Is deze weer licht positief????

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by schaapje84, May 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    sorry faith en hope,

dit was de foto van vorige maand:
    Mag jij mij zeggen of dit negatief is, en ja helaas ben ik toch ongi geworden of hoe wil je het dan noemen??

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

Dit is m in negatief, maar daar zie ik niks op

ik heb je gewone foto vergroot en daar zie ik veel duidelijker een streep op

3. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    bedankt glimworm!

FF n vraagje, de foto die ik net nog er bij heb gezet die was van vorige maand, wilde even vragenof jou test ook zo duidelijk was toen je dus wel ongi bent geworden of was deze net zo vaag posi als die van nu?

Volgens mij heb ik faith en hope beledigd met in mijn onderschrift een vmk,

ben ik nou gek of wat vorige maand was toch positief of niet! Zelfs 3 op dag 3 van de bloeding nog zo duidelijk!

4. glimworm

de test van vorige ronde was op de dag van mijn nod nog wel wat donkerder, maar niet even breed, een paar dagen later werd ie weer lichter en ja ik ben echt zwanger gewest, ik had behoorlijk wat symptomen mijn vmk kwam met 5,5 week

5. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Yep gelijk in hoor, hoewel ik juist deze ronde eerder testte omdat het al 4 keer met de innesteling fout was gegaan, wel gevoeld maar toch later ongi geworden, en wilde zekerheid hebben. Zouden we er verder naar laten kijken.

6. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    hey glimworm,

alle symptomen net zo als bij mijn eerste zwangerschap waren hier ook aanwezig, maar zoals ik dus van fait en hope moet begrijpen mag dit niet als VMK omeschreven worden als je dus positief test en zelfs ook nog tijdens het bloeden.

Dan wil ik graag tegen faith en hope zeggen, misschien kun je, je beter eerst wat beter laten informeren voordat je meteen met zón oordeel komt.

Voor zover ik weet als je positief test op je nod en erna of tijdens je nod wordt dit gezien dat het in een vroeg stadium mis is gegaan een vmk dus, zou ook niet anders weten hoe ik het moet zeggen.

7. faith and hope

faith and hope Bekend lid

Apr 12, 2007
    685
    0
    0
    Jemig wat wordt er snel geschreven.
    Op je foto van vorige maand zie ik inderdaad een licht positieve test.
    Ik had in je album gekeken en zag daar een test van 26-4 waar geen streepje op te bekennen is. En dan zie ik je onderschrift van 28-04. Dat kwam op mij zeer irriterend over omdat ik BEgin van het jaar gecurreteerd ben en mijn vriendinnetje gister met 13 weken een Mk.
    Wens je veel succes deze maand.

8. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    hoi faith en hope,

Inderdaad er wordt echt heeeel snel getypt!

Zo iets vermoede ik al, en kan het ook wel begrijpen voor aanstaande mamma's die dit meegemaakt hebben in een later stadium van de zwangerschap.

Voor ons was het misschien een onverwacht geluk geweest (we waren er eigenlijk niet helemaal opvoorbereid om alweer zwanger te zijn na de geboorte van onze dochter) wat ons er wel toe besloten heeft om nu al weer voor een tweede wondertje te gaan.

Als dit zo snel al mag zijn zou ons heeeel gelukkig prijzen, wat natuurlijk oneerlijk is voor velen als dit bij ons zo snel en makkelijk zou lukken

wil daarom iedereen ook echt heel erg veel succes wensen en heel veel geluk, ook jou faith en hope zoals je mooie naam ook zegt!

9. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    faith en hope,

heb nog even in mijn agenda nagekeken, het bleoden vorige maand was 1 dag later begonnen, ook heb ik de testen van 26, 27,28 nog in het album gezet.
    Helaas die van29,30,31 heb ik niet meer, we waren op dat moment op vakantie.

10. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Schaapje.. ik zie op je eerste foto in je eerste berichtje hier wel een streepje.. maar vind m niet zo duideijk als vorige maand..

Spannend... knufff

11. Meiden, dit is mijn test van vanochtend. Na een paar minuutjes al een licht streepje, maar wel goed te zien! Hoop dat jullie m ook zien op de foto:

12. schaapje, heb jij nog getest!!??? Ik hoop ook zo op roze voor jou!!!

13. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    hey marjolein,

heb nog niet getest, mn potje staat in de koelkast ;)

Ben aan het wachten op de postbode. Mocht deze nog niet zijn geweest als ons meisje wakker wordt dan scheur ik wel ff naar kruitvat toe.

Laat jullie wat weten!!

Super dat jij positief test! dat rose moet toch iets zeggen op de test!!

14. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nou apsnnend dan zeg... ik hou je in de gaten meid.. hier komt de postbode er net aan.. maar dan zonder tests..hihihihi... zie wel blauwe enveloppen.. tssss..

succes straks..

15. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    Hey meiden,

Postbode is geweest, mijn mat care testen zijn binnen :p

Meteen getest, en ik kan een heel licht streepje zien op de uktra test van mat care. Hoef hem niet te draaien of zo.

Heb nu geen tijd voor de foto te plaatsen, deze zal ik vanavond er bij zetten. Hij is hetzelfde als die van kruitvat, ben nu wel benieuwd of die van kruitvat al duidelijker zal zijn....:D

Morgen doen we er gewoon weer 1, heb nog een klein voorraadje:)

16. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Spannend Schaapje!!!!Wel een goed teken dan hoor!!
    Ben benieuwd naar de foto.

Ik vind de reactie van Faith en Hope wle wat overdreven trouwens...snap best dat als je zelf pas later een mk hebt gehad dat het anders is,maar toch. Ik heb zelf ook 2 keer een mk gehad met 11 weken en met 6 weken maar ook dan is het net zo erg.
    Iedereen gaat er anders mee om. OOk als je al een paar keer een mk gehad hebt, met bijv 4 weken, is het ook erg want het kan je heel onzeker en bang maken of je wel zwanger kunt blijven (heb ik gehad,die angst omdat beiden mk na elkaar waren)
    Ik wil dus zeggen: laat iedereen in zijn waarde, iedereen reageert er anders op. Ik vind zelf dat je wel gewoon vmk kun zeggen.
    Sorry Faith en Hope, bedoel het verder niet heel vervelend maar zo jammer dat je zo negatief op schaapje reageerde en boos terwijl ze niks verkeerd heeft gezegd.
    Ik hoop natuurlijk ook dat je snel zwanger mag zijn.

17. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    Hoi Scheila,

Bedankt voor je lieve berichtje, volgens mij zit het wel weer goed tussen mij en faith en hope, was een beetje verkeerd begrepen.

Heb net een foto gemaakt, maar je kunt hem niet zien op de foto, wacht even de test van morgen af en hoop dat ik er een foto bij kan plakken.

Nu jammer dat het geen kruitvat test was...:p maar in ieder geval is er wel een streepje! (op allebij trouwens, heb vanmiddag er nog 1 gedaan, dacht misschien is het niet zo goed met een bewaard plasje, was ook nog best koud van de koelkast....)

Begint wel te kriebelen! Ben wel best misselijk en een drukkend gevoel in mn buik, we zullen zien.

18. glimworm

@ schaapje: ik denk ook dat verse ochtend urine beter is dan gekoelde urine

Als je naar de dokter gaat moet je ook altijd verse (ochtend)urine meenemen ,en binnen een uur als het even kan als ze bv op blaasontsteking testen, ik denk dat dat echt beter voor het resultaat is.

ik ben benieuwd naar je kv test morgen!

19. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    hey glimworm,

denk ik ook wel ja, morgen geen kruitvat voor mij, heb het niet kunnen halen vandaag, maar heb er nog wel 2 van mat care, we zullen zien en anders maandag kv...

laat jullie wel iets weten, dit zal wel vroeg zijn :D ons meisje slaapt altijd tot precies 6.15 ;) lekker vroeg!

20. gimena

gimena Niet meer actief

spanned hoor

Share This Page