hallo mijn lieve mede-forummers Ik zou dinsdag mijn NOD moeten hebben. Ja ik ben stom en heb vanmorgen 2 testen gedaan (2e plas dus niet echt super geconcentreerd) & op zowel de dipstick van sensitest en de kruidvat 2v5 een hele verre tuurstreep te zien. Net zo dik en rosig en mijn vriend ziet hem ook, wat opzich een goed teken is, aangezien hij het nooit zo goed ziet allemaal haha. Ik heb op 6 aug mijn eisprong gehad! Dit met ovulatietesten ook bevestigd.. ik krijg de testen bijna niet op de foto, maar het is wel duidelijk zichtbaar met het blote oog nja na even turen dan...
Op de dipstick lijk ik wel iets te zien, maar weet niet hoe betrouwbaar die zijn omdat een vriendin daar elke keer vals mee testte. Maar goed je zou zwanger kunnen zijn hoor. Ik had bij mijn dochter ook op 11 DPO een heeeeel vaag lijntje, die buiten tijd kwam en niet op foto te zien was. En op 13 DPO had ik toch echt een positieve test, wel met een licht streepje nog, maar was toch echt zwanger. Dus zou nog even 2 of 3 dagen geduld hebben en weer opnieuw testen. Succes!
Op de dipstick lijk ik ook wel iets te zien maar het is heel erg turen. Spannend! Morgen of overmorgen nog een keertje testen.
Ik had helaas ook zulle streepjes op de dipstick terwijl k niet zwanger kon zijn... Hopelijk heb je over n paar dagen toch wel n positieve test. Zie trouwens ook niks
Duidelijk! Gefeliciteerd! Ik hoop dat ik morgen ook z'n test heb. Ik been 22 augustus 2012 bevallen. Toevallig