Haha, dat gaan we ook zeker doen hoor!!! MAar wordt wel pas nachtwerk. Hij heeft zijn collega's/vrienden ook al verteld dat ze eerder terug moeten MET reden haha! Ze konden er gelukkig wel om lachen Ga vanavond nog maar een testje doen. Ik heb een vrij regelmatige cyclus, dus mn ei zal morgen wel springen. Heb gelezen dat een eitje 12 tot 24 uur kan blijven leven, dus ik hoop op het laatste!!
Inderdaad hopen op het laatste en voorbereid zijn op nachtwerk Wel fijn dat je ook een hele regelmatige cyclus hebt, maar vreemd dan hé als je alles goed doet en het toch niet lukt In ieder geval succes met klussen en hopen dat de test vanavond toch nog niet helemaal positief is
pfff marjolein, hoop voor je dat hij vrijdag ochtend toch ook nog positief aan geeft.... dan zeg ik absoluut dat je kans hebt. Maar wanneer is je mannetje gegaan?? Als hij nu namelijk lichter zou zijn (vanmorgen was hij toch knal posi) dan zeg ik dat je zeker ook kans hebt!!! Wat een spannende dagen...
Gisteravond dacht ik een knaltest te hebben. Vanochtend knalde hij nog meer Mijn man is dinsdagochtend gegaan, om 5.30 hebben we nog met elkaar gevreeen (je moet alle kansen pakken toch) En vannacht rond een uurtje of 2 zal ie weer thuis zijn en dan mag ie me wakker maken Dus kansje....?
dit is mijn test van vanmorgen.. binnen de tijd was ie heel licht, maar wel zichtbaar.. hier is ie aan t indrogen.. ik heb wel s vaker indrogers gehad, maar die moest ik echt bewerken om m op een foto zichtbaar te krijgen en zelfs live was ie amper zichtbaar.. deze is dan toch echt anders.. ervaringen hiermee iemand???
@Marjolein.. kan heel goed toch??? ei kan 24 leven toch en zaad wel 7 dagen .. Dat moet wel, want anders was Lisa er hier nooit geweest.. (als ik de vk en de echo moet geloven he.. vk had ws bevruchting en eisprong uitgerekend..) dan Moet zijn zaad wel 6 a 7 dagen geleefd hebben..hihihi
Dank je IChtus voor deze bemoedigende woorden! Krijg meteen weer wat meer hoop! Enne...vind jouw test behoorlijk duidelijk hoor! Spannend! (Ik lees mee bij vage testen, dus ik ken je verhaal..) Ik zou zeggen, nog een testje!!
thnx.. en graag gedaan.. ik vind t alleen zo verwarrend omdat ie binnen de tijd zo onduidelijk was en alleen na indrogen zoals op de foto... ik dacht.. hier zitten de echte testexperts.. dus die weten vast wel raad?!!!.. ik test nu even maar niet meer.. maak mezelf hartstikke gek...misschien zondag ofzo...of gewoon dinsdag..
heb trouwens een topic geopend voor ervaringen met indrogers van kv.. misschien zijn er wel meer die zulke duidelijke indrogers hebben gehad en zet me dat weer even op de grond...je weet t niet..
Ik had 2 rondes geleden een indroger van kruidvat. pas na 8 uur ongeveer een lijntje. Bleek toen wel zwanger te zijn!! (Helaas ging het uiteindelijk toch mis, maar goed, misschien geeft het een beetje hoop)
Heb net nog een testje gedaan, en nog steeds positief!!! FIJN!!! Dat betekent dat mn ei nog niet geweest is toch?? OF duurt het even na je ei voordat het weer afneemt en de test negatiever wordt...?
Super dat hij nog steeds positief is meid!! Bij mij is de test een paar uur na de eisprong al weer negatief, dus volgens mij heb je een hele goede kans
marjolein... dan heb je dus echt zeker wel kans hoor!!! Bij mij was hij vorige maand op vrijdag positief op zaterdag ook en zondag was hij alweer lichter. We hadden donderdag en zaterdag gemeeschap gehad... en het was dus echt raak!!! Je hebt dus echt grote kans dat je eitje vandaag/ vanavond komt. Doe vanavond nog een keer een testje. Ichtus... gaan jullie toch nog voor een kleintje?? Zelf vind je de test anders dan anders of niet?? Ik kan er helaas deze keer niets over zeggen, omdat mijn KV meteen heel duidelijk was toen ik hem deed, wel al op 10 DPO ook de CB digi. Eerder had ik geen kv meer gedaan dus kan helaas niet zeggen of ik toen al wat zag en of dit anders was dan andere keren. Wel zag ik binnen de tijd waar het streepje aan het komen was, en echt rose wat donkerder paars opdroogde. Als ik kijk naar al die vage, zijn ze nopoit echt zo rose geweest maar een beetje muis/mat kleurig vaal opgedroogd. Spannend hoor!!
Ichtus Wow meid. Stiekum hoop ik voor je dat er nog een vijfde wondertje aankomt. Lijkt me heerlijk zo'n groot gezin. We zien zondag nog wel een testje verschijnen (ga er vanuit dat je het niet volhoudt tot dinsdag ) Mijn allereerste testen waren ook zo vaag hoor, maar die waren wel 6-5 dagen voor NoD. Ben zo benieuwd... Marjolein Veel plezier vanavond
hey meis, het word weer eens tijd voor een PB-tje... alles gaat goed hier, heb de laatste CB digi vandaag gedaan en meteen zwanger.. en een dikke vette blauwe streep. Vandaag lekker gezwommen met ons meisje... heb wel wat last van hoofdpijn klein beetje misselijk, kan ook best van het weer zijn. Heb wel een probleempje denk ik, ik zie er al zo zwanger uit, mijn buik is echt zo opgeblazen, kan hem zelfs niet inhouden... en moet dit waarschijnlijk dus nog best lang volhouden.... Alles goed bij jou en in je buikje en amy??? Weet je wat ik echt heerlijk vind... het kamertje voor Lisa maken, heb ik zo'n zin in (heb al plaatjes uitgeprint) ze krijgt later een grote bedstee (groot schuin gedeelte) nu vind ik dat nog te vroeg, dus breken we die muur nog niet af eerst maar een kamer met babybedje er in houden (heb wel al een erg mooi meegroei bed gezien) voor in de toekomst houden we die bedstee maar. Ga zo maar lekker mn nestje in rollen, morgen weer vroeg dag (wel lekker koel... bij ons. Marjolein... ik ga aan je denken!!! Ichtus... ik kijk zondag wel even of je nog getest hebt, zeker doen!!!!
een heel verhaal met geen andwoord op je vraag... ben er nog niet echt aan gewend, het is nog heel onwerkelijk, dit komt vast nog wel! Mijn geheugen laat me wel echt in de steek nog erger dan bij lisa... moet ik ook nog de boekhouding nu doen ik ben trouwens nr 10 van al onze kennissen in de paarden die allemaal een kleintje verwachten. De meeste zijn we al ongeveer op de helft.... een echte babyboom (wij waren trouwens wel met de eerste de tweede en de eerste voor de tweede hihhiih
Hallo allemaal, Een beetje meegelezen op jullie forum en veel over testen gelezen... Ik heb gisteren en vandaag getest, 5 en 4 dagen voor NOD. Ben nog niet zo thuis in het testen...want eerste ronde. Had gisteren eentje van Predictor voor 4 dagen ervoor. (en dus eigenwijs want 5 dagen) En vandaag een gewone (dat schiet dus helemaal niet op, want die zijn voor op de NOD...). Anyway, ik heb andere testen nodig...of ik moet langer wachten . Bestaat er een kans dat ik wel zwanger ben, ook al heb ik nu 2 keer een witter dan witte test gehad? Braaf wachten tot NOD (dinsdag) het beste? En welke test raden jullie aan? Had niet verwacht dat ik het gelijk zo te pakken zou hebben...maar nu we eenmaal ervoor gaan, wil ik het ook NU! Das niet reeel zeker... Groetjes!
en toen..... stond er vanmorgen binnen 1 minuut een tweede streep.. live is ie echt veel duidelijker.. ik vind het overtuigend iig...zo bizar..