Hallo meiden, Ik zit nu 4 dagen voor mijn NOD.. Nu hebben mijn vriend en ik gister alvast 2 kv zw testen gekocht.. Het zijn de testen van 5 euro voor 2 stuks.. Heb er hier goede verhalen over gelezen vandaar deze keuze.. Nou waren we gisteravond niet meer te houden en hebben we er een test tegen aan gegooid.. Dit was al rond 23.00.. Heb de test in bij alle lampen gehouden daar ik toch een heeel licht streepje zag staan.. Vanmorgen nogmaals gekeken en ja hoor er is inderdaad een heel licht streepje zichtbaar.. Je moet wel goed kijken maar het is te zien.. Nu heb ik net (13.00) een sensitest midstream zw test gedaan en hier geen streepje op te zien.. Weet iemand of dit iets te betekenen heeft?? Alvast bedankt voor de reacties! __________________ Liefs Amigo
Hai Hier het zelfde probleem HEb nu al een test gedaan vanochtend... EN inderdaad een lichte tweede streep!!! MOrgen doe ik er weer 1. Spannend he!
Een kv test? Ik heb net een sensitest gedaan, wil de kv bewaren voor morgen of overmorgen.. Spannend zeg!!!!!!!
Hoi hoi, Bij mij waren de testen van sensitest ook onduidelijker dan die van kv...spannend he..helemaal een paar dagen voor je nod..het maakte mij vooral heel onzeker, maar ja dat ben ik nu nog steeds... Ga voor jullie duimen.
Ook hier waren de sensitesten onduidelijk.. Ik heb er dus maar een CB achteraan gegooid, en die gaf het duidelijk aan! (zie mijn fotoalbum )
Ik ga morgenvroeg een kv test doen met ochtendurine, misschien dat het streepje dan duidelijk wordt.. Op de sensitest was helemaal niets te zien.. Iemand een idee waar je een potje geduld kunt kopen?? haha ________________ Liefs Amigo
@ Amigo1985...die potjes haal je volgens mij in dezelfde winkel waar de zakjes zekerheid staan, haha... @ Senna09..ik had ook zo'n mooie van CB..alleen stond daar 2-3 op... wanneer ga je de vk bellen?
Amigo, zeker ochtendurine gebruiken. Heb zelf geen slechte ervaringen met Kruidvat - dus hoop het voor je
Dank jullie wel!! Hopen dat het morgen al wat duidelijker te zien is anders wacht ik af tot woensdag of donderdag... Laat het jullie morgen wel weten! ___________ Liefs Amigo
Hallo meiden, Vanmorgen getest met ochtendurine.. Helaas geen streep te zien op de kv test, ik wacht nu maar gewoon af tot woensdag en anders gaan we door naar de volgende ronde! ___________ Liefs Amigo
hey amigo, nog niet opgeven! geen bloed geeft moet. Meld je ook aan op 't NOD oktober forum en doe mee met de testmarathon van zaterdag. Hoe meer zielen hoe meer roze