Is deze test positief of verbeeld ik me dat?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nienie, 17 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Hopelijk heb je straks goed nieuws als je weer online komt!

We zitten allemaal in spanning te wachten ;)

Liefs,
    Duveldraakje

2. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    oh nienie ik hoop dat het positief is?
    we zijn allemaal erg nieuwsgierig:D (maar dat is meer intresse hoor, dus positief;):D)

3. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    kwam ook ff kijken hoe het ermee is...

4. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Pfff...wat een heftig verhaal. Kwam het per ongeluk tegen en heb het in 1 ruk gelezen, zo spannend allemaal !
    Nienie, laat ons niet te lang in spanning. Hopelijk geldt geen nieuws is goed nieuws :D.

5. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Oh...beetje lomp.....maar vooral GEFELICITEERD natuurlijk :)!

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Meid hoe gaat het?????

7. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    ben ook wel benieuwt...

8. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Heb ook het hele verhaal gelezen. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ben nu ook wel heel nieuwsgierig/benieuwd hoe jullie gesprek gegaan is.

9. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    Nieniee ??

Is alles oke ??

10. Nienie

Nienie Actief lid

26 sep 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry dat ik niets van me heb laten horen, maar vond t zo lullig om te gaan internetten terwijl hij bij me was. En dan vooral hier.

Maar tis goed gegaan, helaas voor niets. Tis heel vervelend, we hebben er ontzettend lang over gesproken en hij wilde er toch wel voor gaan.
    Alleen gisterenavond zijn we met een hele groep uitgeweest en is er een ruzie gekomen. Er is een man geweest die mij bij mijn keel heeft gegrepen en me keihard op de grond heeft gegooid, zo'n 10 meter verderop. Meteen toen ik op de grond kwam, kreeg ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg buikpijn. Alsof ik ongesteld moest worden, maar dan erger zeg maar. Toen ik opstond zei een vriendin van mij dat ik allemaal bloed in mn broek had. Dus ik ben gaan checken waar het weg kwam, en bleek dus dat ik een bloeding heb gehad.
    Vandaag naar de huisartsenpost geweest, omdat ik steeds zo'n buikpijn hield. Allemaal vragen beantwoord en gesteld en de dienstdoende arts heeft een echo gemaakt, om te kijken waar de bloeding weg kwam. Bleek dat er geen vruchtje meer in mn baarmoeder zat. Ik begreep en begrijp nog niet helemaal hoe hij het bedoelde, maar ik heb pillen meegekregen om een miskraam op te wekken, ofzo, die moet ik 3 dagen slikken en dan volgende week nog weer een echo maken of alles echt weg is en bloedprikken om te kijken of mn hcg omlaag gaat.

Dus ondanks het goede gesprek, zit hier geen vervolg meer aan. En hoe erg het ook is, en hoe erg ik het ook vind, en hoe verdrietig we er eigenlijk om zijn, is dit misschien toch wel het beste. Al klinkt dat natuurlijk heel erg raar.

Ik heb nu geen zin meer om de boel na te lezen, dus ik hoop dat er een beetje een begrijpelijk verhaal staat..

11. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    oh wat verschrikkelijk en heftig. hopelijk gaat het met jou voor de rest wel redelijk?
    wat ontzettend erg. ookal is het misschien beter? ik weet niet goed wat ik moet zeggen.
    heel veel sterkte.

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jeetje meid, wat erg.. Wens je heel veel sterkte toe!

13. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

lieve nienie,
    wat vreselijk heftig wat er is gebeurt!
    hopenlijk kan je steun vinden bij die jongen.
    Ik wens je heel veel sterkte!

14. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Heb je verhaal gelezen.. Wil je ook hier nogmaals heel veel sterkte toewensen! Oh wat een verhaal! Jeetje meid. Dikke knuffel!

15. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Oh meid, wat verschrikkelijk! Jeetje.... maar voel het niet als 'miskraam opwekken' want dan ga je je later alleen nog maar schuldig voelen. Je hebt een miskraam gekregen, maar die pillen zijn dan wel om te zorgen dat je baarmoeder goed leeg komt, anders kan dat nog vervelende gevolgen hebben.

Jeetje, ik heb er geen woorden voor.

Ik vind het wel heel goed van je vriend dat hij tóch voor het kindje wilde gaan, dat getuigd van een goede vent, eentje waar je wat aan hebt.

Heel erg veel sterkte om dit verlies te boven te komen meid.

Liefs

16. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Wat verschrikkelijk, heel veel sterkte jeetje daar heb je toch geen woorden voor

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    meissie, heb even je verhaal gelezen....wat heftig....
    neem de tijd voor jezelf zodat je lichaam en jijzelf kunnen herstellen, is toch een behoorlijke impact!

18. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Sjonge meid, wat heftig! Gecondoleerd met het verlies van jullie kindje*.

Heb je aangifte gedaan van mishandeling? De gast die je heeft aangevallen verdient celstraf voor wat hij jou en je kindje heeft aangedaan!

19. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Nienie heel veel sterkte meissie...

20. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0