Zondag is naar eigen inschatting mijn NOD. Niet aan ovutesten of tempen gedaan maar puur uitgegaan van mijn app en de Eipijn die ik zondag 8 december duidelijk had. Gistermiddag met niet geconcentreerde urine een predictor early gedaan en zie het resultaat op de foto met de ring. Een tuur tuurstreepje binnen de afleestijd. Dus ik dacht dat ik met de express en ochtendurine vandaag dan wel duidelijkheid zou krijgen. Vannacht om 3.30 kon ik niet meer slapen en heb ik getest. Zie foto zonder ring. Ik weet dat het beter is om even een dag of 2 te wachten en opnieuw te testen maar tot die tijd... Kan ik nog even in mijn "het kan nog" - bubbel blijven of is dit meestal game over? Bedankt!
Ik doe echt mijn best, maar zie echt werkelijk niets sorry. Wellicht zie jij het in het echt wel, en als er wat staat, is dit niet voor niets. Dit zijn heel goede tests en kleuren goed en snel donker. Zou nogmaals testen over 2 dagen. Morgen heeft geen enkele nut want zo weinig hcg die verdubbeld is nog steeds extreem weinig. Denk dat je rond de 10 zit met een extreme tuurtest en overmorgen heb je dan een wat donkerdere streep. Ik ga voor je duimen. Succes
Ik denk ook wat te zien in de verte. Maar ja dat is lastig beoordelen, ik zou pas morgen nog eens proberen.
In principe stelt predictor dat de express minder gevoelig is, dus wellicht niet vergelijkbaar (ook al hebben sommige dames andere ervaringen). Ik zou gewoon nog even in de bubbel blijven, ik zie ze wel!
Gewoon zondag weer testen of morgen want als je wel een streepje ziet die niet vals is dan zal er vast een duidelijker streepje staan morgen of zondag.
Ik zie op de eerste een vage lijn, op de 2de niet maar dat kan ook aan het licht liggen. Ik duim dat er oploop komt!
Bedankt voor de reacties meiden! Vandaag naar eigen schatting 13dpo en een omowitte kruidvat 2v5 dus game over. Wachten op de menstruatie en op naar de volgende ronde