Maar als het een bbz zou zijn had de arts volgens mij het kunnen zien aan de eierstok? Zie je dit wel aan de bloedtest dan?
Ga maar niet uit van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hoor! Er is geen reden om ook maar te denken dat dat het kan zijn (of je moet ze vaker gehad hebben in het verleden ). Ik weet zeker dat je over een week of 2 een mooie zwangerschap zal zien in je baarmoeder
Nee, dit kan je niet zien aan een bloedtest. Een BBZ word vaak (dus niet altijd) opgemerkt als je ineens hevige buikpijn krijgt of als op een echo na de 6 weken niks in de baarmoeder te zien is, dan kijken ze uiteraard direct naar de eileider. Aangezien TS ong. 4-5 weken zwanger is, is het heel normaal nog niks te zien in de baarmoeder. Dus ik vind het heel raar van haar huisarts dat hij gelijk begon over een BBZ, terwijl er geen reden is om aan te nemen dat dat een mogelijkheid is.
Nee, je kan het ook niet zien aan een bloedtest. Maar als mn hcg gehalte hoog genoeg is, zodat ze wat dat betreft de zwangerschap kunnen vaststellen, dan moet ik direct door naar de gynaecoloog voor een onderzoek. Maar ik heb 2 tests gedaan, beide positief, dan heeft een hcg bloedtest toch geen meerwaarde?
ja dat bedoel ik....vindt het ook een beetje vreemd... Daarom vondt ik het al raar dat ts dacht het morgen te weten of ze een bbz had aan de hand van de bloedtest....
ah ik las iets dat je schreef..morgen zal ik weten of het een bbz is... Meid jij bent harstsikke zwanger hoor!!! Ga anders nog even een testje halen?
Nee, dat doe ik ook niet. Maar moet voor de zekerheid wel even voor controle, mocht het hcg gehalte hoog genoeg zijn. Want mocht het wel zo zijn en je blijft er te lang mee door lopen, kan dat best gevaarlijk zijn. Dokter zei ook wel dat ik me geen zorgen hoefde te maken..
Nou, een derde test vind ik niet nodig hoor Die waarvan ik de foto heb geplaatst heb ik gister om 23 uur gedaan en de ander vanochtend. Beide zelfde resultaat. De ene van kruidvat, de ander van de apotheek, voor de zekerheid..
nienie niet dat ik je aan wil vallen ofzo maar in eerdere berichten van een aantal maanden terug zeg je dat je met je partner bezig bent voor kinderen? hoe zit dit dan?
Trouwens, ik zit nu eens te rekenen, maar ik zou nu 5-6 weken zwanger zijn. Misschien daarom de gedachte van de huisarts? Normaal gesproken is ie nooit zo "paniekzaaierig" namelijk
Ik zou gewoon zelf alvast de VK bellen (ik neem aan dat jullie die wel hebben waar je woont). Je hoeft nog niet eens naar de gyn hoor Gyn is vaak alleen voor medische zwangerschappen en dat is die van jou niet (zeg ik zonder je achtergrond te weten ). Bij de VK, zal je dan vaak rond 8-10 weken zwangerschap een intake hebben en dan krijg je ook vaak een echo om te checken hoelang je precies zwanger bent ! Volgens mij ben je al aardig gewend aan het idee, dus zeg ik het gewoon hardop: GEFELICITEERD
Waarom zou je nu 5-6 weken zwanger zijn? Je kan niet uitgaan van je laatste "stopweek"ongi, want je cyclus is niet als normaal omdat je door de pil heen zwanger bent geraakt. Wanneer heb je voor het laatst sex gehad met die jongen? En dan bedoel ik dus, welke datum
Dat was ook zo, tot ik er achter kwam dat ie me gewoon bedonderde waar ik bij stond (bij wijze van spreken). Sinds november is dat over en ben blij dat het ons toen niet gelukt is..
Ik moet wel uitgaan van mn stopweekongi, aangezien ik geen andere menstruatie heb. Iig 10 maart was de eerste dag van mn laatste stopweek. En 26 maart heb ik sex gehad met hem. Vorige week maandag ben ik weer gestopt met de pil en zou woensdag "ongesteld" worden, dus in principe ben ik nu 8 dagen te laat.
oei dat is inderdaad niet zo mooi meid! maar nog even over je testen.......geen twijfel mogelijk hoor! hartstikke zwanger! die van mij was echt een superlicht streepje en toen was ik ook zwanger. dezelfde testen overigens. toen is het helaas misgegaan. Misschien de digi van clear blue doen.......die is ook zo leuk!
Ja, t begint steeds meer te wennen. Ik heb het nu ook met mn moeder besproken en die is altijd wel goed in alles positief inzien enzo. Maar ze zeggen altijd dat je pas schuldig bent wanneer het bewezen is, ik vind dat dat met een zwangerschap ook op gaat. Iig in mijn geval. Dus morgen zal ik het definitief horen en kan ik me er helemaal op instellen.