Ha dames, Vandaag dus nog een keer getest en dit keer een lichte, brede streep op de kruidvattest. Beetje jammer dat ik niet ook nog een vroege predictor heb gekocht, dan had ik die ook kunnen vergelijken met die van gisteren. Het streepje van de kruidvattest vind ik zelf er beter uitzien dan gisteren, aangezien het nu een breed streepje is. Het is vandaag echter wel minder roze... Ik ben voorzichtig positief, maar durf nog niet blij te zijn. Morgen nog maar eens testen. Maarrrr wat denken jullie?
ja ik zie wel een streepje.. positieve is dat hij nu gelijk zichtbaar is.. Ik zou niet zo'n dure predictor kopen, maar gewoon over een dag of 2) er nog een kv tegenaan gooien.. voor die 10 euro van predictor kun je 4 kv testen doen.. nou dan wist ik het wel
Ik zie hem toch vrij duidelijk hoor, natuurlijk nog licht, maar hoef er niet moeilijk voor te doen om hem te zien!
Ik zie hem ook echt meis. Zo begonnen ze bij mij ook. Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd. En idd de predictor schijnt echt geen goede test te zijn. Als je met iets anders wilt testen dan de kv zou ik een cb digital met indicator doen. Die is nl ook gevoelig en geeft meteen duidelijkheid.
Doe een Clearblue digi dan weet je het zeker iets duurder, maar wel betrouwbaar en geen getuur succes !
Ik zie hem ook!! Weet wel zeker dat dit een positieve test is!!! Zó waren mijn testen ook!!! Ben het met de dames eens....of nog een keer kv 2v5 over een of twee dagen of een cb digital, die is idd ook héél gevoelig en geeft de ultieme duidelijkheid! Maarre.......gefeliciteerd!!!!! Je bent absoluut inverwachting!!! Voor mij géén twijfel mogelijk. Groetjes Melanie
Ik vind m positief hoor. Voorzichtig gefeliciteerd en idd over 2 dagen nog een x met kruidvat of de cb digitaal.
Ik vind hem positief hoor, maar 1 ding de early predictor is een waardeloze test. Ik testte hier positief mee, 2 maanden gehad en was echt niet zwanger toen. Als je dan toch 10 /12 euro aan een test wil uitgeven koop dan de cb digitaal met weken indicator veel beter en lekker duidelijk. Gefeliciteerd met de zwangerschap
Bedankt voor jullie reacties en tips! Ik heb nog drie kruidvattesten liggen, dus die ga ik de komende dagen nog gebruiken. Hopelijk worden de streepjes duidelijker! Fijne zondag allemaal!
Je zou nog een drupje water op je kv test kunnen doen, wie weet wordt hij daar mooier van Maar ik zie ook 2x een streepje, dus alvast voorzichtig gefeliciteerd
Hey, Zo zag mijn test er ook uit. Ik heb daarna later op de dag een CB digital gedaan. Met resultaat ZWANGER ) Bij mij blijft KV test licht van kleur. Dat heeft me ook veel doen twijfelen of het nou echt zo is. Met cb had ik meer zekerheid. Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Zo waren mijn testen ook heb toen een digi gedaan eerste.x gaf die niet zwanger aan en de dag erna wel zwanger 1 2. Ik zeg gefeliciteerd
Ik ben een hele slechte tuurster en zie toch echt iets Hopelijk gaat die de komende dagen nog knallen!
Idd geen predictor kopen hoor, heb er zelf ook echt positief mee getest, helaas was ik binnen 3 uur ongesteld. Maar ik zie ook een streepje, kan je ook een foto posten nu hij opgedroogd is?