hallo allemaal .. ik zou afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden en ben het nog steeds niet , nu dus bijna al een week overtijd! .. wat ik nog zelf nog nooit heb meegemaakt ! .. ben altijd netjes optijd geweest. wel onveilige sex gehad met mijn vriend en zou het dus mogelijk kunnen zijn dat ik zwanger ben afgelopen maandag ochtend heb ik dus daarom een test gedaan maar die bleek negatief .. dus nu is mijn vraag zou het kunnen dat de test verkeerd is , en kan ik wel zwanger zijn ? .. heb verder nergends last van..! ja soms erge eet buien , maar die heb ik wel een vaker haha mischien iemand deze zelfde ervaring ?? let me know please groetjes !
Hey Daisy, natuurlijk zou het kunnen dat de test verkeerd is, misschien nog een 2e test doen? Slik je de pil? LIefs
hey Sanne Heb jarenlang de pil geslikt en ben afgelopen november 2009 gestopt met de pil ... verder ben ik gewoon elke keer ongesteld geweest en netjes optijd , en nu ineens 1 week overtijd bijna .. ook moet ik zegen dat ik onwijs veel moet plassen en het net water is ! haha .. is dit ook 1 van de symtomen ? haha ik denk dat je mischien gelijk heb en dat ik maar een tweede test moet gaan doen .. kijken wat die zegt xD liefs Daisy
Dat schijnt idd wel een symptoom te zijn ja Maar wat Corina al zegt: morgenvroeg gewoon een testje doen. Dan weet je het zeker! Liefs
De zwangerschaptest was Clear Blue .. ik zal straks een testje gaan halen en morgen ochtend testen dus ! .. Spannend xD liefs Daisy
helaas! zwangerschaptest was weer negatief en de volgende dag ben ik ongesteld geworden ! .. liefs Daisy