Is deze weer licht positief????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door schaapje84, 21 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik volg je ook!! :D
    Ik hoop dat het morgen goed zichtbaar is!!

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

dat zal dinsdag worden, maandag is de kv dicht, lieverd!:D

3. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    ohhhhh shit!!

Dat was vorige keer ook al alleen toen was het weet ik veel wat voor een feestdag!! Omdat wij zelf altijd moeten werken met bedrijf aan huis, denk ik daar gewoon niet aan

Dan maar zorgen dat ik me in hou en er alleen maar 1 doe morgen. Aan de andere kant ook wel goed voor mij.... hou ik me tenminste een beetje in. Wordt mn geduld weer op de proef gesteld!:)

4. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Gevonden!

Ik kan hier niets over zeggen hihi.. Kom zelf net kijken...
    Ben benieuwd wat je test morgen gaat aangeven....
    Fingers crossed!!

5. schaapje, wat goed dat je een lijntje zag!!! was het binnen de tijd? MOrgen gaan we hier 2 knaltesten plaatsen he!!!!!:);)

6. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    hey marjolein,

was binnen de tijd! wel echt licht.

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Schaapje
    Hahaha, ben jij ook zo'n fanatieke tester! Ik zit nu een week voor NOd en begin nu ook al enorme testdrang te voelen, zelfs al weet ik dat ie nu nooit [ositief is. Vorige keer ook 4 dagen voor NOD positief getest, dus...nog een paar daagjes. Hoop voor jou op een duidelijke test!

8. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    hey collo,

ik ben het.... heb een nieuwe naam, stuur je wel een prive bericht! Hoe was je vakantie? Alles goed met je meisje?

Vanmorgen weer getest met de gewone van mat care, kan heel vaag wat zien (gister was die trouwens wit, en de 2 ultra was wat zichtbaar.) als hij goed opdroogd kan ik misschien een foto maken.

heb nu wel spijt dat ik geen kruitvat heb... afwachten nu, nu 4/5 dagen voor NOD (sommige dames zulen wel denken nu al testen.... kan er ook niets aan doen.)

Ben heel benieuwd collo of je posi zult testen, hoop het zou wel gezellig zijn!

9. Schaapje, heb je nog getest vanochtend??? Hier is mijn test. Ik zie dat je m op de foto niet zo duidelijk ziet, maar na een minuutje of 5 verscheen er echt een lijntje, roze. Mn man ziet het ook! Hoe was jouw test??

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    whahahaha.. Schaapje.. herkenbaar hoor.. ik begon ook met testen ongeveer een wk voor NOD.. kon mezelf niet bedwingen..hihihihi... ik kende alle bezwaren en risico's, maar dat heeft me nooit weerhouden.. ook na de mk heb ik gewoon voor NOD getest.. toen t positief was van Anna waren die eerste weken wel slopend hoor, maar t testen.. daar heb ik geen geduld voor om te wachten.. ;)

en super dat ie weer positief is..

11. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Dus weer een streepje! Spannend!!

12. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    hey ichtus,

echt een verslaving.... de test van vanmorgen is wel echt heel erg licht, kan hem bijna niet zien, (scheelt dat die gister nog wit was) we zullen zien, over een dag of 3 moet er toch echt wel iets staan wat duidelijker is als die eerste van kruitvat,

anders erg jammer maar we gaan gewoon weer verder.
    Heb evengoed nog wel echt hoop, was erg misselijk gisteravond, zo opgeblazen en echt een drukkende pijn bij mn schaambot.

Marije,

super dat er nu weer iets is te zien, nu zit ik buiten in het zonnetje dus mn beeld is niet zo goed, kijk straks binnen of ik het kan zien. ie van gister zag ik wel, goed, welk merk was dat??

hou jullie op de hoogte!!!

13. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hey Schaapje,
    Volgens mij heb je al last van je hormonen...hihihi. Ik denk dat je Marjolein bedoeld. ;)
    Mijn testen zijn erg duidelijk, ze staan wel in m'n album. Heb de dipsticks van Sensitest, kruidvat 2 v 5 en een gewone kruidvat gebruikt. Geen twijfel mogelijk!! :D
    Ik ben heeeel benieuwd naar het vervolg van jou!!

14. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    hihihhi oeps:p

klopt, bedoel marjolein!
    "vroeger"was ik echt een agenda in mn hoofd, kon zo veel onthouden, maar tegenwoordig moet ik alles opschrijven, dit was echt heel erg bij de eerste....

heb net trouwens nog gekeken naar de 3e test van gister (de midstream) daar is wel een lijntje op te zien, heel vaag maar wel rose en even breed (heb trouwens nog nooit n indrooglijntje bij die gehad).

Moet me echt in bedwang houden om de laatste test die ik nog heb niet te doen vandaag.... ;)

15. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    marjolein,

kan je treepje duidelijk zien, gaat de goeie kant op, over n paar daagjes zal hij wel super duidelijk zijn!

16. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    Nou mn testverslaving kan ik dus echt niet controleren..... :D

Vandaag toch ook de laatste test gedaan... het streepje is een heel klein beetje duidelijker dan de andere 2 midstream testen (dus ook die van vanmorgen)

Heb toch een foto geprobeerd te maken, volgens mij is het wel te zien (is nog niet helemaal opgedroogd)

Maar 1 geluk kruitvat is morgen wel open bij ons ;););) in het dorp is een grote markt en alle winkels hebben koopzondag!!! Jippieee ik scheur naar kruitvat morgen!

Jullie horen van mij!

17. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    Had dit nog niet helemaal gelezen, klopt dat die nog niet (dat hoop ik) zo duidelijk is als vorige maand, omdat ik toen veel dichter bij NOD zat al nu dan.

18. glimworm

glimworm Niet meer actief

Ik zie wel een streep, maar het lijkt een beetje of er een soort van typ-ex over heen zit :D *bloos*

maar de streep is wel te zien

19. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Hai Schaapje

VOlgens mij zie ik wel een licht streepje!
    Is die in het echt wat beter te zien?
    Ennuh je raad het nooit maar ik heb vanochtend getest, met zo`n extra gevoelige test van sensitest en...
    Een licht streepje!! Me man zag hem ook !!
    Ik test dinsdag weer.
    Zet jij de foto morgen er weer op? Want ben eigenlijk wel reuze nieuwsgierig!
    Succes,

20. Schaapje, ja denk inderdaad dat je mij bedoelde;):D Het streepje was al na een minuut of 5 zichtbaar!!! Ga nu testen tot een mooie duidelijke knaltest!!!

En ik zie bij jou ook een streepje!! Spannend! Morgen weer?

Deel Deze Pagina