Hallo meiden! Ik heb vandaag uit ongeduld een zwangerschapstest gedaan zo ongeveer 5 a 6 dagen voor mn nod en deze was negatief. Kan ik alsnog positief testen?? Ik heb er niet zoveel verstand van nog haha.
Hoi California1, Dat is wel erg vroeg Je kan zeker nog positief testen. Ik testte bij mijn dochter 1 dag voor NOD pas positief en bij deze 4 dagen voor NOD. Nog even volhouden en dan weer testen. Tip: bij de Action hebben ze twee testen voor 1,50. Dan kan je helemaal los gaan. Ik hoop dat je gauw twee streepjes ziet!
Natuurlijk bestaat de kans dat je nog positief kan testen, je zit nog ruim voor je nod. Het kan zelfs zijn dat je op je nod of de dag daarna pas positief test. Succes.
Hoi California1, ik testte 6 dagen voor nod omowit negatief. Terwijl ik alle symptomen al had, dus nog te weinig hcg waarschijnlijk. Toen 4 dagen voor nos, zeer licht positief (roze streepje) En vandaag 3 dagen voor nod duidelijk zichtbaar 2 roze streepjes! Dus ja het kan! Het ligt eraan hoe hoog je normale hcg gehalte is en wanneer je precies je innesteling hebt gehad. Succes!
Hier het zelfde dinsdag moet ik pas ongesteld worden... vandaag stiekem toch getest.... Helaas ook negatief