Is deze weer licht positief????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door schaapje84, 21 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0

fijn dat hij er blij mee is. Weet nog niet voor hoeveel wij er willen gaan, maar denk niet dat het bij 2 gaat blijven... we zullen zien wat de toekomst ons brengt.

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    jullie zijn lief....

HIER: ik voel van alles en ook eigenlijk niets.. op mijn lijf vertrouw ik niet.... ik wil dus keiharde feiten..of misschien wil ik juist wel blijven geloven en hopen op het onwerkelijke..

Een feit is in ieder geval dat de tijd het zal leren de komende week.. Ik ga niet testen morgen en ook niet overmorgen.. ik ga voor de verandering maar verstandig doen en eerst eens afwachten of ik niet toch gewoon ongesteld ga worden.. Als ik dat niet wordt en de eventuele kwalen worden duidelijk(er) dan breng ik wel een bezoekje aan de kruidvat..

**ik zeg dit nu wel heul stoer en het is werkelijk mijn echte intensie...maar mijn verstand is niet verantwoordelijk voor de acties van mijn gevoel ;) **

3. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Knuf meid!

4. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ichtus dapper hoor, ben benieuwd of je het niet testen gaat volhouden...
    En zoals eerder hier gezegd, hcg kan heel erg schommelen en veel redenen dat je test wat minder is, niet opgeven meis...

Hier bij mij weet ik t niet meer hoor, twijfel im te testen.
    Test van zaterdagnacht heeft mij erg aan t twijfelen gebracht.
    Ik had echt het gevoel en idee dat er een 2e streepje was, maar na 5 min niets duidelijk (zie slecht bij kunstlicht).
    'S ochtends zag ik dus wel een heel erg licht streepje, wel roze en op de juiste plek..
    Maar ja is dus na de afleestijd...
    Had/heb echt wel t gevoel gehad dat t raak zou zijn...
    Maar durf nu haast niet meer te testen....
    Pff weet t echt niet meer......

5. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Snap er nu echt niets meer van, geen ongi gevoel of ongi krampen en nu in 1x roze verlies en dat 4 dgn voor nod :(

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    als t bij roze blijft zo ee paar dagen voor NOD.. lijkt t me een hoopvol teken..JANE... duim duim duim...

7. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    Faith en marjolein, hoe is het bij jullie????

8. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Hai Schaapje
    Hier gaat het goed, moest even bijlezen van iedereen....
    Maareh erg goed zelfs want ik had vrijdag een super positieve ovulatietest. Eindelijk een streep dikker dan de controle streep.
    Helaas doordat we vrienden op visite hadden niet kunnen klussen. Dinsdagavond (dus 3 dagen ervoor) en zondag (2 dagen erna) maar ik denk dat dat niet echt geholpen heb.
    Wat denken jullie?

Iig echt heel blij met een duidelijke positiefe ovulatietest!!
    Hoe is het met jou schaapje? misselijk en moe? of nog niet echt.
    Bij de eerste van ons begon het met 6 weken pas gelukkig.

Marjolein: Hoest met je?

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ichtus
    Dapper van je hoor! We horen wel als er iets te melden is van jouw kant. Maar geen stiekeme testjes achterhouden he?

Faith
    Oh, wat balen van je ei zeg! Nou mar hopen dat je vriend zijn zwemmertjes goede volhouders zijn...grotere kans op een meisje dan he? hihi

Jane
    Oh, spannend zeg! Hoop dat je snel weer durft te testen.... Als het niet zo mag zijn kun je het tenslotte ook maar zeker weten he?
    Heb trouwens net even je verhaal gelezen. Hoop nu nog meer dat het je snel gegund is. Meer shit dan je hebt gehad mag je niet hebben hoor, jij hebt genoeg gehad. Wel goed dat je stappen hebt ondernomen tegen de VK.

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Doe ik Collo.. als ik test laat ik t weten... ik ben een beetje angstig geworden om te testen.. een nega of vage test is echt niet leuk meer.. heb zo nu en dan zo'n overtuigend gevoel dat ik ongesteld ga worden.. dan voel ik de krampjes en ga ik maar naar de wc met t idee dat t klaar is... en dan is er weer niks...boobs doen onwijs pijn.. ben moe.. jankerig, maar ja.. dat kan net zo goed door naderende ongi komen.. t zegt allemaal helemaal niks...

FAITH... oh maar 3 dagen ervoor kanook heel goed hoor.. anders kan onze dochter er ook niet zijn geweest.. wij waren nog langer voor ei (volgens vk dan)... als hubbie goeie zaadjes heeft en jij goed bmslijm (of zoiets) dan kunnen ze wel 5 dagen overleven...... ik ga duimen meid..

11. Hee meiden, hier gaat alles zn gangetje. Zit op de wachtbank. Maar heb heel sterk het gevoel dat het niet raak is deze maand. Dus ik bereid me psychisch alvast voor op de volgende ronde...

Faith, heerlijk he, zo'n streep op die ovulatietest! Ik ben er ook meerdere keren heeeel blij mee geweest! Nou, plof gezellig naast me neer, wachten we samen;)

12. Wat is er aan de hand (geweest) dan? Kan het niet terugvinden...?

13. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Nou helaas, 4 dagen te vroeg heeft mijn ongi flink doorgezet :(
    Snap niets meer van mijn cyclus :(

14. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    ..

*edit 2x hetzelfde bericht :(

15. Jane, wat ontzettend balen zeg... Misschien is het wel een vmk? OOk omdat je toch een streepje had en nu te vroeg bent? Hoe dan ook, het is iig balen, veel sterkte!

En ik heb je verhaal van je lieve meisje ondertussen ook gelezen. Wat verschrikkelijk! Je kindje verliezen is verschrikkelijk, maar als het komt door nalatigheid van een ander, dan kan ik me voorstellen dat je niet alleen zit met het verlies, het verdriet en de pijn, maar ook woede en frustratie. Heel goed dat je het gemeld hebt, dat zal misschien een klein beetje rust geven. ik wens je het allerbeste en bovenal een helemaal gezond kindje toe!!

16. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Dank je wel, tsja ik had wederom op de kv 2v5 een heel licht streepje maar die geloof ik echt niet meer..
    Ik had het echt niet voelen aankomen :(

Hoe is het met jou?

17. Ja je hoort wel meer slechte verhalen de laatste tijd over kv testen. Maar kan me voorstellen dat je echt ontzettend baalt zeg... Ik hoop echt voor je dat het deze maand raak mag zijn, het is jullie vanaf hier iig hartstikke gegund!!!

Hier gaat het wel oke hoor, zit op mn werk, dus heb genoeg afleiding;) Maar tis deze ronde niet raak hoor denk ik, dus ben nu al aan het aftellen naar de volgende ronde, dan duurt het wel echt lang moet ik zeggen:x

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Jane
    Wat jammer voor je. Zelf denk ik eigenlijk dat de Kv testen te gevoelig zijn gemaakt waardoor ze bij mensen met een van nature iets hogere HCG waarde meteen iets van een uitslag geven. Zelf heb ik overigens nog nooit een vals streepje gehad, dus ik zweer bij de KV testen.

Marjolein
    Ik hoop dat je gevoel je lekker in de steek laat en het toch raak is...

19. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    hier gaat alles wel zn gangetje hoor... ben nu wel echt dooooooodop, Lisa had heel sclecht geslapen afgelopen nacht, dat hakt er dan even in.
    Nog niet echt kwaaltjes behalve tandpijn en lenzenpijn (jaaah dat kan van de zwangerschap) had ik bij lisa ook in het begin.
    Van misselijkheid kreeg ik later pas last zo rond 6/7 weken, we zullen zien, verder had ik erg weinig last van dingen.

Het wordt weer tijd dat er deze ronde meerdere meiden mee verhuizen naar de maart/april mama's.

marjolein.. moet nog ff zeggen dat wij niet geklust hadden op de dag van mn posi ovu test, wel de dag ervoor kon het echt niet meer opbrengen... misschien heb je geluk... vast wel en faith ook!!!!

20. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    we gaan einde van de week lekker op vakantie 2 weekjes dus jullie horen daarna hoe of wat!!!
    Moet zeggen dat ik deze maand wel wat rustiger ben, ben druk met andere dingen dus dan ben je er niet heel erg mee bezig.
    Dat is wel heel lekker!

lenzenpijn had ik echt nog nooit van gehoord, maar je krijgt last van de gekste dingen idd. Lekker uitrusten...

Deel Deze Pagina