Nienie ik hoop dat jullie al goed hebben kunnen praten en ik kan me zijn eerste reactie best voorstellen, dat hij denkt aan een abortus. Misschien nu in real life samen praten dat het er dan al anders uitziet. Succes!!!!
hey nienie, hoop ook dat je een goed weekend hebt gehad, dat we daarom nog niets van je gehoord hebben.
Het wordt spannend gehouden hier, zie ik!! Wat een verhaal, blijft bizar als ik het lees! Nienie, succes!
Lees je verhaal met heel wat gevoelens.. Hoop dat je een goed weekend hebt gehad en er uit bent gekomen met de vader.. Heel veel succes en sterkte in elk geval!
Heb heel het verhaal gelezen, ben ondertussen wel razend benieuwd hoe het weekend is verlopen. Ontzettend goed van je dat je zelf wel al weet dat je het kindje gaat houden en echt, er bestaat niets mooiers dan een eigen kindje! Dus bij deze toch echt: GEFELICITEERD! Ik hoop dat de vader aan het idee heeft kunnen wennen en er samen met jou voor wil gaan. Laat je ons nog even wat weten?
Ik snap best dat jij antwoord op je vraag wilt, maar het is behoorlijk onbeleefd om in iemand anders zijn topic je vraag steeds te posten. Je hebt je eigen topic al geopend dus daar krijg je vanzelf een antwoord op.