Hai Ik krijg morgen mijn testen binnen. Had de vorige keer 3 slechte ertussen zitten, heb dit aangegeven bij sensitest en nu krijg ik er 3 extra! Netjes he?! Dus vandaag alleen een ovutest en die is nogsteeds donker. Hij is niet donkerder dan de controle lijn maar dat heb ik ook nog nooit gehad. Moet morgen werken maar zodra ik morgenavond thuis ben ga ik testen........ Marjolein: Onze tijd komt ook echt wel!!
Hi meiden Ik zit ook al weer op het puntje van mijn stoel hoor Faith ook een streepje Jeehhh en straks Marjolein testen en dan mag ik weer Ik krijg er al weer zin in. Ik heb een mega voorraad testjes via ebay besteld 8) Deze maand ben ik helemaal voorbereid
Faith Meid, ik had allang de KV leeggeroofd. Wat goed dat je kunt wachten tot morgen. Hoop dat hij dan ook donkerder is. Schaapje Wat heerlijk he die roze wolk... Marjolein Jij moet eerst nog aan de klus deze maand. Daarna gaan we met jou mee zitten wachten. en daarna natuurlijk Thalia...
hallo ladies, ik ben nieuw op deze site. Volgens cyclus moest ik vorige week donderdag ongesteld worden. Dit was niet het geval. Duss predictor vroege test gedaan, kruidvat 2 voor 5 en een van apotheek.... allemaal negatief!!! Maar nog steeds niet ongesteld. Bedacht dat mijn cyclus wat van slag kan zijn. Vandaag toch weer predictor vroege test...negatief. En vanavond kruidvat test.... heeeel maar dan ook heel licht positief. (hoeveel geld kan je besteden aan van die testen, maar goed was zo nieuwsgierig). Ga morgenochtend nog keer test doen (heb er dus nog een van kruidvat 2 voor 5), ben zo benieuwd wat er uit komt. Vertrouw het niet. Is toch raar dat die predictor vroege test het juist niet aan geeft en kruidvat wel.... Iemand ervaring mee? durf nog niet echt blij te zijn!
nee heb helaas geen foto. net nog een keer naar streepjes gekeken. Is nu een iets donkerder streepje maar komt waarschl. doordat het inmiddels 3 uur later is na test.
klopt.. na indrogen wordt ie duidelijker.. klinkt positief.. over een dag of 2 nog een keer.. dan moet ie donkerder zijn...
dit is een voorbeeld.. lichte positest, maar haast niet op de foto te zien.. Als die van jou echt duidelijker is heb ik goede hoop.. moet ie wel roze zijn overigens.. grijze, witte, gelige streepjes tellen niet uiteraard..
deedeed Ben erg benieuwd wat je volgende test gaat doen. De KV test is erg gevoelig dus zal heel snel iets verkleuren als er ook maar een bevruchting heeft plaatsgevonden. Je zult hier echt niemand horen zeggen dat je teveel test hoor. Hier ook allemaal test-junks...
hihih, het is helemaal geweldig hier... volgens mij gaat dit topic nog heeeeel lang duren!! Collo heel veel succes morgen!!! Ben even aan het denken wanneer ik de vlos ga bellen. Vorige keer toen kreeg ik al heel vroeg een echo maar was er nog niets te zien, en mocht ik terug komen 2 weken er na (6 weken) ben benieuwd of ik lang moet wachten of niet!!
en vooralsnog is dit een heel vruchtbaar topic... Reeds 2 zwanger en wat lichte streepjes.... Dus Ichtus kijk maar uit!
hihihihi... heb t in de gaten... nu is dat testje wel heul licht hoor, maar goed.. als voorbeeld voldoet ie best dacht ik.. ik zie m iig wel
@ deedeed ik heb ook heel wat testjes gedaan, en ook dus een aantal predictor vroege testen, waren negatief, en toen kruidvat 2v5 en jaaaaa positief, in het begin heel licht. ik zou die predictor nooit meer kpen. kv is the best. maarrrr in jouw geval is het wel erg laat testen, zou dan toch posi verwachten, ik had nl al een dag voor mijn verwachte menstr een posi test. veel succes meid ben benieuwddddd
Ik lees al een tijdje je topic schaapje, van harte gefeliciteerd Net als de andere zwangere.. Colloo, ik las dat jij een posi ovutest had en zwanger was, ik geloof dat jij een foto had geplaatst? Ben even benieuwd wat jullie hiervan zeggen: View attachment 83818
Jane Als dat een Ovutest id die je als zwangerschapstest gebruikt zou het best eens raak kunnen zijn. Die van mij was lang zo duidelijk niet. Alleen het stomme van Ovu's is dat ze lange tijd om je ei heen wel iets van een streep laten zien...
Dat is inderdaad een ovutest, toen jij deze ovu had, hoeveel dagen voor NOD zat je toen? IK heb dus een hele positieve ovu gehad en daarna werd ie weer minder, nu heb ik sinds zondag krampjes een steekjes in buik/onderrug..