Hij is de kinderwagen zat!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Laika, Jun 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Laika

Laika Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    2,334
    3
    38
    Hallo dames,

Sem is nu (bijna) 3 maanden en hij is de kinderwagen zat. Vroeger kon ik uren met hem lopen en hij vond het heerlijk. Afgelopen week heeft hij alleen maar liggen huilen in de bak. Ik heb wat speelgoedjes opgehangen,zodat hij ernaar kan kijken, maar dat helpt alleen maar heel eventjes. Als ik tegen praat, dan gaat hij wel lachen, maar zodra ik uit zijn gezichtsveld ben, gaat hij weer huilen. De mensen kijken raar naar me op straat, omdat kinderen meestal liggen te pitten in een kinderwagen, maar de mijne wilt alleen maar janken/krijsen. Wie o wie heeft tips. Wat kan ik nog meer doen om het hem een beetje leuk te maken in zijn kinderwagen?

2. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

Dec 4, 2006
    733
    1
    0
    Ik heb geen tips.. de mijne deed het ook, alleen dan al vanaf de geboorte.

3. Cis

Cis Actief lid

Jun 12, 2006
    274
    0
    0
    Ik heb het met Bob ook een beetje. Hij wil gewoon kijken! Ik heb dus de kap nu meestal open en een handdoek onder het hoofdeind, zodat hij ietsje hoger ligt, en heel soms mag hij even op zijn buik...

4. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    1,096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Bij mijn oudste dochter had ik al heel vroeg in de wandelwagen met 4 maand, maar ook omdat ze lang was. Paste toen niet meer in de kinderwagen.
    Maar begon ook inderdaad meer te huilen op den duur dus was toen wel een uitkomst.
    Cecile groeit ook erg hard en word ook aardig lang zo voor in een kinderwagen, dus die zou met 4 maand ook wel in de wandelwagen zitten.

5. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    KAn je wandelwagen helemaal plat met de rugleuning? zoja lekker over zetten..... Sem wil kijken....wij hebben het ook gehad en na een periode de kap gewoon open te henbben gehad zijn we toch maar overgestapt.....meneer wilde meer zien en toen was het goed.....
    probeer het eens een dag bouw hem om en ga lopen zie wat het verschil is....enne bij ons op het cb maakte ze er geen probleem van zolang hij maar plat kon....

6. Laika

Laika Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    2,334
    3
    38
    Dank jullie wel dames, de wandelwagen kan idd helemaal plat. En de dagen dat het erg warm was had hij alleen een parasol boven zijn hoofd en dat vond hij wel leuk, want toen kon hij om zich heen kijken. Maar deze dagen moet de wagen helemaal dicht, omdat het regent. Ik heb gisteren nog wat speelgoed gekocht om het een beetje op te fleuren. En als het zo blijft dan gaat hij volgende week maar in de wandelwagen. Ik had zo gehoopt dat hij de 5 maanden zou halen in die bak, want hij heeft ruimte zat. Maar meneertje heeft een eigen willetje en laat duidelijk merken als hij iets niet leuk vindt. :D

7. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Poeh dat is wel heel vroeg zeg! Joey was hem met 4,5 maand zat, toen heb ik hem ook in de wandelwageninzet gedaan, want het was gewoon geen doen meer!

8. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Heiloo
    wij hebben dus uiteindelijk Teun met 4 mnd overgedaan

9. danili

danili Bekend lid

May 22, 2006
    808
    0
    0
    ferron past nog steeds in de wagenbak met bijna 7 maanden, maar sinds 2 weken heb ik m in de wandelinzet gedaan, hij wilde ook meer zien, en ik vond hem zo groot voor in die wagenbak.
    het schijnt wel beter te zijn voor de ruggetjes om in de wagenbak te houden tot in ieder geval 6 maanden!

10. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Heiloo
    Teun paste niet meer lag met zijn schouders klem...en ja dan is het niet leuk meer

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    Erik past nog wel in de wagenbak maar wil het absoluut niet meer. Alleen maar huilen huilen huilen :(

Nu hebben we hem in de maxi cosi. Vind ie heerlijk!
    Kan ie om zich heen kijken en mij kan ie de hele tijd zien.
    Hij vind het prachtig en kan er ook nog lekker in slapen als ie wil ;)

12. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Heiloo
    Maar daar is het nadeel weer van als je lekker een dagje wil winkelen het niet kan/mag omdat ze er maar max. 2 uur in mogen zitten.....anders evt tijdelijk wat extra handoeken in zijn rug?

Share This Page