Schaapje: Ja dat is nu lastig, gok er inderdaad ook op dat je ei al is geweest. slijm zegt ook al heel veel. Maar als je genoeg testen heb zou ik nog even voor de zekerheid door testen. Hier vandaag weer een lichte ovutest dus ik heb toch mijn ei gehad! verder niet zo veel te vertellen!! xxx
denk ook maar dat ik neer ga ploffen (test nog wel ff voor de zekerheid) nu zou het wel eigenlijk kort zijn na mn ongi, zit dus op dag (vandaag dus) dag 12/13, zou wel een heel vroeg ei zijn geweest, of kan het toch een beetje kloppen omdat mn vorige cyclus dus niet kon besluiten om nu wel of niet zwanger te zijn (om het zo maar even te zeggen) dat deze zo laat was (langste tot nu toe) meestal zat ik rond de 30-32 dagen, als ik nu kijk naar vorige keer 37/38 dagen, ik zou dit verschil optellen bij de dag 10/11 dan zit ik wel een beetje op het midden van de 30-32 dagen cuclus..... weet je wat...... kan nog zo veel rekenen... zal me niet meer kans geven om zwanger te worden... kan maar beter bij jullie op het bankje gaan zitten... voelde me ook niet echt lekker de afgelopen dagen, nog steeds niet trouwens... afwachten maar, marjolein, geef je ons een seintje als je gaat testen?? jij zult wel de eerste zijn. doei doeiiiiiiii
pindakoek, was bij mij ook, helaas geen donker wordende testen, allemaal vaag. Toch ongi geworden. duidemn maar dat ie duidelijker word, zit je nog voor je NOD of al er na?
Inderdaad, van al dat gereken maak je jezelf ook gek he. Denk echt dat je ei geweest is hoor, dus kom nou maar gezellig bij ons op de bank zitten! En ik zou jullie graag een seintje geven, maar...ik ga zaterdag op vakantie!! Dus de 24 zit ik met een hele mooie knaltest te genieten van een lekker sapje of...van een heerlijk glaasje wijn op mn balkon met uitzicht op zee. ik hoop het eerste!!
Ik zit nu op dag 32. Vorige maand was hij 34...dus ik ben erg onregelmatig. Heb niet het idee dat de ongi komt...heb namelijk altijd super zin in chocolade voor ongi maar nu helemaal dus niet..
nou meis, das ook wel lekker, wij zijn vorige maand geweest!! Ook wel fijn, dan ben je er ook niet heel de tijd mee bezig. We gaan geweeon voor dat sapje op het balkon!!!!!!!!!!!!!!!! Wijntje laten we mooi staan hopen we dan maar. Dan heb je vast heel wat bij te lezen als je terug komt pindakoek, doe morgen er weer 1, misschien dat die dan iets donkerder is dan de eerste 3 dagen terug. Misschien ook goed om telkens op hetzelfde moment te testen en weinig te drinken, dan hoef je jezelf tenminste niet af te vragen of het daar aan zou liggen... succes!!
Lekker marjolein, je gaat toch wel dan als eerste een computer met internet verbinding opzoeken toch? Wel even laten weten hoor! Ik ben er trouwens ook niet als ik mag testen. Maar ik ben maar een weekendje weg!! Hmm schaapje. Toch als je inderdaad gaat rekenen zou je dan nu een hele korte cyclus hebben. Als je van het weekend je ei had en je telt daar 14 dagen bij op zit je opeen cyclus van 24 a 25... Zou denk ik persoonlijk toch nog even door testen met de ovutesten. als je de kansen berekent heb je een grote kans dat je ei nog moet komen!! Sorry, hoop niet dat ik je gek maak zo, maar het is zo zonde als je je ei mist.
hey faith en hope, ik blijf ook gewoon doortesten. Dacht alleen het zou kunnen omdat de vorige dus wat later is gekomen, dat deze wat eerder komt en dan zou ik als je die twee samen pakt gewoon weer op het gem. zoals meestal zitten. De ovu test van vandaag was trouwens lichter als die van gister... toch een beetje hoop dat mn eitje is geweest... we zullen zien, heb nog 12 ov testjes, zal er voor de zekerheid 1 doen per dag, dan kan ik hem niet missen.
Faith, ik zal mij best doen haha! Maar weet niet of mijn man er heel blij mee is dat ik zelfs tijdens onze vakantie vastgekleefd zit aan zp Maar.,....bedenk me net, misschien als er voetbal op tv is! Kan ie eigenlijk geen bezwaar tegen hebben, toch???
hihh das een goeie deal, kan hij niets van zeggen dan. Ik heb in egypte trouwens op mijn telefoon zp een paar keer bezocht, probeerde ook een berichtje achter te aletn, ging helaas niet. Internet was er wel, maar we hadden het veel te gezellig, heb er nog niet eens aan gedacht... Als je misschien een mooie vet positieve test hebt, geniet er maar lekker samen van, wij horen het later wel!
Gewoon even komen buurten bij zp dus!! Ik vroeg me af ofdat je misschien al wat voelt? Schaapje: Groot gelijk dat je elke dag nog even test, gewoon voor de zekerheid! Wat kruipen de dagen voorbij.....
Nou ik ga mn best doen, maar weet niet of het er van komt hoor! En of ik al wat voel... ja voel van alles, maar probeer mezelf niet gek te maken. Wel heb ik aan mijn rechter zijkant steeds soort van steken. Maak mezelf al weer gek dat het misschien een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is, maar geen idee of je dat al zo snel zou kunnen voelen
Marjolein Dacht ik ook de hele tijd. een bbz. Da's het nadeel van veel op dit forum zitten, je hoort allerlei verhalen en je denkt zelf ook gelijk het ergste. Jij hebt genoeg ellende gehad hoor... All Ik zoek bij mijn vakantie accomodatie echt dat ik er een heb waar ze Wifi hebben. Kan ik gewoon lekker blijven plakken op het zp terwijl mijn man een boek leest...
ha ha ha collo Ook verslaafd?!! Nou gezellig hoor! marjolein: wat ontzettend spannend, wanneer denk je te gaan testen? over 7 dagen of toch ook wel stiekum iets eerder? groetjes
Ik heb eigenlijk nog geen idee! Het gaat vast nog wel kriebelen, maar nu nog niet echt eigenlijk, gek he Ach zal een deze dagen wel komen denk ik mezelf kennende en de testen liggen al klaar
Haha, we zijn ook allemaal hetzelfde he! Wanneer ga jij testen dan? De steekjes in m'n zij zijn iig weg, dus de angst voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ook!