Meiden, sorry dat ik nu pas iets van me laat horen! Ik heb het echt zooooo druk gehad vandaag.. Dus nu pas tijd om eindelijk weer iets te posten.. Maar, ik krijg maar 1 kindje, gelukkig. Heb een hele mooie echo gehad, t vruchtje was 4 mm groot. Of klein, eigenlijk Volgens de berekening moet ik nu 6 weken zwanger zijn, maar volgens de grootte van t vruchtje ongeveer 4 weken. Het kan dus zijn dat het een late innesteling is geweest, of dat het vruchtje niet snel genoeg groeit. Over 4 weken moet ik weer naar de gyn om dan de uiteindelijke duur te bepalen. Het is dan groter en t hartje klopt, dus kunnen ze t beter bepalen, ofzo. En dan in mei voor t eerst naar de vk. Eigenlijk wilden ze eind april doen, maar aangezien de papa dan nog in t buitenland is, heb ik gevraagd of t ook in mei kan. Ik weet nog niet wat zn reactie is, maar wil hij er voor gaan, vind ik ook dat hij de kans moet krijgen om eventueel aanwezig te kunnen zijn. Oh oh, wat weer sociaal niet Maar heel erg bedankt voor jullie reacties Nu nog 1 spannend weekje en dan heb ik deze stress dr op zitten. Dan kan de andere stress beginnen
pffff....wat een verhaal...heb het in één keer helemaal gelezen.... van harte meid! en wat pak je het goed op, super... blijf je volgen hoor! ben heeeel benieuwd wat de vader gaat zeggen.. veel succes!
Goed nieuws dus! Zou wel heel fijn zijn als de papa ook de kans krijgt om de echo mee te maken. Er breken spannende tijden voor jou aan. heel veel succes!!!
Heb ook 'even' het verhaal gelezen! Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Wat pak je het allemaal goed op joh, ondanks de situatie! Echt knap vind ik dat. Fijn dat het maar 1 kindje is! Succes volgende week!!!!!! Hou je ons op de hoogte?
gelukkig is het maar 1kindje. succes volgende week met vertellen. (ik was bij mijn vorige zwangerschap ook 6weken en toen was het ook 4mm??? dacht ik??)
Ik zal jullie zeker op de hoogte houden. Zat gisteren in de auto en bedacht me ineens dat de papa deze week al terug komt. Gelukkig wel, maar de zenuwen beginnen nu al op te spelen. Sjeetsje mina he.. Ik had niet verwacht dat ik nu al zo zenuwachtig zou zijn! Hopen dat t niet nog erger word, want dan kan ik vrijdag geen woord mee uitbrengen
ik leef met je mee, zal vrijdag aan je denken. neem de test mee, voor als je geen woord kan uitbrengen succes
Hij komt bij mij thuis, dus heb alles bij de hand. Ik wilde inderdaad de tests en de foto van de echo wel bij de hand houden, voor het geval dat. Dan is t in ieder geval wel duidelijk
Hoi Niene, Heel veel succes vrijdag, vind het heel dapper van je hoe je er ee om gaat! Je wordt vast een super moeder! Ben hiel benieuwd naar de reactie van papa, hoop echt voor je dat alles heel positief zal uitpakken! Sterkte