heb vanmorgen ander kv test gedaan. Weer een heel licht streepje. Dus toch maar naar drogist voor andere test/merk ben ietwat ongeduldig. Clearblue dig. en jawel..... ook daar zwanger 1-2 weken (3-4 weken zwanger). Ben helemaal blij! Nu nog mijn vent gaan inlichten, die weet nog van niets. Ook niet van mijn obsessie met testen @samantha 1980: doordat ik soms een onregelmatige cyclus heb, bijna 6 weken ipv 4 en omdat ik 3 dagen voor NOD mijn eisprong dacht te voelen, maakte dat ik pas deze week verwachte iets te kunnen zien. Maar zoals ik al zei ben wat ongeduldig dus ben vanaf nod al gaan testen...
Deeddeed, gefeliciteerd hoor! Super! Collo, succes morgen alvast! zit vast helemaal goed!! Faith....? Ik ben NU in mijn vruchtbare periode, zit mijn man in het buitenland, grrrr:x Hij komt wel eerder thuis, dus ik hoop op een laat ei. De testen zijn nog niet positief, dus er is nog steeds een kansje (ook omdat we dinsdag voor hij ging, in alle vroegte nog even hebben geoefend, dus wie weet). andere keren is het precies op de juist momenten en dan lukt het niet, dus misschien mag het op deze manier een keertje lukken!!
Deedeed gefeliciteerd meid!!! Alle testjunkies verzamelen zich hier en het is erg gezellig @Marjolein joh nou hopen op een laat ei dan. Vorige maand hebben wij ook alles goed gedaan, mijn cylcus verliep volgens het boekje...vriend heeft 3 dagen aan onthouding gedaan en voor, rond, tijdens en na de eisprong aan het klussen geweest, maar niets hoor...dus op naar de volgende ronde. Faith? Collo en Schaapje lekker aan het genieten van de roze wolk meiden
Deedeed Van harte meid! Ik hou zo van die digitale... Zo mooi als daar zwanger staat. Marjolein Misschien is dit wel het recept meid. Daarna nog 2 weken broeden... Vandaag echo gehad en pinda is 2,3 cm groot... Da's toch ook niks he? Maar alles zag er verder oke uit. Maar ik ben wel heel erg opgelucht dat het allemaal nog goed zit.
Hai dedee: gefeliciteerd!! Hier net getest op HCg en negatief. Ovutesten blijven donker dus ik ga er maar vanuit dat ze zo standaard bij mij zijn. Ik geloof dat ik dan ook nog geen ei gehad heb want ik zie niet echt er eentje uit springen die superdonker is. Vermoeden is dat ik weer een hele hele hele lange cyclus heb.... Duimen dat het toch weer korter is dan de 54 van de volgende keer...
Collo: super dat je echo er goed uit zag!! Dat is toch een hele opluchting he? Ben je zo ver als je dacht? of zit er nog verschil in? xxx
Wat fijn Collo dat het allemaal goed was! 2,3 cm is mega als je bedenkt wat het was bij de bevruchting
Hé meid ik had gewild dat het raak was. Wat ontzettend vervelend dat je van die mega lange cyclussen hebt. Ik duim voor je dat je snel je eisprong krijgt en dat je niet weer zo'n mega lange cyclus krijgt.
thanx talia Mijn cyclussen worden steeds grilliger en dat moet je niet hebben wil je zwanger worden! Voor jou ook weer nieuw kansen zie ik.. Zijn jullie allang bezig? Wij zijn in augustus 2009 begonnen met proberen..maar dus nog weinig resultaat! Blijven doorgaan...
Ik zou deze week trouwens uitgerekend zijn van mijn zwangerschap die met 11 weken MA bleek te zijn............
Ach meissie toch ik kan me voorstellen dat dat je verdrietig maakt. Wat zou ik het fijn vinden als je heel snel een positieve test in handen hebt! Wel ontzettend lastig dat je cyclus zo grillig is, dat maakt het er ook niet makkelijker op. Je moet maar zo denken het is al eerder gelukt, dus het gaat nu ook weer lukken meid! Ik duim in ieder geval heel hard voor je! Ik ben in maart gestopt met de pil, dus wij zijn nog niet zo lang bezig. Ik mag van geluk spreken, want ik heb een cyclus volgens het boekje maar tot nog toe geen resultaat, maar goed zo lang zijn wij dus nog niet bezig. Ik heb om wat voor reden dan ook goede hoop voor deze maand. Mijn lijf voelt wat beter in balans. Ik gebruik de etos zwanger worden vitamines en ik weet niet of het daar door komt, maar ik voel me wel energieker.
Meid wat verdrietig voor je. Hoop dat deze week snel voorbij gaat en dat je snel weer een positieve test hebt. Ben je wel eens bij je arts geweest voor je onregelmatige cyclus?
Deam!!!!!!! Had net op iedereen terug gereageerd, gaat mn scherm weg!!! :x Maarrrre ik moet wel veel bijlezen zeg, ben maar 1 dagje weg geweest. @ Collo, heerlijk dat alles goed was, en wat gaat de tijd toch weer snel!!! Over n paar weekies alweer het eerste trimester er op zitten. Kloptje je uitgerekende datum een beetje? @ Faith, Dit moet een dubbel verdrietig gevoel zijn, je moet nu toch echt een posi test in handen krijgen, je verdient het zo. Kun je niets extra doen? @ Deedee, gefeliciteerd meis, en wat vond je mannetje er van??? @ Thalia, misschien heeft je gevoel gelijk en is dit de gelukkige maand!! Join de maart 2011 mama's @ Marjolein, sluit me bij collo aan, misschien moet het gewoon zo dan lukken, anders komt manlief maar snel eventjes op en neer... misschien kan hij iets opsturen.... hihi fedex nou meiden, ga even met mijn schatje op de bank knuffelen!!!
Ik heb niog steeds geen positieve ovulatietest. Mn man komt vrijdagnacht thuis... dus ik ga voor een laat ei! Misschien hebben we dan toch nog een kansje deze maand
Dank je meiden, lief dat jullie zo mee leven. Zat al te bedenken dat als deze maand weer zo vreselijk lang is ik toch maar even naar de dokter ga. Misschien is er inderdaad iets aan te doen. Ben ook eigenlijk nog steeds een beetje bang dat er na de curretage iets niet goed zit. Dus dat speelt ook een beetje mee. Maar we blijven volhouden! @ marjolein het is al woensdagavond dus er is een grote kans dat hij nog optijd terug is. Ik help je mee hopen.
@faith inderdaad gewoon even naar de huisarts gaan. Hopelijk is er iets aan te doen en/of kunnen ze je zorgen omtrent dat er iets niet goed zou zitten weg nemen...Ik hoop het zo voor je meid. @Marjolein dat lijkt het toch nog helemaal goed te komen
Marjolein Probeer jij je ei nog een dagje af te leiden..dan komt het wel goed Faith Ben je "bang" dat ze iets naars gaan vinden als je naar de ha gaat? Misschien is het wel iets heel onschuldigs waar ze makkelijk iets aan kunnen doen en loop jij maar te tobben... Snap het wel hoor, ben zelf ook een goede struisvogel (koppie in het zand)
Meiden, vanochtend toch een zo goed als positieve test. Dus ben bang dat we toch net iets te laat zijn... Maar goed, we gaan het natuurlijk wel proberen. En anders maar hopen op 1 heel sterk en heel langlevend zaadje!! Andere maanden proberen we het heel vaak in precies de juiste periode en dan lukt het niet, dus misschien lukt het nu juist wel! En Faith, ik zou ook gaan hoor! Ik ken een vrouw die had een hele lange, onregelmatige cyclus. Uiteindelijk bleek het te komen doordat ze teveel eitjes had! Door middel van hormonen heeft ze nu een mooie, regelmatig en vooral een veel kortere cyclus. Dus misschien is het wel iets helemaal onschuldigs wat ze relatief makkelijk kunnen oplossen!! (maar tegelijk snap ik je angst ook wel hoor...)
Meid dat kan nog helemaal goed komen hoor. Je eitje springt 24-36 uur na een positieve test toch Dus zodra die man van jou binnen komt, gelijk klussen Succes meid