Is deze weer licht positief????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door schaapje84, 21 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Jane... knuff meid...

Klussers.. HAVE FUN.. ik ga duimen....

hier: vanavond op t werk verloor ik wat roze bruin slijm.. ik dacht nog.. daar zul je t hebben.. daarna nog wel 10 x naar de wc geweest om te checken, maar helmaal niks meer.. normaal barst t meteen los.. nu niet.. weer wat nieuws deze cyclus.. ik ga er nog steeds vanuit dat ik ongesteld wordt hoor...waarschijn barst t vannacht of morgenvroeg wel los..

we zullen zien....

knufffff en tot morgen..

2. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0

das ook wel lekker!! geniet er van! En met goed nieuws terug komen!

Je ogen kunnen droger worden tijdens de zwangerschap, dit merk je dan als je lenzen hebt. mijn tante had dit ook, ze kon ze gewoon niet eens meer in. Er zijn ergere dingen zullen we maar zeggen.

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hier dan vanmorgen echt ongesteld geworden....baal.. ja.. maar de duidelijkheid is prettiger...

we zullen zien wat de toekomst brengt!!

4. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Schaapje, ik zie dat je zwanger bent, gefeliciteerd meid! Ik weet nog dat we beide misschien zwanger waren 2 maand terug....bij jou was die in het begin net zo vaag als die van mij....

Voor alle andere afwachtenen.....knuffel en veel hcg van mij voor jullie.........*stooi* *strooi*

5. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    Balen meis, volgens mij zou je toch wel graag willen, dan zie ik echt nog wel een 5e komen bij jullie hoor.
    ik zal duimen in de toekomst!

6. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    Dank je wel appie,

het topick gaat gewoon verder met de overige afwachtende... de zwangere gaan allemaal met hcg strooien.
    jij hebt denk ik de eerste maand mijn vaage streepie gezien, de maand erop had ik weer hetzelfde en op dag 38 eindelijk dat toch ongi,
    deze ronde dus echt niet. Wist wanneer mn ei geweest was en teste al op 10dpo duidelijk positief en ook met de cb digi. geen twijfel mogelijk (mijn cd zou 35 zijn) we gaan verder op de rose wolk.. op 9 aug heb ik een afspraak met de vlos, hebben we iets later gedaan omdat ik dus ook een laat ei heb, ze heeft gewoon mijn verwachting aangenomen dat ik nu dus bijna 5 weken ben. heel erg leuk want mijn mams is dan jarig, als alles goed is krijgt ze een mooi echo foto tje kado!!

Met jij alles goed? en het kleintje in je buik?

7. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Jammer voor je..
    Ik ben wel een beetje in de war want wil je nu wel een 5e kindje?
    In je onderschrift staat dat je compleet gelukkig bent. Krij gde indruk dat je er wel giga mee bezig bent elke maand lichte streepjes enzo.
    Hoop voor je dat het volgende maand lukt, meid!!

groetjes

8. faith and hope

12 apr 2007
    685
    0
    0
    o ja dat heb ik weleens gehoord!!
    da`s ook lastig.. of een leuke bril dragen! :)

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Droge ogen
    Geen last van gelukkig. En anders compenseer ik dat wel weer met een hormonale huilbui :D
    Ik heb wel (net als vorige keer) enorm geirriteerde neusslijmvliezen. Ik snotter en nies 9 maanden lang me helemaal suf. Vorige keer was ik aan het einde zo opgeblazen door vocht (zw.vergiftiging) dat ik icm die verstopte neus zo vreselijk hard ben gaan snurken dat mijn man op zolder is gaan liggen. Echt heel erg balen...hoop dat me dat dit keer bespaard blijft.

Ichtus
    Toch wel jammer meid! Hoe oud zijn jouw kindjes eigenlijk?

faith
    We horen het van je!

10. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    @Ichtus dikke knuf meid....ik ben een paar dagen weg geweest, dus ik was niet online.
    Ik had voor je gehoopt op een andere uitslag.

@Marjolein ik hoop dat je gevoel je in de steek laat en het toch raak is deze maand!

@Collo hopelijk gaat het deze keer dan anders :D dan de vorige keer met al dat gesnotter ;P

@Schaapje spannend hoor de 1 e afspraak! Goed te lezen dat het goed gaat op wat kwaaltjes na :)

@Faith wat fijn dat je een positieve test had meid!

Ik verwacht zelf binnen een paar dagen mijn ovulatie en dan kom ik ook weer op het wachtbankje zitten :)

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zal ff duidelijkheid geven...

Anticonceptie heeft ons al vaker in de steek gelaten.. zowel condoom als de pil.. vandaar iedere maand toch de "angst" (is voor mij geen angst overigens.. ik zou t niet erg vinden) om zwanger te zijn..de kans is er immers altijd..ik weet t ..tis klein, maar groot genoeg voor mij om er mee bezig te zijn..

Een 5e zou ik prima vinden, maar hubbie vind 4 echt genoeg.. een kadootje is een kadootje en zou welkom zijn hoor, maar als het aan hem ligt dan blijven t er echt 4 en ik leg me daar bij neer.. dat is prima en ik snap dat van hem heel goed..

onze kiddies zijn... 7, 4, 2, 8mnd...

dus ik wil idd nog best wel een 5e... toch gaan we er niet voor.. en als er nog 1 tussendoor piept.. dan is het welkom.. misschien hoop ik daar stiekem wel op!!!...

knuffffffffie....

12. faith and hope

12 apr 2007
    685
    0
    0
    jemig dus je hoopt dat je zwanger wordt door de beveiliging van pil en conddom heen, en je weet dat je man het niet wilt.
    Misschien moet je met je man het er eens over hebben...

Aangezien je er wel erg druk mee bent elke maand weer!!
    Zo maak je je toch vreslijk gek?
    Ik maak eruit op dat je het toch wel heel erg graag zou willen...

groetjes

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    we hebben het er ook wel over hoor.. maar moeten ook eerlijk zijn.. misschien moeten we iets met dit gevoel en gegeven dat t bij mij speelt.. maar wanneer stop je dan.. zal dit gevoel na een 5e niet weer opspelen.. je kunt niet eeuwig doorgaan. ik heb ook een verantwoordelijkheid naar de kiddies die ik al heb.. en ook naar mezelf toe.. hij kent mijn gevoel en ik hetzijne.. tis niet helemaal hetzelfde, maar toch komen we dicht bij elkaar..

Misschien komt t nog zo ver dat we er toch voor gaan, misschien niet.. de keus maken we iig samen.. hij heeft respect voor mijn gevoel en ik ook absoluut voor hetzijne.. en daar ben ik heel erg dankbaar voor.. ik ben dan ook helemaal niet boos ofzo om het feit dat hij echt niet meer wil...ik snap hem volkomen...dat het bij mij nog kriebelt snapt ook hij.... of we daar echt iets mee kunnen.. ik weet t neit.. de tijd zal het leren.

vanmorgen vroeg hij wel of ik wist welke dag ik komende maand het vruchtbaarst zou zijn.. toen ik vroeg.. hoezo dat? kreeg ik een .. gewoon zomaar (met een knipoog).. weet nog niet zo goed wat hij bedoelde, want hij ging daarna meteen naar zijn werk.. zal t vanavond eens vragen...;)

14. faith and hope

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Jullie kleintje is ook nog maar 8 maanden... Misschien vind hij het over een jaar wel leuk om voor een 5e te gaan!

groetjes

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hihihi.. dan moet ie wel rap van gedachten veranderen.. op 3 sept staat zijn knip gepland!!...;)

16. IChtus, ik had eigenlijk een beetje hetzelfde gevoel als Faith... Is het niet een idee de knip uit te stellen aangezien jij er nog niet helemaal uit bent en je man misschien nog wel bijdraait?

17. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Hoe is het hier dames?
    Nog nieuwe zwangeren erbij?

Ichtus heb je al getest?

Hier twijfel of het een ongi is geweest, maandagnacht 1 tampon vol(bordeauxrood, dinsdag weinig maar voor namelijk oud/roze bloed en slijm woensdag eigenlijk niets meer..
    Vreemde is dat het dus 4 dgn te vroeg is geweest en amper alles bij elkaar misschien 2 tampons :(
    Het is ook niet echt bloed geweest maar meer slijm..

Iemand enig idee?

18. Misschien een innesteling...? Heb je nog een testje gedaan?

19. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Nee geen test meer gedaan, misschien vanavond.
    Het is ook zo raar dat mijn bmmond erg diep ligt en voelt erg klein aan.

20. Ik zou een testje doen hoor! Spannend...!

Deel Deze Pagina