Is deze weer licht positief????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door schaapje84, 21 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    ichtus ik zie m ook hoor :$ , hoe ken dat nou he, doe je t veilig en dan zoiets :) , als t echt zo is heeft t gewoon zo moeten zijn meid...

ben benieuwd hoe ie indroogt ;) .

Hebben jullie echt niet een keertje zonder condoom gesekst? voor t zingen de kerk uit ofzo ;) ?

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zelfs die van de hema is al licht positief....

3. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    meissie, t lijkt erop dat je echt zwanger bent :$ :) . Ik ga je nog niet feliciteren, dat doe ik bij de volgende test morgen of overmorgen wel als ie weer duidelijker wordt ;) . Ik neem aan dat je nog wel een testje in huis hebt?

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nee.. we hebben deze maand 1 x sex gehad.. op 28 juni met condoom.. manlief vond de boel naderhand wel erg vochtig, maar dacht dat t gewoon aan mij lag... (iewwwwww.. dit wil toch niemand weten)...verder niets gemerkt..

maar dat cd's niet 100% veilig zijn wisten we al.. voor Anna was ik ook zwnager door condoom.. ook niets gemerkt.. de ha wist toen te melden dat wanneer er een klein gaatje in zit dat er bij ejaculatie zo'n druk op komt te staan dat er echt wel wat sperma doorheen gaat. Wanneer je dan terugtrekt en t condoom af doet is die druk er niet en is de substantie te dik om zomaar door een gaatje te lekken.. zo kan t zijn dat je er niets van merkt...Dat risico kenden we, maar geen sex was gewoon geen optie.. dus dat risico hebben we aanvaard!.. met resultaat dus.. pffffff.....

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ja ja.. ik doe er maandag nog 1.. heb nog kv liggen...

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    mijn foto's zijn echt heel duidelijk, maar zodra ik ze hier plaats is die duidelijkheid ineens weg.. STOM!!8)

7. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    pfff spannend meid, ja sommige mensen zijn idd supervruchtbaar en ik denk dat je wel precies de goede periode seks hebt gehad... ik zou niet meer kunnen wachten tot maandag hoor hahaha! Ik ben iemand die nog een kv pakje haalt, omdat ik al weet dat ik me morgen niet kan inhouden en ik niet maandag zonder wil zitten hehehe ;) ;) .

Spannend meis, t lijntje is echt wel lichtroze!

8. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Plaatje is heel klein dus kan m niet vergroten als ik erop klik.. misschien iets groter opslaan?

9. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    maaruh ik zie t streepje zo ook wel hoor, anders als ie helemaal opgedroogd is ff alle 3 de testjes onder elkaar leggen en een foto maken? Zie je t duidelijkst t verschil!

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    haalt even diep adem.....;)

11. Jaira

Jaira Fanatiek lid

5 mei 2010
    1.840
    0
    0
    NULL
    NULL
    WHAAAAAAAHAAAAAAAAAAA Ichtus!!!! JIJ oook!!!!!
    Oefff, wat is dit spannend zeg maar ik zie duidelijk een lichte tweede streep!!

Weet je wat bij mij zo raar is?
    Hij is met middagurine veeel duidelijker! Ik ga denk ik vanmiddag nog s testen....
    Alvast voorzichtig gefeliciteerd meid!!:):)

12. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.863
    113
    Ichtus vorige maand had je toch hetzelfde en was je niet zwanger? of verwissel ik je met iemand anders? Ik zie hooguit en schaduwtje op je testen (en dan te dichtbij de controlestreep?) daar is toch weinig overtuigends aan? Begrijp me niet verkeerd ik hoop van harte dat je zwanger bent want je lijkt dit errug graag te willen, maar ik zou zo´n test weggooien en denken: niet positief. Als je hier ziet wat voor testen meiden hebben die echt zwanger zijn, dan moeten ze toch bij jou nog wel 5 keer duidelijker worden toch?

Jaira, die van jou zag ik wel hoor!

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    kan heel goed dat je mij bedoelde met vorige maand. alleen toen had ik bij lange na niet t zelfde hoor.... maar ik ken t verschil wel tussen een duidelijk positieve test en een twijfel geval..
    de foto's worden gewoon erg slecht als je ze plaatst hier merk ik.. jammer, want ze zijn echt duidelijk... maar ik snap je reactie hoor.. de test moet zeker nog duidelijker worden MEE EENS... maar weggooien doe ik deze test zeker niet.. en t is er niet 1 he.. t zijn er 2.. verschillende merken..

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ...en zo is ie nu..

15. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    die is idd een stuk duidelijker! Ziet er echt wel posi uit meid... zelfs een voorzichtige feli waard... Ben benieuwd wat ie morgen of overmorgen doet!

(volgens mij heb jij stiekem gaatjes in t condoom zitten prikken hehehehe ;) :p , nee hoor geintje meis... maar zou toch stiekem wel heel erg leuk zijn als t raak is toch!)

16. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ichtus, ik zie ook verschil tussen je testen hoor..
    Lijkt er toch op dat je zwanger bent...

Even een vraag, heb rond maandag 2 wkn geleden mijn eisprong gehad, dit was ook te zien op de ovulatietest.
    Afgelopen maandag veel ongi krampen gehad en steken in mijn buik.
    Sinds gisteren vlagen van misselijkheid.
    Ook last van steken in mijn buik, pijnlijk zelfs als ik over een hobbel ga in de auto (blindedarm is er al uit).
    Verder steken in mijn borsten en aders daar zijn anders..

Ik zit nu erg te twijfelen of ik al een test zal doen, ben bang dat mijn lijf mij zo voor de gek houd...
    Graag jullie mening/advies?

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Weet je.. ik zou best snappen als mensen die gedachte hebben.. al is t natuurlijk niet zo..ik ben daar echt ontzettend op tegen!!!!.. .net zoals de pil express vergeten ofzo.. dat vind ik zo stom...maar ik snap de gedachte wel ja..;)

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Jane.. ik zou testen, maar goed.. dat ben ik.. vorige maand had ik alle kwalen en was er niets.. nu heb ik geen kwalen eigenlijk en nu heb ik een posi test (want zo zie ik t toch echt)..

nadeel.. de zorgen slaan ook meteen toe..nu moet t natuurlijk ook nog goed gaan.. pffff.. na de mk in nov 2008 is een zwnagerschap niet meer onbevangen geweldig...

19. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.863
    113
    laatste foto zie ik ook iets hoor :) (en ik test nooit en zie nooit vage streepjes als anderen ze wel zien, dus er zal wel iets te zien zijn :D) bedoelde ook niet dat jij em weg moest gooien hoor haha, maar ik geloof het denk ik zelf pas als die test echt waar te nemen is als ik niet eens tuur. hoop voor je dat ie over 2 dagen duidelijker is.

20. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Je weet dat ik maar zat te dollen he, ik heb je lang genoeg gevolgd dat ik echt wel weet dat je dat niet zou doen hoor :) . Als t allemaal goed gaat meis heeft t gewoon zo moeten zijn en is t echt iets moois, tenminste dat vind ik!

Deel Deze Pagina