Weet je, nu ik er zo mee bezig ben, tests, dokter en hier op t forum, begin ik het steeds leuker te vinden. Het is toch wel gewoon een wonder dat dit kan gebeuren.. Toch zit er in mn achterhoofd een stemmetje van "Oei oei oei, dit kan toch niet! Niet nu!". Ik moet het ook tegen de jongen in kwestie vertellen, maar die is pas halverwege mei terug uit rusland ivm werk. En ik heb geen idee hoe ik het hem ga en moet vertellen. En ik woon in een appartement, met 1 slaapkamer en absoluut geen ruimte voor een kleine. Pfff... Alle praktische dingen, dat maakt mij zo in de war, de zwangerschap op zich niet. Misschien komt dat ook, omdat ik er vorig nazomer/najaar ook al mee bezig was. Ik weet op dit moment echt even niet hoe t verder moet. Want ik wil de jongen in kwestie ook niet opbellen en hem het nieuws vertellen. Hij zit daar dan mooi in de stress, in verweggistan, kan geen kant op.. Hoe zouden jullie dat aanpakken?
Haha, nou das mooi! Haha.. Stiekem ben ik het ergens ook wel met jullie eens. En toch ook bedankt voor de felicitaties, al voelt dat op dit moment best vreemd..
Nou ik zou de jongen wel opbellen want hij heeft een recht om het nu te weten natuurlijk. Het is nu eenmaal gebeurd, wel op een heel lullige manier moet ik zeggen, maar ik denk dat het zo moest zijn meid. Appartement is op te lossen je kunt nu toch neem ik aan met urgentie een groter appartement krijgen? En hoeveel kamers heeft je appartement dan? Ik snap dat je nu het allemaal even een heel gedoe vindt maar meid er groeit een wondertje in je buik die jou heeft uitgekozen en dat is niet voor niks!
Jawel, dat wel.. Maar op het moment dat hij terug is, ben ik 4 maanden zwanger. Het maakt me niet uit hoe hij reageert, maar voor hem vind ik het zo vervelend om het hem daar te vertellen. Ik heb mn vrienden en familie hier, hij heeft daar 1 collega waarmee die het moet delen. Of een of andere rus Zou het aso en egoïstisch zijn als ik het hem in mei pas vertel? Hier kennen ze geen urgentie, ook niet als je zwanger bent. Dat was eerder wel zo, maar sinds de woningcoörperatie is overgenomen is dat afgeschaft.
haha ja de cindy`s zijn het echt met elkaar eens.. ik vind ook dat je het hem wel degelijk aan de telefoon uit kan leggen,stel dat hij het in mei pas hoort en dan kwaad word dat je het later hebt gezegd of wat dan ook.. en meiss om eerlijk te zijn de keuze of je het dan wel of niet houdt is toch aan jou en niet aan hem toch.. het zou natuurlijk mooi zijn als hij er geen problemen mee heeft toch!!!! en qua huisje er is altijd een oplossing meiss je hoeft niet per direct op zoek naar iets anders dat kan ook natuurlijk als de kleine er al is,de kleine word wel groot hoor meiss.. daar ben ik niet bang voor,je hebt denk ik genoeg liefde te geven of zie ik dat verkeerd??
Ja ik vindt nog altijd dat je het hem nu moet vertellen, draai de rollen eens om hoe zou jij reageren....had je niet gewild dat je het gewoon gelijk had geweten? Kan hij alvast aan het idee wennen voordat hij weer terugkomt! Jammer van je urgentie maar dat komt toch vast wel goed jij hebt toch ook een slaapkamer?
Ja, dat zeker! Een kleine heeft toch niet door wat nieuw is en wat niet. Het gaat om de liefde die die krijgt. En dat krijgt ie zeker Het zou alleen zo mooi zijn om een groter huis te hebben voordat de kleine er is, dan is het wat rustiger he Het zou heel mooi zijn als hij er geen problemen mee heeft, dat maakt het toch iets makkelijker. Dan kun je nog iets delen en hoef je niet alles zelf te doen.. Maar het is idd mijn keuze, en die staat vast! Het is zo'n wonder en zege dat je zwanger mag worden, dat ik het zeker niet weg laat halen. Ik ga eens met mn moeder in beraad, over of ik het hem nu moet vertellen of als ie pas terug is. Mams weet altijd overal een oplossing voor Krijg je dat gratis mee met de bevalling?
ik denk ook dat het verstandig is hem te bellen en het hem wel te vertellen. hij kan toch ook van uit rusland iemand anders bellen om het er over te hebben? En misschien wel goed dat hij daar de tijd heeft om er over na te denken... en je bent eerlijk naar hem toe dat je het verteld. Eerlijkheid duurt het langst! en wachten tot hij terug komt maakt de stap waarschijnlijk alleen maar groter... succes!
Zie mn vorige reactie Ja, heb idd een slaapkamer. Mn appartement bestaat uit 1 slaapkamer, 1 woonkamer, 1 keuken, klein washok, kleine badkamer en een kleine hal. Niet echt ruim, maar overal valt een mouw aan te passen, hoop ik..
Voel je meer voor die jongen dan alleen voor de sex? Zeker heeft hij er ook nog wat over te zeggen vindt ik hoor, hij is toch de vader!!
Ik vind het een hele leuke jongen, zo op het eerste gezicht. Maar eigenlijk ken ik hem helemaal niet. Alleen zo uit de kroeg en uit mn bed Hij heeft er wel wat over te zeggen, maar stel dat hij een abortus oppert, dan kan ie t echt wel vergeten, want dat doe ik zeker niet! Maar als ik hoor van andere mensen hoe gek hij is met zn oomzeggertje, denk ik niet dat hij dat zal aandragen.
Hahaha, dat zou toch wat zijn.. Haha.. Ga er niet van uit hoor, we hebben 2 weken beetje gescharreld, maar toen was dat eigenlijk al weer over. Wel beetje smsen enzo.. Misschien van ons beide ook wel onbewust bewust, omdat ie bijna 3 maanden weg is.. Maar dat zou een grote grap zijn
wow meid, das een situatie zeg, maar toch gefeliciteerd hoor! Pff ff wennen he, maar idd het is een wondertje hoor, zeker zo ! Denk ook dat je t m voorzichtig via de foon moet zeggen, juist omdat je straks al een buik hebt als ie terug komt en t zou lullig zijn als ie t van een ander eerder hoort toch? Meid, of jullie t nou samen gaan doen (en dan doel ik op ouerschap he hahaha) of dat je er 'alleen' voor staat (je hebt de mensen om je heen ook nog die je vast willen steunen ) .. komt allemaal goed meid! Ivm de kosten bestaan er voor alleenstaande moeders heel veel subsidies en regelingen dus dat scheelt al.. tegen de tijd kun je daar naar informeren. Nu eerst een beetje gaan genieten, t is allemaal wat he .
zooo man echt duidelijk hoop dat ik ook snel zo'n test in handen heb!!heeey maar lieverd misschien ben ik te snel met mn vraag maar ik zie je steeds positiever reageren dus is dat een teken dat je het wilt houden?
Oh, ik zou het sowieso houden! Dat roep ik al vanaf het moment dat ik seksueel actief ben. Je bent zelf verantwoordelijk voor je daden en het is zo'n cadeau dat je zwanger mag worden, dat ik nooit over abortus zou nadenken. En ook geen adoptie o.i.d. Begin steeds positiever te reageren, omdat ik steeds meer begin te wennen aan het idee en ik nu kan denken wat ik wil, maar ik kan niet meer om die positieve testen heen. Als ik vanavond op bed lig, kan ik er maar zo weer heel anders over denken Denk dat het de komende dagen/weken wel wisselvallig blijft. Omdat het zo'n lastige situatie is.
Fijn dat je het een beetje positief begint in te zien Nienie. 't Is misschien geen ideaal moment, maar het is duidelijk dat het kindje in ieder geval welkom zou zijn. (Aangezien je er eerder ook al mee bezig bent geweest.) Wat betreft de papa... Ik zou het toch aan hem vertellen. 't Is lullig dat het over zo'n afstand over de telefoon doet. Maar wachten tot mei... Jeetje. Ik denk ook niet dat je het zo lang geheim kunt houden. Op een gegeven moment wordt zo'n zwangerschap toch zichtbaar Stel je voor dat een vriend of kennis van jullie jou met een dikke buik ziet en het aan hem vertelt / mailt... Dan is het helemaal vervelend. Hij moet het van jou horen. Eventueel kun je wel wachten tot je een echo met kloppend hartje hebt gezien. Dan is de kans op een miskraam ook een stuk kleiner geworden. Hij kan jou zeker niet dwingen tot abortus, wat dat betreft ben je baas in eigen buik. Maar ik vind wel dat de aanstaande vader wat te vertellen heeft hoor! (Bijvoorbeeld hoe jullie het na de geboote gaan oplossen.)
Gefeliciteerd! hopelijk vat de vader het op een goede en fatsoenlijke manier op! en kunnen jullie er beide van genieten ! al zijn jullie niet een stelletje! maak het leuk! en maak niet te veel zorgen ! en ik zou het idd ook vertellen aan de vader, dan maar over de telefoon ..