Is deze test positief of verbeeld ik me dat?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Nienie, Mar 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0

oke knap van je meis!!!!!!!

je houd ons wel op de hoogte he???

2. Nienie

Nienie Actief lid

Sep 26, 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop t ook :)

Heb net ff met mn ouders gesproken en die vonden dat ik toch even moest wachten tot ik bij de verloskundige ben geweest. Dan is het toch wel helemaal echt enzo. Kan ik er ook iets meer over vertellen..

En dan alle moed verzamelen en het nieuws vertellen.
    Zal morgen ff posten wat de uitslag van de bloedtest is en hoe dat nou precies zit met de gynaecoloog enzo..

En nogmaals, bedankt voor alles reacties, support en tips :) Echt toppie!!

3. Alita

Alita Niet meer actief

dus jij zou wel willen:phahaha

Zou toch geweldig zijn meid!! Wie weet!!:D

4. Alita

Alita Niet meer actief

Mischien idd wel beter om eerst te kijken of alles gewoon goed is met de zwschap! Wat natuurlijk gewoon zo is:D maar ja stel je voor je verteld het nu en er zou iets niet goed zijn....

Ik ben benieuwd morgen en komt goed meid!!:D

5. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

Feb 6, 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    wat spannend allemaal zeg.

6. anita85

anita85 Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    1,385
    18
    38
    Female
    Flevoland
    Zwanger......

7. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    1,169
    0
    0
    succes vandaag met de uitslag... maar eigenlijk staat het al vast... zwanger!!

8. Giltje

Giltje Niet meer actief

En heb je de uitslag van je HA al? :D

9. Nienie

Nienie Actief lid

Sep 26, 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, uitslag is binnen!

Zwanger, onomstotelijk. Geen twijfel mogelijk en ik weet niet wat de HA verder zei. Toch wil hij wel graag dat ik naar de gynaecoloog ga, omdat hij de zwangerschapsring niet kon vinden.
    23 maart naar de gynaecoloog toe. Net even een aantal vragen gesteld, maar zij gaf aan dat ik me geen zorgen hoefde te maken over een bbz, omdat ik geen buikpijn heb oid. Waarschijnlijk kon de dokter dat niet zien, omdat het nog te pril is.

Spannend!!!!

10. Alita

Alita Niet meer actief

jeeeeehhhhhh......

Ach krijg je gelijk een mooie echo!!!
    En verder nog nagedacht?

11. Mistique

Mistique Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    1,053
    0
    36
    Gefeliciteerd meid! Hopelijk kan je er nu van gaan genieten.

12. Nienie

Nienie Actief lid

Sep 26, 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, eigenlijk niet. Heb voornamelijk heel veel afleiding gezocht. Dr gewoon even niet over nadenken.
    Heb wel een geluk (of hoe je het maar noemen wil). Kreeg gister een sms van de jongen in kwestie. Heel apart, maar hij stuurde "ik mis jullie wel hoor". Hij bedoelde een vriendin en mij, omdat wij altijd op donderdag samen darten, maar was toch wel even apart. Maar...
    Hij is het paasweekend wel gewoon in Nederland. Hij komt goede vrijdag terug en gaat 2e paasdag 's nachts weer weg. Dus hoef het hem niet over de telefoon te vertellen, maar kan het gewoon in real life doen. GELUKKIG!!!

13. Alita

Alita Niet meer actief

He dat is toeval?!

Hahaha komt allemaal goed meid....ik voel het aan me water hahahaha

14. hahha dat vind ik nou geen toeval.. meis het moet gewoon zo zijn..

het sms jullie.. met pasen terug..

geniet ervan.. en ik zou zeggen een goede zwangerschap gewenst..

liefs yippie

15. Nienie

Nienie Actief lid

Sep 26, 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel :) Ook maar hopen dat hij er zo over denkt..

Pa en ma zien het al helemaal zitten, opa en oma worden, haha.. Ik vind het toch ook wel leuk, dat er zomaar iets in je kan groeien enzo.. Nu maar hopen dat mn omgeving niet gaat nadenken, wanneer ze me in het weekend zonder sigaret en biertje zien zitten.. Maar daar red ik me ook wel uit :)

En ik plaats nu ook een banner :D

16. Alita

Alita Niet meer actief

@Yipiejajey (of zoiets haha) precies da vindt ik dus ook...het moest zo zijn!!

Heerlijk gevoel he dat je moeder mag zijn?!
    Jeeh een prachtige banner!!!!

17. Nienie

Nienie Actief lid

Sep 26, 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, best wel. Gaf me ook wel een goed gevoel dat mn moeder net feliciteerde. Ze reageerde gisteren, toen ik het vertelde, wel heel lief, maar haar gezicht zei iets heel anders. Maar vandaag feliciteerde ze me, dus ze is bijgetrokken. En mn vader zag t gister al helemaal zitten.

Ben ook wel blij dat de gynaecoloog zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken, met die bbz enzo. Dus die zorgen zijn weg. Ik schrok gister zo dat de ha over bbz begon. Ook al is dit niet het perfecte moment om zwanger te worden, dan nog liever zwanger dan een bbz, das echt helemaal waardeloos.
    Eigenlijk ben ik best wel trots dat juist ik ben uitgekozen om zwanger te worden. En dat terwijl ik wel eens zo bang ben geweest dat ik nooit zwanger kon worden, nu gewoon door de pil heen.
    Toch ook wel weer toevallig, altijd als alles weer lekker loopt in mn leven, gebeurd er iets.
    6 jaar geleden had ik net een huisje, zou een hele mooie baan krijgen, dus ontslag genomen bij mn werkgever, zou 2 weken in between jobs zijn, kreeg ik de dag voor ik bij mn nieuwe werkgever zou beginnen, het bericht dat t bedrijf toch niet zou starten. Toen bijna een jaar bij huis gezeten, omdat ik geen werk kon vinden. Toen ik eindelijk weer een baan had, kreeg ik een relatie met mn ex, heel serieus, tot ik er achter kwam dat ie me bedonderde. Das afgelopen oktober/november. Ben toen ook geopereerd aan mn knie, die na 13 jaar eindelijk weer goed is. Zou in mei beginnen met een opleiding en alles, nu zwanger. Past precies in mn leven, zoals het altijd gaat..

18. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    nu echt gefelicteerd meis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19. Nienie

Nienie Actief lid

Sep 26, 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
  20. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

Feb 10, 2010
    2,232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Gefeliciteerd, en ik hoop dat je ondanks alles, er toch nog van kan genieten!!

Share This Page