hahaha...maar je ben nu ook al zwanger meid en niet pas morgen je hebt op dit moment een prachtig mooi nieuw wondertje in je buik groeien!!
Nee helaas meis, zo werkt je cyclus niet met de pil, aangezien de pil jou een "nepbloeding" geeft in je stopweek! Je kan met de pil ook niet spreken van een cyclus Maar okay, 26 februari sex gehad. Als we er dan vanuit gaan dat je de dag erna je eisprong hebt gehad en dus bevrucht bent geraakt op de 27e. Tel 14 dagen op bij de 27e, dan kom je uit op 13 maart, wanneer je dus ongesteld had moeten worden. Dan ben je nu dus 5 dagen overtijd. Je was dan op 13 maart 4 weken zwanger en vandaag dus 4 weken en 5 dagen zwanger! En dus zoals ik al verwachtte 4-5 weken zwanger.
Oh ok.. Ik vind t allemaal goed Die ene week maakt dan ook niets uit toch. Maar ik vind het wel een gerust stellender idee Op de een of andere manier ga ik me ineens ook anders voelen. Heb een soort van kriebels in mn buik, niet van zenuwen/stress/verliefdheid, maar iets anders.. Hoort dat?
Nou, die week kan dus op een vroege echo zoals bij je huisarts wel heel veel verschil geven tussen een ring zien of juist niet Maar die kriebels horen ... zijn kriebels van ontwetendheid, angst, zorgen, maar ook blijdschap, verlangen etc etc
Ook positief. Denk ook dat het mede doordat je diarree hebt gehad gekomen is, dan werkt de pil niet meer zo goed. Maar van mij ook, van harte gefeliciteerd!!
Nee, zeker niet. En dat terwijl ik echt dacht dat hij dé man voor mij was. Bleek toch niet zo te zijn. Waar sommige mannen toch met hun hoofd zijn.. Maar goed, dat ligt achter me (alhoewel sommige dagen het toch nog in het heden lijkt te zijn). Begon net weer naar andere mannen te kijken (waar carnaval wel niet goed voor is ), krijg je dit.. Ik heb nu een kruidvat test gedaan en een die ik bij de apotheek heb gekocht, geloof ook een huismerk. Beide positief, dus daar hou ik het maar bij. Kan het geld beter uitgeven aan luiers
Dat zou mooi zijn, kan ik wel gebruiken na de k*twinter Hoe zit dat met roken enzo? Daar moet ik nu natuurlijk ook meteen mee stoppen, lijkt me?
ja kruidvat geeft echt zelden vals positief aan!!! ik wil je toch ook echt feliciteren meiss!!! echt waar dit is echt een wondertje!!!