Is deze test vals negatief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Krista1990, 19 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Das lullig. Lees maar eens op internet. Er wordt voor gewaarschuwd. Daarom ben ik er op tijd mee gestopt. Ruim een jaar voor wij wilden beginnen en het duurde ook echt een jaar voor ik ongesteld werd.
    Maar goed het belangrijkste antwoord is nu vrees ik dat het helaas erbij hoort en dus nog even kan duren

2. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Vervelend hoor maar zou idd even langs de ha gaan. Hier overigens jaren de prikpil gehad en direct een menstruatie en zwanger.....

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Heb jij mazzel gehad! Dat is eerder uitzondering dan regel.

Ze zetten niet voor niks in de bijsluiter dat het wel maaanden kan duren voor je menstruatie doorbreekt!
    Dokters schrijven niet voor niks de prikpil niet voor aan vrouwen die op korte termijn een kinderwens hebben.
    Dat heeft een reden.

Ik zou bijna TS adviseren een topic te openen met de vraag "hoe snel was jij zwanger na de prikpil" of "wanneer kwam je cyclus weer op gang na het stoppen van de prikpil?"
    Je zult schrikken van de antwoorden vrees ik. Prikpil is rommel voor degenen met een kinderwens. :(

4. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties. Maar het is nu duidelijk :)

Deel Deze Pagina