Is deze weer licht positief????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door schaapje84, 21 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Joyce
    Wat jammer zeg! Misschien dat er wel een bevructing was, maar dat het niet goed heeft kunnen innestelen.
    Aangezien je ook een redelijk ongeduldige tster bent, ben je van harte hier mee te kletsen. Waarschuweing alleen: Dit topic zit vol met mensen die echt al heel vroeg beginnen met testen dus pas op dat je je niet laat meeslepen.

Hoe lang ben je al bezig? Je eerste?

2. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoihoi,
    hahahah nou het liefste zou ik gelijk na me ei al willen testen maar omdat mn cyclus dus wisselt tussen 21 en 28 dgn doe ik een test wanneer ik denk dat ie nodig is hahaha jaja soms dus ook erg vroeg :p
    ik heb al 3 kids 2 meiden van 7 en 5 en een jongen van bijna 3 die zijn uit me vorige huwelijk.
    me vent heeft ook 2 kids uit een vorige relatie een jongen van 9 en een meisje van 7
    me huidige man en ik zijn nu bijna anderhalf jaar bezig en heb intussen 3x een vmk gehad wat ook vastgesteld was door de gyn de laatste keer was ik voor nacontrole bij de gyn en toen vroeg ik hoe het kon dat ik elke keer rond de 5 weken me kindje verloor waarop hij antwoorde met ja het punt bij jou is niet het zwanger raken maar het zwanger blijven nou daar had ik lekker veel aan :S
    me ventje vind alleen dat ik er teveel mee bezig ben tja als je zo graag een kindje wil en je ei is geweest en je voelt vanalles dan is het niet zo makkenlijk het naast je neer te leggen en elke keer roep ik ik ga niet testen niet eerder dan dat ik 2 weken overtyd ben want het gaat steeds mis voor de 6 weken.
    maar als puntje bij paaltje komt dan test ik dus wel eerder.
    ik denk dat ik maar weer eens ovu testen ga gebruiken juist omdat me cyclus zo wisselt.
    jij trouwens nog gefeliciteerd met je zwangerschap gaat alles goed?

bedankt meiden dat ik hier mee mag kletsen :D
    groetjes en liefs joyce

3. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    trouwens weten jullie misschien wat ik nu op me banner moet zetten?? zal ik gewoon voor de zekerheid maar weer 28 dagen aanhouden?? (test dan toch wel weer eerder hahahaha)
    groetjes en liefs joyce

4. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    wat jammer joyce, hopelijk meer geluk de komende ronde.
    Inderdaad je zit echt tussen de heeeel vroege testers ;) zo hebben we elke ronde weer wat om naar uit te kijken.

Nu zijn we aan het wachten op marjolein, zei kan al testen als het goed is, maar is op vakantie.
    Voor Faith en mij is het niet zo heel lang meer wachten.... over 8/9 dagen mag ik testen, bij Lisa teste ik 5d voor nod posi, we zullen zien.

Collo, heb echt nog niet getest, kan nog wel even wachten...

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Schaapje
    hahaha, ja, wacht nog maar even! Zelf heb ik 6 dagen voor NOD al een heeel licht streepje gehad, maar jij moet het niet meer hebben van lichte streepjes. Bij jou wil ik hem zien knallen!

Joyce
    Je zit in goed gezelschap dan hoor. En jee, wat zullen jullie een vol huis hebben als alle kids er zijn! Wel gezellig natuurlijk!
    Als die vroege MK, da's echt heel naar zeg. Misschien een hele stomme opmerking maar ik hoor het echt steeds meer om me heen; extra vitamine B12 slikken. Heb nu al verschillende mensen gehoord met veel MK's die daar een tekort aan hadden en die met extra B12 wel ineens een goede zwangerschap hadden. Misschien in de categorie, baad het niet, dan schaad het niet?

We zitten wel met spanning op Marjolein te wachten he? Ik hoop dat ze ons nog niet vergeten is na zo'n lange vakantie! :D

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Joyce..balen meid...en succes...
    Ben beneiuwd naar Marjolein

Schaapje.. oeh.. de testregen komt er dus weer aan.. ik ga er weer voor zitten hoor;).. heerlijk meeturen..;).. ik duim voor je

En voor Faith natuurlijk....

MORELE STEUN!!!

en euh.. PATJE: KAP DAAR S MEE...

7. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Ik duim ook voor jullie hoor! Ik test al vanaf 6 dagen voor NOD omo wit helaas....Hopelijk hebben jullie deze maand positieve testen! Nu eerst lekker een weekendje weg :)
    Fijn weekend meiden!!

8. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    thanx ichtus!!
    Moet zeggen dat ik even iets rustiger ben op ZP, juist omdat ik er voor mijn gevoel dan teveel mee bezig bent.
    Maar de datum nadert alweer en het begint alweer te kriebelen.
    ps we zijn gewoon volhouders met testen! hi hi hi

9. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    dames,

ik ga maandag testen (mijn man gaat zo de familie op het vliegveld halen) heb ik genoeg bezigheden van het weekend.
    Dit zou dan 5 a 6 dagen voor NOD zijn.

Raar, maar ik heb vannacht gedroomd, ik werd om 1 uur wakker, en mn boobs waren voller... (misschien in mn droom) ze zijn wel iets voller, verder voel ik helemaal niets... (had ik trouwens bij lisa ook niet, dit kwam pas wat later)

Het begint al flink te kriebelen. Heb ook niet zo heel veel testen liggen, 3 nog maar....

Jullie horen maandag wat van mij!!!

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Schaapje
    Is het al bijna weer test-tijd..Joepie! hahaha. Gewoon doen wat je zelf wilt he? Maar als je test kom je het wel lekker met ons delen.
    Bij mij wisten de december 2009 mama's eerder dat ik zwanger was dan mijn man. Da's toch ook erg ;)

Faith
    Ik snap wat je bedoeld. Op een gegeven moment denk je echt aan niks anders meer. Kon zelf dan toch geen afstand nemen, maar het duurde bij mij gelukkig niet zo lang eer ik zwanger was. Mijn man laat mij maar gewoon een beetje aanmodderen. Hij weet hoeveel steun (klinkt wel heel heftig) ik vanuit het forum haal. Zeker bij de mama's die allemaal een kindje hebben even oud als Amy. Is zo fijn om wat vergelijking te hebben.

Verder
    Komende woensdag eerste echo. Dus hoop echt dat ik dan gerust gesteld wordt. Weet ook niet precies waarom ik nu zo gereserveerd ben. Gaat vast wel leven als ik het frummeltje op de echo zie.

11. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoi meiden,
    hier weer even snel een berichtje van mij ben heel het weekend met de kids en me ventje bij me ouders dus zal niet veel op zp kunnen zijn het weekend.
    het vloeien is bijna over dus dan kunnen we weer flink gaan klussen haha

owww schaapje nog even volhouden ookal kriebelt het jaja is makkenlijker gezegt dan gedaan maar afleiding kan misschien wel helpen. wel apart van die droom spannend.

collo is dat zo? dat wist ik niet van die vitamine b12 en idd baat het niet dan schaad het niet of kinderasprine dat is wat de gyn zei schijnt dat het in belgie nog al eens voorgeschreven word maar dat durf ik toch niet te slikken dus ga die vitamine b12 wel proberen.

nou meiden fijn weekend allemaal en tot zondagavond of maandagochtend.

groetjes en liefs joyce

12. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0

Hey collo,

wat geweldig woensdag de echo!! Duim dat alles goed is en jullie lekker verder kunnen genieten!
    Lisa haar neefje is nu op visite, hij is 10 maanden, maar wat is dat toch al weer een verschil zeg. Wat gaat de tijd toch snel.

Weet je mijn ma die komt altijd op vrijdag, nu moest ik iets passen wat ze voor me had gevraagd, vraagt ze... ben je aangekomen? Of ben je zwanger??? whaaaaaaaaaaaaa nej dat buikje heb ik er nog van overgehouden (is wel zo) hopen dat het deze ronde raak ik, hoef ik die buik ook niet meer in te houden ;)

geniet van het weekend, mij horen jullie maandag pas weer!

13. mijnengel

mijnengel Actief lid

10 mei 2008
    106
    0
    0
    schoonmaakster
    den haag
    Maar die testen van de kruidvat moet je toch binnen 5 min aflezen.Denk dat als het pas na een dag zichtbaar was het negatief is helaas.

14. faith and hope

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Hai

Sinds 3 dagen zijn mijn ovu testen weer donkerder aan het worden.
    Vanochtend ook een licht streepje op de sensitest zwangerschapstest.
    Nu vertrouw ik de sensitest niet helemaal maar toch even een foto toegevoegd.

15. faith and hope

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Alleen de zw test...

16. faith and hope

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Hmmm in het echt staat deze er wel! ga e maar vanuit dat het een indroger is!

17. Meiden,ik ben er weer!!! Wat is er veel gekletst zeg! Probeer effe snel bij te lezen!

Faith, begrijp ik het goed dat je een positieve zwangerschapstest in handen hebt???

Mijn vakantie was heerlijk! Maar helaas wel rood:x Dus heb lekker wijntjes gedronken op mn balkom met uitzicht op zee. Ach, kan me een rottere situatie indenken om mn verdriet te verdrinken;)

schaapje, jij nog nieuws ondertussen? Nog niet getest;)?

Collo, spannend zeg de echo! Gaat vast helemaal goedkomen!!! Ik duim voor je!!

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Faith
    Jij maaktr het helemaal spannend meid!

Joyce & Schaapje
    Fijn weekend!

Marjolein
    Ha meid, jammer van het rood, maar goed vervangen door alcohol hoor! Zou ik ook doen.

19. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    hoop dat je evengoed een fijne vakantie hebt gehad. In ieder geval een nieuwe ronde voor jou.

Heb nog niet getest pluimpje!!;)

Weet niet of ik veel online ga zijn, ons meisje is ziek, heeft erg hoge koorts (volgens mij krijgt ze tandjes, maar de koorts is wel erg hoog 39.8, sinds gisteravond. Vanmorgen weg nu weer 39
    Zelf wordt ik gek van de jeuk, zit vol processierups, echt heel erg! Al onze eikenbomen op het terrein zitten onder + ik.

In ieder geval probeer ik morgen wat te posten na het testen!!

20. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    ohh ja,

faith!!!!!!!!!! wat spannend!! Das ook wel al snel weer een streepie.... duimen gaan weer draaien!!

Deel Deze Pagina