wanneer starten met ovulatie test? iemand advies?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door liva87, 18 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

Ik heb totaal geen ervaring er mee.
    Ik heb 3 maanden geleden spiraal laten verwijderen duurde 6,5 week voor eeste menstruatie. Daarna netjes na 27 dagen zoals vroeger. Ik kon de.klok er eerst op zetten.

Moet ik nu starten? Want verschillende websites zeggen wat anders.
    Sommige zeggen nu andere zeggen van niet omdat de.piek al geweest kan zijn.
    Mijn menstruatie begon de.nacht van 7 op 8 augustus.

Jullie advies?

Bedankt

2. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

19 mei 2012
    809
    7
    18
    Als je een vroege eisprong hebt gehad kan het dat je je piek al gemist hebt, maar het zou ook goed kunnen dat hij er een van deze dagen aankomt. Ik zou gewoon eens vijf dagen testen en kijken of je wat ziet!
    Succes!

3. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Moet dat in de ochtend of juist.niet?

4. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    Hoi Liva87!

heb je toevallig al een cyclus app op je telefoon? dat is best heel handig om erbij / ernaast te hebben namelijk. p tracker, mama apps, Glow en zo zijn er nog wel een paar. Even kijken welke jij het makkelijkste vindt om te gebruiken.

Je kan bijvoorbeeld eens beginnen vanaf dag 8 (dus 8 dagen na je eerste dag menstruatie) in je cyclus elke dag een test te doen. smorgens of savonds maakt niet uit.. pas als je lijntjes donkerder worden kan je de test bij ook smorgens EN savonds doen zodat je zeker bent dat je je piek niet mist.

Vandaag kan je dus inderdaad zeker beginnen met testen. elke dag.. tijdstip maakt op zich niet zoveel uit zolang je het maar niet met je ochtend urine doet. plak de testjes met data onder elkaar op een blaadje en zo zal je zien wanneer je je piek hebt.

o ja, ik bestel de ovulatie testen bij sensitest. als je op tijd besteld heb je ze de volgende dag discreet in je brievenbus. geen haan die er naar kraait ;) in mijn album staan foto's van mijn testen.. kan je een beetje vergelijken misschien.

succes!

lfs, dorri

Deel Deze Pagina