Hallo allemaal, Ik heb met hulp van ziekenhuis en mijn eigen ovutesten als het goed is 31 maart/1 april mijn eisprong gehad. Nu loop ik bij de gyn, omdat ik helemaal gevolgd wordt en is dus ook mijn bloed getest, mijn progesteronwaarde dus. Die was 40 en dus goed. Heb aan de gyn gevraagd wanneer ik eventueel kan testen, omdat ik op 1 april een positieve ovutest had (31 maart ook maar heb 1 april gezegd omdat die testen ongeveer hetzelfde waren) en ze zei dat ik dan donderdag kan testen als ik nog niet ongi ben geworden. Nu heb ik altijd 2 dagen van te voren bruin verlies, maar dit heb ik nu zaterdag en zondag al gehad, en daarna niks. Gister geklust (voor de gezelligheid ) en daarbij een beetje bloedverlies, maar omdat ik een gevoelige baarmoedermond heb, heb ik dit ook als ik niet ongi zou moeten worden, dus dat zegt niet veel. Vandaag al heel de dag krampen en rommelende darmen, en bruin verlies, maar nog geen enkel teken van bloed... Ik heb nu voor het eerst in al die tijd dat we bezig zijn (augustus2012) echt testdrang, wat ik nog nooit gehad heb, omdat ik altijd zoiets had van, ik zie het wel, en bij ongi doorbraak, was het jammer, maar volgende ronde beter. Alleen nu heb ik hier dus testen liggen die al 2 dagen voor NOD te gebruiken zijn (van vriendin gekregen die zelf ook bezig waren en nu zwanger is van nummer 2) en die weten dat wij in de MMM zitten (hebben ze zelf ook gehad) en ze zei, neem die testen maar mee. Ik zit nu alleen heel erg in dubio, ik loop telkens naar de wc omdat ik denk dat het is begonnen of eraan komt, maar niks. En ik ben doodsbang te testen, omdat ik niet teleurgesteld wil worden... Ik heb verder helemaal nergens last van, en vanwege dat bruin verlies ben ik erop voorbereid dat het ook niet zo zal zijn dat ik zwanger ben, maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Nu alleen thuis, dus dan ga je ook nog eens meer malen en denken, maar ik wil ook niet alleen testen, omdat het voor ML ook spannend is.... Weet niet wat jullie hiermee kunnen, maar moest effe m'n verhaal kwijt. Of misschien herkent iemand het bruin verlies en was toch zwanger..... Ik hoop er echt op........
Gewoon testen meid! Je hbt niets te verliezen! Je zit op nod, dus wachten is overbodig. Kom op! Nu effe naar het toilet en over 5 minuten 'spreken' we weer! (Weet niet waarom de gyn donderdag heeft gezegd, maar je rekent vanaf je eerste positieve ovulatietest. Eisprong dus 1 april, nod vandaag).
ik ben t met merah eens! Het is heel spannend maar je weet wel waar je aan toe bent.. ik had ook een paar dagen voor nod bruin verlies en stopte weer bij alle 3!
Testen hoor! Je bent bang voor de teleurstelling, heel normaal. Samen met je vriend/man momentje kiezen, dat kan ook helpen.
Ja meiden, maak me nog erger testbaar, haha! Ik zou wel kunnen testen, maar doe het liever als ML thuis is, is dat stom? En moet je nog zoveel tijd niet geplast hebben of gedronken? Pfff... Leuk he, ben je anderhalf, bijna 2 jaar bezig, heb je nog nooit getest en weet je dus niet wat je moet doen...
ik zelf kon nooit wachten dan vriend er niet bij en duwde ik de test als hij positief was onder zijn neus.. verrassing!! Doe wat jij wilt en je goed bij voelt. op nod kan je volgens mij gewoon een test doen wanneer dan ook .. (maar ben daar niet 100% van. bij dochter savonds gedaan en deed m helemaal onverwachts opeens kreeg ik hele erge testdrang! )
Op zich heb je zo vroeg wel kans op een valse negatieve test als je geen ochtend (geconcentreerde) urine gebruikt... Wat zou je willen als de test negatief is, wil je dan dat hij bij je is? Of wil je het gewoon weten? En wat dan? Negatief nu betekent ook niet dat je niet zwanger bent he? Want je zit nog voor NOD als ik je onderschrift bekijk
Overigens ben ik ook voor echo geweest voor follikelmeting, toen was het vrijdag, en zei ze dat ik al tegen eisprong aan zat. Maar daar geloofde ik weinig van, dus vandaar dat ik zelf nog ovutesten heb gebruikt. Als ik het ziekenhuis had moeten geloven had ik dat weekend m'n ei al gehad, maar die kwam dus pas later, aangezien ik de maandag pas een positieve test had en je dan dus zoveel uur verder je eisprong hebt. Dus heb m'n afspraak voor het bloedprikken toen ook verzet naar een dag later...
Ik wil het liefst nu weten waar ik aan toe ben, maar wil de eerste test ooi ook wel samen doen. Alleen hij is nu dus borrelen in de stad en zal vannacht wel ergens thuis komen rond 12. Aangezien ik morgen om 7 uur moet beginnen is zo vroeg testen nou ook niet echt ideaal. Want stel dat ik positief test, wat dan, dan kun je niks vieren en moet je beide gaan werken. Test ik negatief dan kan ik ook niks, want ik moet gaan werken.... Ik zou vannacht kunnen doen... Of anders wachten tot vrijdag. (Donderdag moet ik namelijk ook om 7 uur beginnnen)
ik zou gewoon testen, en bij positief blij zijn, en bij negatief/tuurstreep donderdag of vrijdag opnieuw testen ik duim voor jullie!!
Ik ben erg benieuwd! Testdrang was bij mij ook altijd zwanger... Aangezien je niet precies weet wanneer je NOD is, maar je er wel rond zit, zou ik een gevoelige test wagen hoor!! Maar houd jezelf daarbij wel voor dat het negatief kan zijn en dat niet per defintie betekent dat het niet raak is, dan heb je nog steeds kans. Geen bloed = kans.
Ik deed altijd als ik niet kon wachten 's ochtends in een rechte lijn naar de wc lopen en plassen. Wilde wel graag met ochtendurine testen want als je bv 's middags negatief test dan denk je: ja maar dit is geen ochtendurine! Dus elke keer op die manier weten uit te stellen tot je NOD.
Nou, helaas dames... net op het werk ongesteld geworden.... gister kwam ML vroeg thuis, rond 22 dus had kunnen testen maar hij maakte me weer rustiger en werd m'n testdrang ook minder. En nu dus ongesteld. Op naar de volgende rondes echo's, testen en zeer waarschijnlijk het doorspuiten van m'n eileiders.... vanmiddag het ziekenhuis maar alvast bellen.