Is deze weer licht positief????

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by schaapje84, May 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Het wordt langzaam spannend hier...
    (had zelf 6 dagen voor NOD al een super super super licht streepje op KV test. Pas 2 dagen later was er echt een streep waar ik niet meer omheen kon)

2. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    ons kennende zullen we wel weer vroeg aan de slag gaan.... ;)
    hier nog steeds dezelfde ovu testen, geen slijmpjes te bekenen.... dag 15/16 nu kan nog van alles gebeuren..

spannend spannend!!

3. Ja zoiets had ik afgelopen ronde dus ook. Alleen werden ze bij mij niet donkerder:( (Ja de avond voordat het bloeden begon had ik een 2e dikke vette streep). Dus ik ga proberen iets later te testen, maar of ik het volhou??;):p:D

4. faith and hope

faith and hope Bekend lid

Apr 12, 2007
    685
    0
    0
    Dames ik heb bruin bloed verlies.....
    Niet rood en ook niet veel. Ik zit rond mijn innestelling....

Duimen jullie voor me dat het niet rood wordt???
    Ik ga nu naar een verjaardag dus kan niet verder schrijven.
    ik schrik me rot...

5. ik duim voor je hoor!!! Spannend!!! En morgen vakantie, probeer tussendoor wel een keertje te komen kijken of het inderdaad niet door gaat zetten! Ik hoop het voor je!!

6. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0

hey faith,

je had toch net je ei gehad... kan dan toch niet dat dit misschien je ongi gaat worden.
    Erder zoals je zelf aangeeft (rond innesteling) een innestelingsbloeding. Sommige verliezen dan ook wat bloed hoor, dit kan best, heb ik wel meer gelezen an best 3-4 dagen.
    Wat spannend zeg, als dit je ongi zou worden, dan heb je wel een heel laat ei gehad en is de hupelepup fase na je ei wel heel kort zeg, das wel heel vreemd.
    Ga duimen voor je!!!!!! Hoop echt op een innesteling!!

7. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0

Fijne vakantie!!!!!!!!

8. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    Collo,

hoe is het trouwens met jou?? Alles lekker rustig in je buikje? Moet je al bijna naar de vlos??

9. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Schaapje
    Nee pas 6 juli een afspraak. Die Vlos van mij is niet de snelste. En dan nog ws twee weken wachten voor de echo. Ach, zolang de hormonen zo blijven gieren weet ik dat er in ieder geval iets zit in mijn buik.
    Verder best al een dikke buik joh! Niet normaal. Mijn spijkerbroek zit al niet lekker mee als ik zit. verder ook nog overal puistjes...whaaahhh ben echt weer zwanger hoor!

Faith
    Vreemd....ben benieuwd wat het isen of het doorzet.

Marjolein
    Fijne vakantie! ben benieuwd hoe lang je het volhoud!

10. faith and hope

Apr 12, 2007
    685
    0
    0
    mijn ei heb ik 5 dagen terug gehad(ongeveer). En mijn hupeldepupfase is altijd gewoon 14 dagen. Het is heel erg weinig maar er is wel iets rood bloed bij gekomen. inlegkruisje zou voldoende zijn zeg maar. zat ook te bedenken dat misschien als je al zolang niet meer ongesteld ben geweest (1e dag laatste menstruatie is 26-04) dat het dan een soort doorbraakvloeing is.
    Zou een innestelingsbloeding ook helder rood kunnen zijn?
    Pffff

Marjolein fijne vakantie!! geniet ervan en we zijn erg benieuwd of je met een positieve test weer thuis komt!!

11. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    dacht ook dat het normaal wel 14 dagen was, denk toch echt dat het een innestelbloeding is. Je leest toch ook wel vaker dat er meiden zijn die denken ongesteld te zijn maar dat dit achteraf gezien een innestelingsbloeding was. Doorbraakbloeding? Dat weet ik ook niet, echt erg spannend. Als ik er van uit ga dat ik toch afgelopen zo/ma mn ei gehad heb, dan zou ik ook nu rond de innesteling zitten....
    We zullen zien......

12. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    FAITH... overal lees ik dat vrouwen een innestelbloeding kunnen verwarren met menstruatie dus helderrood zou t dan volgens mij best kunnen zijn.. tis alleen wel minder dan menstruatie en veel korter.. 5 dagen na je ei kan heel goed.. innesteling vind geregeld plaats tussen 5-10 dagen na je ovulatie.. innesteling van anna was ook 5 dagen na ei.. toen had ik de hele dag krampen..

ik duim voor je meid!!!

13. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Helaas ongesteld geworden meiden...:(

14. faith and hope

Apr 12, 2007
    685
    0
    0
    ik denk dat het toch menstruatie is....
    Ik heb sinds vanochtend meer bloedverlies.
    Snap er compleet niets meer van. had toch echt een positieve ovutest vorig weekend....ik hou het in de gaten misschien wordt is het snel over en kan het toch nog...

pindakoek: irritant he die valse streepjes van kv...balen meid!

15. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    hey faith,

ik sluit me bij ichtus aan, kijk het een paar daagjes aan, we blijven hopen.

Pindakoek,
    helaas, daarom moeten ze ook echt duidelijker worden na een paar dagen. Succes voor de volgende ronde!!

16. faith and hope

Apr 12, 2007
    685
    0
    0
    ik hou jullie op de hoogte!!

xxx

17. Vuurtorentje84

Vuurtorentje84 Bekend lid

May 16, 2010
    767
    0
    0
    Administratief medewerkster

Hoi faith and hope,

Ik hoop voor je dat het raak is! Ik duim voor je!

Liefs Vuurtorentje

18. faith and hope

Apr 12, 2007
    685
    0
    0
    Dank je vuurtorrentje!!
    Jij veel succes!!

19. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Pinda
    Ik denk dat er wel iets geweest is, maar dat het gewoon niet goed heeft kunnen innestelen. Heel erg jammer voor je. Hoop dat je snel de moed kunt verzamelen om door te gaan.

Faith
    He bah meid! Daar kom je helemaal geen wijs meer uit. Nou, als het wel je menstruatie is kun je in ieder geval weer opnieuw beginnen, maar is deze maand je kans natuurlijk wel verkeken... Had je naast die positieve ovu's trouwens ook nog lichamelijke tekenen van je eisprong?

Schaapje
    Ik heb vanaf een week na de ovulatie wel gerommel in mijn buik gevoeld. Zal mede ook de innesteling zijn geweest.

20. glimworm

glimworm Niet meer actief

lieverd, volgens mij moet je bij een bbz echt vergaan van de buikpijn, en koortsig voelen tenminste dat is wat ik gelezen heb ;)

Share This Page