarom dacht ik zelf aan een datum. En moet op mijn pols passen
ik zou het niet in streepjes code doen.. de combinatie streepjescode en overlijdensdatum vind ik raar (sorry ) misschien de overlijdens datum in siercijfers, of haar geboortedatum, of beide wel mooi idee! mijn baby nichtje is overleden en heb haar naam op mijn pols met een sterrenhemel er omheen. veel succes
Ik moet ook nog wel even vragen of de tatoeerder zelf kan ontwerpen, de vorige keer had ik een eigen tattoo voorbeeld bij.
Inderdaad een armband tattoo is ook erg mooi. In het midden de datum ofzo en dan de rest een soort siertekens/bloemenslingertjes ofzo?
Ja het is misschien wel raar maar dat was het enige waar ik opkwam en dat ik weet te zetten voor mijn oma. Ik heb niet echt een symbool voor haar. Voor mijn zoontje heb ik een welpje met zijn naam eronder. Daarom vraag ik jullie om meningen misschien zit er een leuke tip bij
Ik zou ook geen streepjescode kiezen. Als ik iemand zou tegenkomen, met een tattoo van een streepjescode en een datum zou ik denken: die heeft ooit ergens gevangen gezeten... Moet een beetje denken ook aan dieren die zo'n code in het oor getatoeerd krijgen. Wat Engeltje schrijft vind ik wel erg mooi...daar zou ik dan voor kiezen.
als jij streepjes code wel mooi vind dan moet je het gewoon doen, jij leeft ermee, en wij niet pers zou in liever dan voor sierletters gaan
die indruk zou ik ook krijgen Romy. mooie naam trouwens, die staat op mijn pols of de letters oma en de geboorte en/of overlijdensdatum
streepjescode doet sommige oudere mensen ook beetje aan die concentratiekampen denken:S miss een mooi kruis met daarin de naam van je oma?? het is wel een mooi idee (majah ik ben dan ook wel tattoogek)
pcootje: Ieder zijn eigen mening he Ja die streepjescode is maf he, maar ik wil geen standaard tattoo's Hier eentje waar de tattoeerder van stond te kijken haha.
ik vind streepjescode heel gaaf...maar goed als het niet haalbaar is in die grootte, zou ik gaan voor haar voorletter of haar initialen met de datum erbij... anders een favo bloem van haar of een symbool dat iets over zegt
Deze is voor mijn overleden zoontje.. Toen wist ik meteen en precies wat ik wilde... Wat is het soms moeilijk om te kiezen zoals nu.