Ultieme verwarring, help!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Mimo, Oct 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mimo

Mimo Lid

Oct 25, 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afgelopen vrijdag (1 week geleden) had ik een kv2v5 test licht maar duidelijk positief. Sindsdien heb ik drie negatieve testen gehad :(

Omdat ik inmiddels 1,5 week overtijd ben (niet gewoonlijk), en een week voor mijn nod drie dagen hele lichte bloeding (bruin) heb gehad (welke ik, misschien met teveel goede hoop, heb aangezien voor innestellingsbloeding, ook omdat ik nooit zoveel te vroeg ongesteld wordt) ben ik langs de huisarts geweest. Hij denkt dat ik niet zwanger ben gezien de negatieve testen. De kleine bloeding, positieve test (die ik had meegenomen) kan hij niet verklaren. Hij zei dat mssn wat mis is gegaan met innesteling maar toen ik vroeg of ik in dat geval niet ongesteld had moeten worden gaf hij inderdaad toe dat het vreemd was dat ik dan nog niet ongesteld ben geworden.

Wat denken jullie? Is er nog een kans dat ik zwanger ben? Alvast super bedankt voor een reactie, ik voel me toch een beetje eenzaam in deze verwarring.

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Wat naar zeg die verwarring mss een contract nemen met een vk en je verhaal uitleggen.
    Als het een praktijk is met eigen echo apparatuur wil ze mss even kijken.
    Enige is verder afwachten hoe moeilijk ook het kan zijn dat het niet goed is gegaan maar je lichaam het nog niet opgepikt heeft dus je nog niet gaat vloeien.

Hopelijk is er niets aan de hand dat zou natuurlijk het mooiste zijn meid sterkte iig

3. aqua82

aqua82 Actief lid

Sep 16, 2013
    436
    0
    0
    Limburg
    Heel verwarrend idd! Daar durf ik ook geen antwoord op te geven. En het kan niet zijn dat je cyclus gewoon helemaal van slag is?

Was die vrijdag van de licht positieve test ook je nod?

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoe lang waren je laatste cyclussen?
    Ben je erg regelmatig ongesteld?

Weet je ook wanneer je eisprong is geweest?

Heb je een foto van je Kruidvat 2 voor 5 eurotest?

5. Mimo

Mimo Lid

Oct 25, 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Paula! Ja, een echo leek mij ook al de beste test, maar ik weet niet of ik dat zo aan een vk durf te vragen. Ik heb wel redelijk wat verhalen gelezen van vrouwen die pas laat positief testen dus daar put ik voor nu moed uit. Wie weet! Dit weekend ga ik weer testen.

Het is vooral een test van mijn geduld. De kans op zwangerschap ik klein als ik nu nog steeds neg test. Maar als ik niet zwanger ben blijven die kleine bloeding en positieve test vreemd.

Het gekke is, ik heb al de hele week ongi krampen en steeds denk: nu wordt ik ongesteld. En dan niets..

6. Mimo

Mimo Lid

Oct 25, 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn cyclus is vrij regelmatig afgelopen half jaar steeds 35 max. 38 dagen. Nu zit ik op dag 46, de licht positieve test (zie foto) was op dag 40.

Ik weet niet wanneer mijn eisprong is geweest maar als ik zwanger zou zijn is het van 1 keer onveilig vrijen precies 2 weken voor mijn nod. Het zou erg welkom zijn want mijn vriend en ik wilden binnenkort aan kinderen gaan beginnen.

Attached Files:

7. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik vind het idd een positieve test.
    Heb je op deze test al wat druppels water in het rondje gedaan?
    Dan wast het geel weg en word hij nog wat duidelijker.

Waneer heb je voor het laatst getest?
    Gelukkig ben je wel nuchtet dat is fijn ook al ben je zenuwachtig bescherm jezelf voor een teleurstelling en in het beste geval kun je heel blij zijn.

8. Ilyen

Ilyen Lid

Feb 28, 2011
    29
    0
    0
    Na de miskraam had ik een langere cyclus en toen ik dacht over tijd te zijn, kreeg ik ook zo'n licht positieve test. Na 2 weken werd ik ongesteld. De test bleek gereageerd te hebben op mijn eisprong. Zou dit misschien bij jou ook het geval kunnen zijn?

9. Mimo

Mimo Lid

Oct 25, 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Paula, nee ik heb er geen water in gedaan maar ik zal deze tip onthouden! En mijn laatste test was gisterenochtend, negatief dus helaas (zoals ook zondag en dinsdagochtend).

@Ilyen, tja ik weet het niet. Ik heb in ieder geval geen miskraam gehad. Theoretisch kan ik op de dag van de postieve test hebben geovuleerd maar dat zou dan heeeel laat zijn (na mijn nod). Dus het lijkt me niet waarschijnlijk. Mocht ik volgende week ongesteld worden dan zou het kunnen.Het zou dan iig een verklaring zijn voor de positieve test.

Moet verder even kwijt dat ik heel blij ben met jullie reacties! Fijn ook om het verhaal even kwijt te kunnen. Volgende week gaan mijn vriend en ik trouwen en over 2 maanden verhuizen naar een groter huis. Daarna wilden we 'echt' gaan beginnen. Het mooie van deze ervaring is wel dat onze kinderwens veel sterker is geworden. Mocht het nu niet zo zijn dan hoop ik in de toekomst wel. Maar we blijven nog even hopen!

10. Peetj

Peetj Bekend lid

May 28, 2013
    753
    0
    0
    Ik denk dat er na de innesteling iets al vroeg fout is gegaan, maar je lichaam heeft het nog niet door?
    Ik had bij de zwangerschap 3 dagen na nod positief getest, daarna bloedverlies. Later bleek het vruchtje met ruim 5 weken niet meer te groeien. Mijn lichaam had het niet door en ik ben gecurreteerd.
    Mijn advies: terug naar de huisarts, bloed laten prikken op HCG. Evt verwijzing naar de gyn voor een echo.

11. Mimo

Mimo Lid

Oct 25, 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Peetj, dat klinkt best heftig! Zat het vruchtje er na die bloeding dus nog wel?

Mijn huisarts is van de nuchtere soort. Ik had al om een bloedtest gevraagd maar hij bood me alleen een urine test aan. Hij zei dat we dit weekend nog eens moesten testen. Maar nu ik dit weet zal ik, als ik dit weekend neg test en nog steeds niet ongesteld ben, mssn toch nog even terug gaan.

12. Peetj

Peetj Bekend lid

May 28, 2013
    753
    0
    0
    Ja zat er nog. Een keer eerder ook gehad maar toen was ik verder.
    Je kán idd afwachten, het kan zijn dat je lichaam het opneemt (als er iets heeft gezeten). Mocht je koorts krijgen meteen bellen..

13. Mimo

Mimo Lid

Oct 25, 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, vandaag een cbd gedaan en er staat helaas 'niet zwanger' :( Morgen 2 weken overtijd maar ik geloof er eerlijk gezegd niet meer in. Vreemd blijft het wel! Hoop nu eigenlijk dat ik maar gewoon ongesteld wordt dan is er duidelijkheid en kunnen we door.

Zal wel extra alert zijn op koorts Peetj. Had jij in die gevallen ook last van ongi krampen? Dat heb ik namelijk nog steeds, soms best pittige ook, verder geen symptomen.

Share This Page