Is deze weer licht positief????

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by schaapje84, May 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nee, meiden nog steeds niet getest! En dat wil wat zeggen haha! Ik sta hier ook echt bekend als iemand die per ronde minimaal 5 testjes erdoorheen gooit. Maar deze ronde dus niet. Ik heb echt heel sterk het gevoel dat het niet raak is vandaar

En Schaapje, ik kom jullie echt waar, zo snel mogelijk vergezellen hoor!!

2. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hihihihi.. knap hoor Marjolein.. mezelf kennende had ik zelfs dan nog getest.. ook al zouik het gevoel hebben dat het NIET zo was..whahaha..

ook deze maand zal ik me wel weer afvragen......

maar nu ben ik rond NOD op vakantie bij de oosterburen dus ga ik lekker niet testen.. en dat scheelt weer een boel geld..ik heb besloten heul nuchter te zijn deze maand en mezelf maar s goed te spreken tegen die tijd dat ik me niet zo moet aanstellen...whahaha... zou t helpen?? wel jammer dat ik juist die week ongesteld ga worden maar goed..

3. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

En ook dat gevoel zegt niet alles haha. Toen ik zwanger raakte van de eerste (na bijna een jaar) deed ik puur een test omdat ik die juist weer via internet besteld had en thuisgestuurd gekregen (als een echte testaholic kun je dat gewoon niet laten, ook al is het tegen beter weten in:p). Ik voelde al dat ik ongesteld ging worden dus was echt overtuigd dat het niet raak zou zijn, maar de test dacht hier toch een beetje anders over:$. En nu geeft het resultaat hiervan mij de handen vol werk:D. Dus wie weet geldt het ook voor jou;)

4. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0

ben ik het mee eens!!!

Dus dames.... laat die eitjes maar gaan en visjes zwemmen maar!!!!

5. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    3,373
    522
    113
    Female
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    de mijne gaan vanavond zwemmen:D

6. faith and hope

faith and hope Bekend lid

Apr 12, 2007
    685
    0
    0
    hallo dames

Hier even een werkende computer gescoort op vakantie!!
    Zijn heerlijk aan het genieten maar denk niet dat ik met iets rose terug komt. Ik heb net als marjolein niet het gevoel dat het raak is. Heb helaas geen zwtesten meer maar nog wel ovutesten en die geven ook niet positief aan. maar goed ik zal jullie op de hoogte houden

groetjes faith

7. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oh maar FAITH.. dat zegt natuurlijk helemaal niks he.. ovutesten zijn niet bij iedereen en bij iedere zw.schap positief hoor.. dus dat zegt heulemaal niks...spannend hoor.. toch iederee maand d ehoop...

Succes all..

en jullie kennen t gezegde he...

ALS ER 1 SCHAAP)JE) OVER DE DAM IS.. ;)

8. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    hey faith,

jij gaat er helemaal voor de zw/ ovu testen mee op vakantie en zp even snel bezoeken ;) we wachten af

we gaan maar met ichtus haar gezegde mee.. als er 1 schaap(je) over de dam is....... (collo was wel de eerste ;)) er zijn 2 schaapjes over de dam....

9. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    De meiden die actief zijn in dit draadje kennen de betekenis héél goed ;):D Haha

@Marjolein toch wacht ik nog nieuwsgierig af hoor naar je test. Ik hoop natuurlijk dat je gevoel helemaal ongelijk heeft :D

@Faith Ik ben benieuwd. Geniet van je vakantie meid! Ovu-testen zijn vaak pas positief als je ook een goed positieve zwangerschapstest hebt (test gelezen) en ook niet altijd :)

@Collo pffffff testdrang altijd, maar het heeft zo weinig zin nu hé ;) Gelukkig heb ik laatst 50 ultra sensitive testjes gescoord voor héél weinig, dus ik kan héél veel testen deze maand :)

@Schaapje, laten we het hopen want we willen allemaal wel volgen hoor.

@Ichtus blijft elke maand weer spannend hé. Ik begin over 5 dagen, vééls te vroeg natuurlijk haha

10. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0

50 testen thalia!!!!!!!!!! wowwwwwww hoelang ga je er mee doen denk je?

Marjolein, bijna voor jou, voel je al iets van je ongi???
    hier voel ik dus eigenlijk niets van mn zwangerschap, heeeeeel vreemd gevoel.

11. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hahahahahaha..Thalia.... waar heb je die gescoord!!!whahaha...

nou spannend is t hier helemaal niethoor... ben net van mijn ongi af..haha!!

12. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    #712 Thalia30, Jul 21, 2010
    Last edited: Jul 21, 2010
    Jullie lachen me uit ;) :D Ik heb ze via ebay gekocht via de webwinkel van babymad. Nog geen 16 euro incl verzending betaald voor 50 testen :D
    Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over deze dipsticks :D De CB digi en kv 2 v 5 heb ik ook gewoon in huis voor het geval mijn oog een vaag lijntje ziet :)
    Schaapje, hopelijk hou ik deze maand een heleboel testjes over :D en anders kunnen we volgende maand weer beginnen op 8 dpo :)

13. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    had ze ook wel kunnen gebruiken.... denk dat ik er zo onderhand wel 50 verbruikt heb..... als het niet meer is, en dat in 3 rondes tijd.... oeps.... sommige zullen wel denken, die zijn echt helemaal gestoord!!!

14. faith and hope

Apr 12, 2007
    685
    0
    0
    vandaag een etos test gekocht...nega
    Wachten op ongie en dan weer een ronde verder.

:(

15. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Faith
    Bummer.....op naar de volgende ronde dan.

Thalia
    Nee, hoor. Tis dat ik alweer zwanger was voor we überhaupt begonnen waren anders had ik er zo ergens 50 of 100 besteld. Je kunt wel negatief testen, maar wat zegt mij dat die test een uur later ook nog negatief is...:D:D:D En dan zo vanaf 8 DPo... Dan draai je er wel wat testjes doorheen.

Schaapje
    Ik was eerst maar heel eerlijk was jij er wel al eerder aan begonnen (zei het een beetje onbewust)
    Heb vandaag een leuke lamp gezien voor op de babykamer. Moet het wel een meisje worden. Ga hem gewoon kopen, anders komt hij op de kamer van Amy.

16. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    faith,
    hoe ver zit je nu dan eigenlijk? ben je al ongi?

Marjolein............
    ennnnn?? Vandaag is toch de dag of niet? Was dat gister... er is niets geposts... ik vrees dat je geen 3e schaapje wordt:(

Collo,
    hihihhi, aan de ene kant hoop ik een jongetje, kan ik weer een boel inslaan:D Lisa krijgt zowieso een nieuwe kamer, haar deco van de babykamer gaat mee, en de babykamer krijgt nieuwe deco..... zo toch een beetje 2 nieuwe kamers... ;)
    Ons muisje was een beetje vroeg vanochtend, moet zeggen dat ik gistermiddag echt een vermoedheids klap kreeg zo in een keer.
    hoe is het bij jou? Lisa kruipt trouwens (tijgeren niet) echt kruipen!!!

17. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    Faith bummer inderdaad :( Hoever zit je in je cyclus?

@Marjolein geen nieuws meid?

Hahaha krijg ik hier toch wat bijval...alle groot- en vroegtesters hier verzamelen ;)
    Ik moet zeggen dat ik erg blij ben met mijn voorraadje :D Ik heb naast die dipsticks ook nog wat kv 2 v 5 en CB digi met en zonder indicator.
    Misschien ´s ochtends een testje en ´s avonds een testje vanaf 8 dpo ;) Die testjes zijn zo goedkoop dat ik die zonder het zonde te vinden kan verspillen...ja erg hé :)

@Collo wil je weten wat het wordt? Ik wilde dat altijd wel hoor, kon niet wachten om het te weten :D

@Schaapje ze wordt echt grote zus :D wat gaat dat snel hé :D Leuk dat die kleine kruipt.

18. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Thalia
    Ja tuurlijk wil ik dat weten... En maak er ook geen geheim van want die kan ik toch niet houden. Een jongetje zou ik heel leuk vinden, helemaal leuk voor mijn man (hoe cliché...), maar een tweede meid zou ik ook geweldig vinden. Zie mezelf ook echt meer als meidenmamma dan met jongens. Die zijn altijd zo druk...... Misschien went dat als je zelf jongens hebt.

Schaapje
    Ik voelde mij van week 5 tot week 9 echt een vaatdoekje. Nu weinig last meer. Merk wel dat ik bandenpijn heb. En gisteren was mijn buik ineens 2 x zo groot geworden na een paar dagen bandenpijn, dus alles groeit goed daarbinnen...

19. faith and hope

Apr 12, 2007
    685
    0
    0
    idd bummer
    ik zit nu op dag 13 na de positieve ovulatietest. geloof op cd 33 maar dat staat in mijn banner.
    Precies vorig jaar hebben we besloten om het te gaan proberen.....Nog geen resultaat dus

20. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0

faith,

voel je al een aankomende ongi??

Marjolein,
    alles in orde?? Hebben je al even niet gehoord tijdens deze spannende dagen.

Thalia,
    Ben het helemaal eens, zonde om het zonde te vinden om ze niet te gebruiken...

Collo,
    Ik wil het ook deze keer weten, zelf zou ik nog een meid echt geweldig vinden, maar aan de andere kant een jongetje is ook erg leuk... whaaa maakt niet uit zolang het gezond is!! Shoppen doe ik toch wel voor beide ;)

Share This Page