Als ik heel eerlijk ben, weet ik het op dit moment echt niet meer! Ik denk wel dat hij een jongen is die zn verantwoordelijkheden nakomt, maar hij is echt een feestbeest, gaat ieder weekend 4 dagen op stap, altijd gek aan het doen enzo. Maar als ik dan weer hoor hoe gek hij is met zn oomzeggertje.. Ik twijfel heel erg. Ik denk dat hij eerst heel erg schrikt en vraagt of het wel van hem is (logisch, zou ik ook doen, als ik een man was). Maar uiteindelijk denk ik wel dat ie zn verplichtingen nakomt. En dat hoop ik ook!
Oef, spannend hoor! Fijn dat het verder een normale zwangerschap is en geen bbz. Ik heb veel stamboomonderzoek gedaan en daar kom ik ook regelmatig tweelingen tegen. Je ziet inderdaad dat het in bepaalde families vaker voorkomt. Maar dat hoeft echt niet een of twee generaties over te slaan. Ik heb diverse gevallen waarbij iemand tweelingbroers heeft en dan zelf ook weer een tweeling krijgt. Uit mijn onderzoek blijkt ook zeker niet dat je als je uit een 'tweelingfamilie' komt een *grote* kans op een tweeling hebt, alleen een *grotere* dan normaal (max zo'n 10% in mijn onderzoek). Zelfs in een tweelingfamilie komen eenlingen veel vaker voor dan tweelingen. Verstandig en realistisch van je dat je je er op instelt dat hij vraagt of je zeker weet dat hij de vader is. Met carnaval weet je maar nooit Lijkt me een logische vraag van hem om te stellen, en fijn voor je dat je met zekerheid antwoord kunt geven. Hou er rekening mee dat hij waarschijnlijk weinig meer hoort nadat je gezegd hebt dat je zwanger bent. Als je wat uit wil leggen aan omstandigheden (bijv. dat je aan de pil was, dat je die maand alleen met hem naar bed bent geweest) kun je daar misschien het beste mee beginnen...
T was al wel na de carnaval he, maar toch Ja, ik denk trouwens dat als ik heb gezegd dat ik iets wil vertellen, dat ie al een idee heeft. Wat zo begin je toch denk ik, met "Ik moet je iets vertellen...". Wat zou ik m anders willen vertellen?
Wow wat een verhaal! Ik heb het hele topic gelezen Gelukkig ben jij nu wel blij met de zwangerschap..... en wie weet zelfs 2 kindjes ! Ik denk dat de papa wel even tijd nodig heeft om het te verwerken maar daarna zal het vast goedkomen! Ik ben trouwens ook een limburgse meid dus weet hoe het er met carnaval aan toe kan gaan . Waar woon jij in limburg? Geniet van de zwangerschap en succes met vertellen!
nee volgens mij moest ze vandaag terug voor een echo? om te zien of het er misschien 2zijn? de papa komt volgend weekend terug (bij pasen) dan kan ze het vertellen.
zo heb net alles door gelezen en wat een gebeurtenis zo. kan me voorstellen dat het erg spannend allemaal is en dat het zeer spannend is om het hem te vertellen. succes.