Na 9 zwangerschappen....... Maar toch maar even vragen hoor. Gisteren had ik 2 positieve ovulatietesten, vanmorgen was hij weer stukken lichter, dus negatief. Zit vandaag op cd 14. Nu hebben wij gisterochtend en vanmorgen "geklust". Nu heb ik vaag wat steken en een zeurderig gevoel in mijn buik. Ik verwacht dus dat dit de eisprong is. heeft morgen/overmorgen klussen dan nog zin?
Ja dat kan nog zin hebben. Dat je nu steken voelt wil niet zeggen dat je ei al springt, dat kan ook het groeien van het eitje zijn! Zou zeker vandaag nog even gezellig maken.
Een ovulatietest meet de LH-piek. Na 24-48 uur is de eisprong en het eitje leeft ongeveer 12 uur. Dus morgenochtend heeft sowieso nog zin
En ik kan het niet laten om te vragen....waar halen jullie de tijd vandaan om het 's morgens gezellig te maken joh Maar volgens mij heeft het nog wel zin het morgen nog een keer te organiseren haha!
oh echt, heb nu een uurtje geleden paracetamol ingenomen tegen de krampen, NIET normaal Kon haast niet meer rechtop lopen van de pijn! Zo erg heb ik maar zelden hoor.
Het is nu wel weg, lang leve de paracetamol! Wat ik me afvraag: is die pijn nou voor, tijdens, of na de eisprong? Iemand die dat weet toevallig?
@Mamabri: ik heb dat een keer aan mijn gyn gevraagd. Maar die zei dat dat per vrouw kon verschillen. Sommigen hadden pijn voorafgaand aan de eisprong, anderen tijdens en sommigen nadat het eitje gesprongen is. Ik had ook altijd behoorlijke pijn bij mijn eisprong en als de pijn afnam, had ik ook gelijk een lichtere ovutest.
vanmorgen weer veel pijn gehad.....2 uur pijn ben ik mee bekend, maar dit is echt niet leuk.....Nou ja, hopelijk gaat het snel over. Overigens was gisteren de test al licht.
Ik dacht altijd dat ik pijn had tijdens de eisprong.. maar kwam dmv ovulatietesten en temp erachter dat ik een dag voor m'n eisprong zo'n pijn had.