Hallo, Ben nieuw hier en heb een brandende vraag: Ben in Juli 2012 gestopt met de pil en gelijk een goede cyclus. zo rond de 29 a 30 dagen. Ben 11 december 2012 ongesteld geworden. 5 dagen lang. had rond de kerst me eisprong. Nu heb ik sinds die eisprong erg gevoelige en vergroote borsten en nu ook sinds 4 dagen kramp in me buik en misselijk. Moet eigenlijk over 2 a 3 dagen ongesteld worden maar heb zo het gevoel dat ik zwanger ben dat ik vanochtend heb getest met een kruidvat eigen merk. hij gaf positief! ( licht streepje ) gelijk nog een test gehaald. Nu een test van predictor Early die kan je 4 dagen voor je menstruatie gebruiken.. Die geeft duidelijk positief aan! Ben ik nu echt zwanger of moet ik echt wachten tot me menstruatie niet doorzet??? Help ben zo onzeker en weet nu niet of ik al blij moet zijn
Als de kruidvat positief was dan kun je daar wel vanuit gaan ja Van predictor ben ik echter geen Fan,daar heb ik en meerdere dames hier al vals positief mee getest Heb je een foto van de testen?
Gek dat de streep niet doorloopt maar dit is geen licht streepjenhoor duidelijk positief ... Morgen een cb met wekenindicator doen die zegt vast zwanger! Gefeliciteerd!
De test van Clearblue met wekenindicatie is naar mijn mening wel betrouwbaar! zowiezo om aan te geven of je daadwerkelijk zwanger bent, over het aantal weken twijfel ik nog omdat er bij mij 2 weken geleden 1-2 stond en ik 2 dagen geleden weer testte voor de zekerheid en er nogsteeds 1-2 staat..
Dat maakt toch niks uit.....je bent zwanger hoor. Maar dan zou ik met de kruidvat testjes doortesten en dan niet denkers de gewone cassette testen...zitten er 2 van in een doosje. Doe deze om de dag en dan als afsluiter de cb
pff word er gek van! Nu moest ik weer nodig plassen en de 2e test van de kruidvat gedaan. toch weer een duidelijkere plus... moet het nu toch echt wel gaan geloven denk ik! morge ochtend maar ff een digitale van clear blue halen.. maar lees zoveel over vrouwen die toch nog ongesteld worden en dus een soort van miskraam hebben. ben zo bang dat mij dat nu ook gebeurt... durf daarom niet 'blij'te zijn
Nou een mk kun je altijd krijgen maar daar ga je toch niet gelijk vanuit nu.......nuchter blijven meissie.....je bent zwanger geniet ervan!
Ik heb hetzelfde cyclus van 29/30 dagen 25e/26e eisprong en moest de 9e of 10e ongie worden Heb gister middag een tuurstreep ghad en toen vanochtend binnen 3 minuten een lichte maar toch duidelijke streep ! Ik beschouw mezelf wel als zwanger ookal zit ik nog 3a4 dagn voor nod Morgen ga ik ook een cb met weken indicatie halen en dinsdagochtend doe ik die dan denk ik Ps gefeliciteerd haha lekker van genieten meid !
Nou vannochtend de CB test gedaan! en... Zwanger!!! 1-2 weken. (dus 4 weken nu ) pff kan het nu pas echt geloven! hahaha nou hopen dat het goed gaat wan thet is nog erg vroeg... ben daar wel een beetje angstig voor