Wooow! Wat een heftig verhaal! Had dit topic nog niet eerder gezien, dus heb me net even door de 28 pagina's heen gewurmd. Ik wil je/jullie enorm veel sterkte wensen! Dit is niet niks!! En ik hoop met heel mijn hart dat je aangifte gaat doen tegen die man die jou op de grond heeft gegooid. Laat het er alsjeblieft niet bij zitten! Dit soort volk hoort achter de tralies en niet in de samenleving!! Nogmaals, STERKTE!!!
Hoi nienie, Vind het verschrikkelijk wat er is gebeurd. Je wist je zo goed te houden in heel de situatie, en daar bij was het helemaal fantastisch dat de vader er ook voor wilde gaan. Wil jullie heel veel sterkte toewensen en een fijne toekomst , samen of niet, dit wens ik jullie sowieso beide toe. Wat mijn man en ik vaak zeggen als er iets ergs gebeurd of vervelends, iets wat beter geweest was van niet.... (klinkt misschien hard) maar wij zeggen dan "het heeft zo moeten zijn/gebeuren". sterkte meid liefs nadia
nienie meiss... heb je die man aangegeven bij de politie??? want dit is gewoon moord hoor!!! oh het ging zo goed,en hij koos ook voor jou en je beebje?? toch!!! en dan komt er zo`n aso die jou even bij je keel pakt en weggooit??? aangifte doen meiss echt... heel veel sterkte en een hele dikke knuffel.. cindy
Jeetje meid wat verschrikkelijk Zeker nu jouw vriend er ook voor wilde gaan. Heel veel sterkte de komende tijd!!!
een hele dikke knuffel meis, dat is het enige wat je momenteel ff nodig hebt, en veel steun om je heen. puur door de afg weken.. hoop dat je het achter je kunt laten meissie, en een uitzicht ziet voorruit. liefs
Dank jullie voor je medeleven, dat doet me echt heel erg goed! Maar ik ga geen aangifte doen, die man ligt nu nog in het ziekenhuis, hij heeft zijn verdiende straf gehad. Hij had niet moeten doen wat hij gedaan heeft, maar hij is zo toegetakeld, dat hij nu nog in coma word gehouden. Heb net een telefoontje van de politie gehad, ik moet straks langskomen. Ligt er aan hoe dat gaat, ik moet een verklaring afleggen, dus zal ook zeggen dat ik hierdoor een miskraam heb gehad. Misschien dat er dan automatisch aangifte word gedaan. Maar die man (of zijn vrouw dan) heeft ook geen aangifte gedaan tegen de jongens die hem in elkaar hebben geslagen, terwijl hij ook zo'n beetje voor de dood is weg gehaald. Ik laat nog wel even weten hoe het gegaan is bij de politie. @ Opwekken miskraam. Ik snapte niet goed wat die arts bedoelde. Maar het is dus "de restjes" opruimen. Ik weet wel dat je er echt heel erg veel buikpijn van krijgt. Echt hele erge menstruatiekrampen. Hoop dat dat snel voorbij is. Dan kan ik het proberen naast me neer te leggen, nu denk je er toch nog steeds weer aan.
er een melding van maken : dan doen ze voorlopig niets en aangifte : dan gaat er een onderzoek in .. ik zou als ik jou was aangifte doen .. ! dit kan je niet maken .. ookal licht hij in coma.. ik had aangifte gedaan sterkte.. en ik blijf je volgen
Natuurlijk denk je er steeds aan meid, het is vreselijk dat je je kindje kwijt bent en niet eens door een 'natuurlijke miskraam', terwijl dat ook al erg is, maar dan omdat zo'n vent meent jou iets aan te moeten doen. Nogmaals, heel veel sterkte en blijf erover praten, dat helpt...
ach jeetje meis... wat heftig zeg! ik wil je heel veel sterkte wensen hoor... wat een rollercoaster rit maak jij mee zeg... heb je wat steun aan je vriend?..sterkte hoor!
sorry hoor geloof hier geen zak van, als jullie al haar berichten lezen dan zullen jullie zien dat ze al vanaf september bezig is zwanger te worden. en nu is ze in een keer door de pil heen zwanger geworden van een of ander scharreltje. (wat moet er toch terecht komen van dit soort mensen) en nu krijgt ze in een keer een miskraam omdat ze gewoon asociaal hebben lopen vechten.en die man zou zelfs in coma liggen pfff het had wel een stripverhaal kunnen wezen,met al die fantasieen. krijg toch een leven man... en zoek een vriendje die je wat aandacht kan geven hoeven wij het niet te doen
Uhm.. hoewel wat hard verwoord van Pepsicola moet ik zeggen dat er de laaste dagen wel meer vage toppics op ZP staan. Weet eerlijk gezegd ook niet of ik dit geloof. Als het wel waar is is het vreselijk wat er gebeurd is.. maar nogmaals... ik twijfel ook!
ik vind het ook heel vreemd allemaal eerst is ze bezig om zwanger te worden daarna is ze door de pil zwanger geworden wel vreemd hoop dat ik me vergis en dat deze verhaal echt waar is
hoezo is dit verhaal niet waar???? in october of november was ze idd bezig met kinderen met haar ex vriend,dit is uit gegaan en nu was het een scharreltje... het kan echt wel zo zijn toch het enige wat ik wel vind is het vechten wie gaat er nou in godsnaam op stap!!! of staan te vechten als je net zwanger bent,dat vermijd je juist toch!!!
Ik heb dit verhaal vol spanning gevolgd! Maar ik geloof er niks van! Hoeveel weken zou ze nu dan zwanger zijn? iets van 7 weken ofzo? Dan zit het kindje nog achter het schaambot, volledig beschermd. Dus ik zou het heel knap vinden als je op die manier een miskraam zou krijgen. En een kindje verdedigd zichzelf in later stadium door achter de ribben te schuilen als mama in gevaar is. En waarom ga je vechten als je zwanger bent? Dat is ook niet logisch. Ik weet het niet hoor, ik vind het raar. Dat het een gewone miskraam geweest zou zijn ok, maar dit verhaal gaat me wat te ver. Of had je al een bloeding voordat je van huis ging? En wist je dat het foute boel was? En toen je in dat gevecht raakte dacht je ZO! Nou kan ik iemand de schuld geven! Sorry als ik het fout heb, maar dit is meer iets voor gtst
Das een hele goeie Zina, het lijkt idd op een verhaal wat in GTST zou kunnen spelen! Ik heb het ook helemaal gevolgd en ik heb het idee dat er bepaalde dingen gewoon niet kloppen, vooral dat de MK door het vechten komt lijkt me zo onwaarschijnlijk! Maar goed, denk dat iemand die op zo'n manier aandacht wil vragen niet in de gaten heeft hoeveel pijn ze anderen hiermee kunnen doen, neem bijvoorbeeld diegene die een MK hebben meegemaakt. Als het echt waar is denk ik niet dat de MK door het gevecht is gekomen, maar dat het misschien wel de boel versnelt heeft.
Ik lees hier nu dat jullie mij niet geloven. Ik kan daar best inkomen. Ik was idd in september/oktober hier ook actief, omdat ik toen met mijn toenmalige vriend een kindje probeerde te krijgen. Gelukkig is dat niet gelukt, omdat ik er toen achter ben gekomen dat hij vreemd ging bij het leven. Toevallig de eerste jongen waarmee ik scharrelde na mijn ex, is dit gebeurd. Is heel bizar, maar toch waar. Ik heb ook een tijd gehoopt dat het een droom was oid, maar toch echt wel waar. En nu staat er dat ik heb lopen ruzie schoppen, maar dat is niet helemaal het geval. Er is ruzie gekomen, en ik stond gewoon onnozel op de stoep op onze taxi te wachten. Waarschijnlijk stond ik in de weg, want ik ben toen aan de kant gegooid. Misschien dat die man dacht dat ik er ook bij hoorde, wat niet het geval was. Daarna is het helemaal uit de hand gelopen. Maar op het moment dat ik daar stond, had ik helemaal niet door dat er ruzie was. Waarschijnlijk stond ik te dagdromen, geen idee. En dat ik niet op stap mag gaan, omdat ik zwanger ben, dat is toch helemaal onzin? Mijn scharrel/vriend (das nog niet helemaal duidelijk) is vannacht weer weggevlogen naar het buitenland. (Heeft wel geprobeerd te regelen of het later kon, maar dat kon niet. Hij komt gelukkig wel dit weekend thuis en is volgende week vrij..) En dan wil je toch wel alle mogelijke tijd met elkaar doorbrengen? Ik was idd 7-8 weken zwanger. En ik weet niet of die miskraam is opgewekt door die val, misschien was het sowieso wel gebeurd. En is het heel toevallig toen gebeurd. Ik heb het ook aan de dienstdoende arts gevraagd en die vertelde dat het wel degelijk door die val kan komen. Ook omdat ik 2 ribben heb gekneusd en mn hele linkerzij bont en blauw is. Dat had volgens hem allemaal met elkaar te maken. Eigenlijk moet ik hier helemaal niet op reageren, maar voelde me echt gekwetst! Als je het allemaal in 1 keer doorleest, dat lijkt het misschien allemaal heel vreemd en onecht, maar ik zweer bij alles wat me lief is, dat dit toch echt waar is. En de mensen die me niet willen geloven, prima, maar reageer dan alsjeblieft niet meer.. @ Politie.. Vanmiddag bij de politie geweest, heb een verklaring afgelegd. De vrouw van de man in kwestie heeft vandaag eerder al een verklaring afgelegd, waarin zij bevestigde dat ik en vriendin hier niets mee te maken hebben gehad. Ook aangegeven dat ik verder niets heb meegekregen, dus ze hadden niet veel aan mijn verklaring gehad. Ik heb ook gemeld dat ik een miskraam heb gehad, ze hadden het er over dat de dienstdoende arts nog over achterliggende informatie zou worden gevraagd. Ik heb gevraagd wat er zou gebeuren als ik aangifte zou doen. Ze zouden dan precies uitzoeken wat er gebeurd is, maar dat de kans groot is dat de tegenpartij ook aangifte kan doen voor poging tot doodslag. En dat was juist waar ik bang voor ben. Dus ik heb besloten geen aangifte te doen, om maar geen onderzoek in te laten stellen.
even een vraagje over de aangifte: jij hoorde niet bij de ruziezoekers. maar je kent de ruziemakers wel? want anders zou het jou niet uitmaken (of minder) dat de andere partij ook aangifte kan doen voor doodslag? (dat deel snap ik niet) voor de rest nogmaals sterkte
Ik hoorde niet bij de eerste ruziezoekers. Maar toen ik op de grond terecht kwam, zijn vrienden van ons er ook bij betrokken geraakt, dus de tweede groep ruziemakers ken ik wel..